Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alba-regia

    aktív tag

    A második számhordozási igényemet is elutasították ma. Szintén a Telenyomor, mint átadó szolgáltató. Az ügyfélszolgálat nem lát semmit, nem tudnak mondani semmit, a fb oldalukon nyögte ki a gyerek, hogy valami adategyeztetés miatt.

    Eddig négyszer egyeztettem az adataimat: kétszer személyesen, kétszer telefonon (rögzítésre kerül ugyebár a beszélgetés). Ugyanazok az adatok vannak a Vodafone-nál is. Természetesen a felügyelő szerveknek írtam, de most minden alkalommal ezt kell játszani? Miért nem tudják elmondani, hogy mi a fájdalmuk?! Siralmas! Lejárt tartozásom nincs, ezt újból megerősítették.

    Az ügyfélszolgálaton kértem erre vonatkozó nyilatkozatot, de mindkét helyen azt állították, hogy ilyet, mint viszonteladók nem állíthatnak ki a Telenyomorék nevében. Pedig csak a nyilvántartott adataimra lenne szükség, és arra, hogy nincs tartozásom.

    SZÁNALMASAK! HA VALAKI EZEKKEL AKAR SZERZŐDÉST KÖTNI, SÜRGŐSEN GONDOLJA MEG! INNEN MINDENKI MENEKÜL VAGY MENEKÜLNE, DE MÉG EZT SEM LEHET.

Új hozzászólás Aktív témák