- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Filléres Redmi érkezett
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
Igen, hibás az ügyfél is. Pl. hogy nem fizeti elő az összes országos terjesztésű napilapot, mert ugye nem lehet tudni, éppen melyik kettőben teszik közzé a hirdetményeiket.
Meg azért is hibás, ha kap egy olyan tartalmú sms-t, hogy az ÁSZF-ben változások lesznek, akkor nem olvassa végig (és érti is meg) a rá vonatkozó részeket úgy, hogy sokan azt sem tudják milyen csomagban vannak. Vagy nem megy be ilyenkor mindenki egy ügyfélszolgálati pontra, hogy megkérdezze, mi fogja őt érinteni. Persze az más kérdés, hogy az ügyfélszolgálati irodák ezt nem tudnák lekezelni, de attól az ügyfél még hibás...
Azért az előfizetők kétharmada lássuk be nem egy műszaki zseni. Ők pl. hibásak, hogy előfizetést kötnek és az ÁSZF szövege nem igazán az ő nyelvezetükön íródik?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs