Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • club1

    veterán

    válasz asdf_ #15747 üzenetére

    Igen, hibás az ügyfél is. Pl. hogy nem fizeti elő az összes országos terjesztésű napilapot, mert ugye nem lehet tudni, éppen melyik kettőben teszik közzé a hirdetményeiket.
    Meg azért is hibás, ha kap egy olyan tartalmú sms-t, hogy az ÁSZF-ben változások lesznek, akkor nem olvassa végig (és érti is meg) a rá vonatkozó részeket úgy, hogy sokan azt sem tudják milyen csomagban vannak. Vagy nem megy be ilyenkor mindenki egy ügyfélszolgálati pontra, hogy megkérdezze, mi fogja őt érinteni. Persze az más kérdés, hogy az ügyfélszolgálati irodák ezt nem tudnák lekezelni, de attól az ügyfél még hibás...
    Azért az előfizetők kétharmada lássuk be nem egy műszaki zseni. Ők pl. hibásak, hogy előfizetést kötnek és az ÁSZF szövege nem igazán az ő nyelvezetükön íródik?

Új hozzászólás Aktív témák