- MG5 menetpróba
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen GPS-t vegyek?
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
Hirdetés
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
A 3 az 1-ben SIM-ek 4G-képesek.
Ellenőrizd a készüléked, minden frekvenciát támogat-e (leginkább a B20 lehet kérdéses), illetve azt is célszerű megnézni, az előfizetéseden nincs-e 4G tiltás. A 1220 vagy a boltokban a kollégák megnézhetik neked.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
DS39
nagyúr
válasz Viktor0610 #58651 üzenetére
Köszi. Rákérdezek az ügyfélszolgálaton.
Huawei P Smart a telefon. (Tudja a B20-at) -
radio100jozs
őstag
Úgy látszik a 4G túlterheltség Csévharasztot is elérte. Pedig tavaly január óta használom a Hipernet Home L csomagot az asztali routerben 4G-n hibátlanul, de ma este olyannyira belassult, mint egy csiga ADSL net volna. A ping 25 ms körüli, pedig eddig 18 körül volt, de a letöltés 7-12 Mbps közötti csak, és akadozik. Átváltottam most első alkalommal csak 3G-re, és ismét szárnyal minden, a ping igaz 40 ms, de a letöltés 20 Mbps most, és stabilan jönnek le az oldalak, pedig csak böngészek folyamatosan.
Hát jövő januárban letelik a 2 év, és az ősz során, elméletben most már lesz optikai hálózat, így váltok vezetékesre vissza. ADSL helyett szuper a mobilnet, de optika net mellett, főleg, ha így kezd most már becsigulni, akkor nagyon nem éri meg. -
NeoPampalini
aktív tag
válasz radio100jozs #58653 üzenetére
Pont akartam írni, a nem messzi Ócsán is ez van, bár inkább a tegnap esti szupercella óta (este 10-től reggel 7-ig áramszünet volt az egész településen, már amennyire itthonról látni lehetett).
Böngészés Firefox-ban és IE-ben is csiga (nagyon), de fura módon a Speedtest jó értékeket hoz (50/20Mbit). What the...!?
Ha mégis ez lesz a normális "böngészési élmény", az gáz, mert pont amiatt lett otthoni mobilnet, mert kábelen ide nem lehet behúzni semmit, hacsak nem várok három évet (önkorm. szolgálati lakás, az úttól kb. 120 méterre, tavaly megpróbáltuk, feladtam...).
-
jociolaszi
tag
I phone se 32Gb most blue m csomagba 17900ft!
Most kell lecsapni rá. -
MODERÁTOR
-
#79715584
törölt tag
Üdv!
Mennyibe kerül most a Klikk 1GB-os internet? Nem új megrendelés lenne, tavaly óta folyamatosan használatban van, de sosem tudom mennyit von le a kártyámról. -
z67
őstag
Volt valami változás a mobilnetben? Nekem eddig LTE-t írt, most pedig 4G-t. iPad mini 4.
-
MODERÁTOR
-
z67
őstag
válasz Viktor0610 #58660 üzenetére
Köszönöm!
-
MODERÁTOR
-
senior tag
Sziasztok!
Telenor-os "hordozható" Hipernet vásárláson gondolkozom, hogy ha megyek valamerre mindenhol legyen valami internet féleség..
Az alap 25GB-s csomagon gondolkozom, meg hozzá ezzel a Huawei e5577s 4g lte csodán..
Mennyire jó ez az eszköz, és mit tud sebességben? Érdemes ezt választani?Köszönöm!
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #58639 üzenetére
Bocsi,de ez nem igaz,jelentettem többször,leráztak!elég baj,hogy "azt hitték minden ok",és nem járnak utána!ezek szerint le sem tesztelték,csak hitték hogy jo minden..hinni azt meg a nagy csúcsosba kell!
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
MODERÁTOR
-
castiels
addikt
Sziasztok!
Hipernet home előfizetéshez igényelt adatmegosztó sim kártya használható routerban? Vagy csak a főkártya?
[ Szerkesztve ]
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #58668 üzenetére
Jaaa,egy ember nem ember..jo felfogás a propelleresektöl..elég szomoru,hogy igy kezelik,ezek szerint azt nem is vizsgálják,ha csak egy ember jelenti..vagy ki tudja még hány egy ember volt..👍
Igen,át lett beszélve,és még sincs vége a telenor részéröl,ugye valami még elmaradt,sunnyognak vele,de ezek szerint igy korrekt!🖕
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
snooze
veterán
-
prozodus
őstag
válasz Viktor0610 #58663 üzenetére
Ne bosszancs, mer akkor eszembe jut, h mér érdemli meg a nevét a telenyomor...
Nem véletlenül hagytam ott anno, és most is csak azért lettem újra ügyfele, mert "ingyen" volt a kártya.
Majd félév múlva eldöntöm, h érdemes-e feltölteni.De h mennyi volt az az ingyen??? Több mint fél napom ment rá a telenyomor balfaszsága és a jelen sérelmezett ügyfélszolgai hozzáállása miatt. És ebben volt félretájékoztatástól kezdve hazugságokig / hazug ígétetekig minden.
