- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- Netfone
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
BandiHUN
veterán
ÉN ezt nem tekintem hibának...leszámitva persze,hogy a MyTelenor-os ticketemre válasz sem jött.
De a telefonos érthető.Betelefonálsz,lámpalázas vagy,mellé tudod,hogy sokan mások is ezt teszik,vagyis túlterhelés hegyek,és EVIDENS,hogy nem lehet minden ügyfélszolgálatos mindenben otthon,és nem férhet hozzá mindenhez!
Viszont az FB és minden irásos dolog előnye,hogy LEIROD,mi bajod,nem köt az idő,ha 10percig fogalmazod,akkor annyi.
És a másik félnek is lesz ideje,lehet az irásomat a 10 perc alatt elolvasta pl.20-30 ember is,avagy közvetlenül továbbitották olyannak,akit telefonon nem érsz el,csak 3-4 szamárlétra végigjárása után.
Engem sem a klasszikus ügyfélszolgálat hivott vissza,hanem akinek ezzel törődni a dolga,jó eséllyel olyan,aki egyébként csak tényleg adott esetben kommunikál igy.Egyébként csak ha belegondol az ember,hogy mennyi de mennyi "laikus" ember van,akinek tényleg mindent magyarázni kell,aki tényleg nem ért a telefonjához sem...én azt mondom,hogy nem lennék ügyfélszolga,amikor a 8általánosos ügyes-aranyos ember telefonál be,ogy netezni akar,de még a telefonját bekapcsolni is alig tudja,használatit nem olvas,fingja sincs az egészről,benne van 3 feles,és először problémáznik a net miatt,aztán meg anyázik a számla miatt...
Minden tiszteletem az ügyfélszolgálatos kellemes hangú lánykáké,akik 10 hülye után is kedves,majdnem láthatóan mosolygós hanggal veszik fel a 11-ediket...reménykedve...Én egyébként a normál életben is úgy vagyok,hogy komplex,később is emlékezős problémákat irásban kell megoldani.A szó egyszerű dologra jó,de ha a gond is egyedi,és a válasz is komplex,kell az irás.
A FB léte pedig,ha tetszik,ha nem,alap.ÉS egyébként nem kell az FB-t se megitélni az alapján,hogy sokan azon lógnak,ott élnek,mindent osztanak,spamolnak,attól még nem MUSZÁJ.
Nyugodtan lehet az FB-re regelni,nem kell semmi felesleges adat,nem kell ismerős,stb,nem másabb,mint bármely fórum alapból.Az,hogy az emberekkel elszalad a ló...az nem az FB hibája.Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Parfüm topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Crypto Trade
- Mesterséges intelligencia topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest