Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Outlander

    őstag

    válasz wwenigma #20033 üzenetére

    Ezzel tudod az a problémám, h én mint egy másik szolgáltató szervize csatoltam egy fél hivatalos papírt, melyben kifejtettem h "bla..bla"...

    Aztán helyszínen kézhez kapva, ismét produkálta, természetesen ezt is beleírtuk, és ismét elküldtük...meg még más papirokat is.

    Azt nem értem h miért nehéz felfogni h engem nem érdekel az ő szervizük, az egy dolog.. természetesen nekik az a mérvadó.... de mivel h én a telenortól vásároltam egy terméket... és nem müködik, a szolgáltatást sem tudom használni, így igenis velük van problémám.

    Most ez olyan, mintha egy pcboltban vettél volna valamit, amit tönkrement, beviszed gariztatni, ott is előjön a hiba... de széttárt kézzel aztmondja a bolt h.. hmmm a nagyker szerint jó..

    Kit érdekel? Az már az ő meccsük, nem az enyém...

    Na mindegy, ez nem ide téma, a feltett kérdésre válaszolj ha tudsz... :U :R

    #20037) wwenigma

    Te télleg ennyire debil vagy?! Visszakaptam, bő 2 perc múlva már írtuk is az új papírokat h beadom... ezt írtma a másik a topikban is... miért nehéz felfogni?!

    [ Szerkesztve ]

    Work until You no longer have to Introduce Yourself.

Új hozzászólás Aktív témák