És tudod, ez az iparág, amiben MINDIG az ügyfélnek van igaza. Mondom ezt úgy, h dolgoztam ilyen téren, üfsz-k ellenőrzésében. És tudod, kikre nem volt panasz? Akik meghallgatták az ügyfelet, és segíteni akartak, azt keresték, h miért van a jelenség, és nem azt, h miért nincs az ügyfélnek igaza. És igen, lehet, h az ügyfél a balfasz, és nem dugta be a gépet. és lehet, h elég újraindítani, v vmi hasonló triviális apróság, de az adott problémát kell kijavítani, és nem az ügyfelet kioktatni. És ebben volna még mit tanulni a telen(yomo)rnak (is)...
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
MODERÁTOR
válasz snooze #58670 üzenetére
Utolsó válasz, mert már tényleg nagyon unalmas.
Vagy értetlen vagy vagy direkt csinálod.
Tehát.
Nem azt írtam, hogy a te gondodat nem vizsgálták ki, hanem hogy egyedinek hitték, hihették, mert nem volt általánosságban is ismert a hiba és/vagy több bejelentés.
Nem értem, mire gondolsz sunnyogás alatt, de egyelőre ott tart az ügy, hogy a hiba már ismert, idő közben elhárításra került, az esetleges kompenzációról még nincs infóm.
Az emoji használattal meg csínján, mert ez nem ide való!
Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
-
viktorhu
veterán
válasz prozodus #58674 üzenetére
Én is kételkedtem abban, amit leírtál, mert olyan stílusban adtad elő, amiből az ember automatikusan felhasználói hibára asszociál. Sok múlik azon, hogy az ember milyen stílusban reklamál. Ha ilyen apróságokon ennyit dühöngenék, akkor nem lenne szinte egyetlen jó napom sem.
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #58675 üzenetére
Persze,hogy unalmas,mert a telenor hozzáállását ecseteljük,ami ugye a munkaadod,vagyis szoros kapcsolatba vagy velük,és azért az ilyen megoldások kellemetlenek..nem a TE hibád,ne értsd félre,de azért röhejes,hogy egy szolgáltato ezt müveli!
A kompenzácio meg alap kellene lennie ilyen esetben,és nem még majd eldöntjük mi legyen..na az ilyen a gáz..
Meg az azt hitték duma..majd én is azt mondom,hogy azt hittem befizettem a számlámat..na erre mit modanának???
GO Gunners!!!
-
prozodus
őstag
válasz Viktor0610 #58676 üzenetére
Tök normálisan szoktál írni, de az utolsó hsz-okban pont bemutattad a kifogásolt hozzáállást. Ezek után min csodálkozol?
viktorhu:
Aki nem tud elvonatkoztatni az ügyfél stílusától, az nem való üfszolgának. Különben egy szinten áll a hülye ügyfelekkel...[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
azbest
félisten
válasz Viktor0610 #58675 üzenetére
ügyfélszolgálatosként lehet azt a kifejezést használjátok, hogy nem ismert a hiba, ebből adódhat a félreértés és az ellenszenv. Valójában nem volt elismert a hiba. Ismertnek ismert volt, mivel már bejelentették, csak senki sem vállalta még fel (technikus, mérnök, manager, marketing), hogy elismerje, ez egy általános hiba.
Nem cseszegetésként írom, anno egyik szolgáltatás fejlesztésénél mi is szívtunk olyan esetekkel, amikor hiába ismertük, hogy valami gond van valakinél, de képtelenek voltunk reprodukálni, így a kommunikáció az volt, hogy egyedi eset és kapnak jóváírást. Aztán, amikor már tizedjére kaptuk meg ugyanzt, s beletúrtam a használati statisztikákban, ott láttam meg, hogy valami gyártóspecifikus gond van, amit csak olyan készülék birtokában tudtunk volna vizsgálni (huawei huawei te csodás). És hát valóban megvan ez szolgáltatásoknál, hogy amíg csak néhány embert érint / panaszkodik miatta, addig a management inkább más feladatokat tesz prioritásba. Naív, aki azt hiszi, hogy bármelyik tömegszolgáltatásnál máshogy megy. Kicsit komolyabb előfizetés kell egy VIP kiszolgáláshoz
[ Szerkesztve ]
-
DonMaster
addikt
válasz prozodus #58683 üzenetére
egy fizetös ügyfélnek nem mondhatod azt , hogy bocs nem tudjuk miért megnézzük talán jo lesz,.
ha ezt mondod, akkor el is megy szolgáltatot vált , meg is értem.ha azt mondod amit irt ott az a standard, akkor marad, kivéve ha sokszor ezt kapja és ráun, de addig is x ideig még fizet
LG V30-> Iphone 12 Pro Max
-
MODERÁTOR
-
lm83
őstag
Na most ha előfizetést váltanék át kártyásra akkor azt mikor célszerű?
Valamikor 20-21 körül van számlazárásom. -
MODERÁTOR
-
castiels
addikt
válasz Viktor0610 #58688 üzenetére
Át tettem a főkártyát (hipernet home előfizetés) a készülékbe, Roaming tiltás feloldva, már csak 5 GB van a nappali 100-ból, ha EU tagállamon belül benyomom a mobil netet akkor nyugodtan lemehet az az 5 már igaz? Ha lemegy 0 ra akkor letilt? 5GB a használható kint, és éjjel mennyi? 23-08 ig?
Olyat is mondott az ügyintéző, hogy nem eu-s tagállamban célszerű kikapcsolni a készüléket nem elég a netet kinyomni..
[ Szerkesztve ]
-
-
lm83
őstag
válasz Viktor0610 #58690 üzenetére
És egyből meglesz?
Csak bemegyek és kész is, vagy van többnapos átfutás, vagy ilyesmi? -
4Grider
nagyúr
válasz castiels #58692 üzenetére
Az EU-ban fix mennyiségű adatforgalmad van. Ha az elfogy, leállítják a netet. Nincs lassítás, nincs külön éjszakai adatkeret.
Nem EU-s tagállamra találták ki a GPRS roaming tiltás 2-3 díjzónában (vagy hasonló nevű) tiltási lehetőséget, amit a my Telenor felületén tudsz az előfizetésre aktiválni. -
castiels
addikt
válasz 4Grider #58695 üzenetére
A tiltást igénybe vettem ügyintéző segìtségével 2-3 dìjzónában.
Az igaz, hogy külön fix adatkeret van külföldön, elvileg 8704MB-ot ìr, éjjelre meg 1024MB-ot, ezt a mytelenor programban látom, de az ügyintéző azt mondta ha ez a keret elfogy, akkor 2.70ft/mb ért tovább megy a net minden értesités nélkül, ha még maradt a belföldi hipernet( 100gb L-es csomag)csomagomból, addig megy mig az 0 ra le nem megy. Utána tiltja csak le.
tehát figyelnem kell a roaming keretemet..
De erről várnám Viktor megerősítetését.
Illetve nem igazán értem itt melyik micsoda..
EU roaming 8gb keret és az 5gb-os email keret...
Mennyi az amit felhasználhatok EU tagállamban?
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
válasz castiels #58696 üzenetére
A 2.70 Ft / MB díj roaming felár, de nem alkalmazhatják automatikusan, ha a roaming kereted elfogyott. A felár alkalmazására ui. a rendelet alapján akkor kerülhet sor, ha a rendelet által szabályozott méltányos használat kereteit túlléped. Ehhez viszont az kell, hogy legalább két hónapot összefüggően az EU-ban tartózkodj ezzel az előfizetéssel.
Magyarul a roaming kereted elfogyásakor le kell állítsák az adatforgalmad, ha ez nem történik meg, felárat nem alkalmazhatnak.
A lenti ábra alapján mégis van éjszakai adatkereted, ami 1 GB. Éjszakai időszakban ez fogy először (kivéve e-mail és böngésézs adatforgalmát), ha elfogyott, akkor jön a 8,700 GB-od. Napközben csak a felső adatkeret fogyhat, illetve amíg van a 8,7 GB-ból az e-mail és böngészés forgalma nem csökkenti a 8,7 GB-ot, hanem az 5,6 GB-ot fogja csak.
Tehát a kérdésedre a válasz: Annyit forgalmazhatsz az EU-ban, amíg ezek a számlálók le nem nullázódnak. -
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #58697 üzenetére
Valóban nem vettem figyelembe a rendelet alábbi részét:
Ha Ön olyan belföldi díjcsomaggal rendelkezik, melynek értelmében korlátozott mennyiségben vagy nagyon olcsón (2017-ben gigabyte-onként kevesebb mint 3,85 euróért) bonyolíthat le adatforgalmat, barangolás esetén a szolgáltatója – a „méltányos használat" elve alapján – a belföldi adatkeretnél kevesebbre korlátozhatja az adatroaming volumenét. A korlátozást a szolgáltató az Ön belföldi mobildíjcsomagjának kiskereskedelmi ára alapján állapítja meg (a lent ismertetett, a korlátlan adatforgalmat biztosító belföldi díjcsomagokra vonatkozó adatkorlátozásokhoz hasonlóan). A szolgáltatónak előzetesen tájékoztatnia kell Önt erről a korlátozásról, és figyelmeztetnie kell, amikor az Ön által igénybe vett adatátviteli szolgáltatások volumene eléri a kérdéses határértéket. Ön ezt követően is folytathatja az adatroamingot, de fontos tudnia, hogy ezért szolgáltatója többletdíjat fog Önnek felszámolni. A többletdíj összege az adatforgalomra vonatkozóan érvényben lévő maximális nagykereskedelmi tarifának felel meg. Ez 2017-ben 7,70 euró / 1GB adatforgalom plusz áfa, 2018-ban pedig 6 EUR / 1GB adatforgalom plusz áfa lesz. Az adatforgalomra vonatkozó maximális tarifa 2018 után tovább csökken majd.Ebből viszont az is következik, hogy a 100% elérésekor figyelmeztetniük kell.
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen