- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
cellpeti
veterán
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sajtee #64202 üzenetére
Ha nem a kinézet a dö tő szempont, akkor Suzuki GS500. Olcsó, nem romlik el, keveset fogyaszt és elég erős, épp hogy belefér az A2-be (35kW/48Le). Cserébe nem szép, és sokan lenézik. Én ilyet hajtok fél éve, és imádom.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
sajtee
senior tag
válasz Bogyó bá' #64203 üzenetére
Semmi bajom a kinézetével, szép fényezéssel szerintem nagyon is jól mutat.
A váz tényleg fura, de ha nem valami világító színben van, akkor szerintem nagyon is szép motor. Pont olyan, amilyennek egy naked-nek lennie kell. Szerintem.
Köszönöm, olvasgatok róla kicsit. Hallottam már jókat a gépről
Esetleg még valami? 2-3 típust leszámítva nem igazán ismerem a naked-eket, főleg A2-ben
[ Szerkesztve ]
-
sajtee
senior tag
válasz Bogyó bá' #64205 üzenetére
Jelenleg nem vagyok vásárlás előtt, csak nézelődök. Ha meg esetleg találok valamit jó áron, talán meg is veszem. De nyár közepén-végén tervezem a vásárlást.
Szeretnék 700-750.000 alatt maradni, papírozással, átíratással együtt. Nem tudom, ez mennyire életképes ötlet.
De egyelőre még csak nézelődök...A GS bőven belefér az árba. A plexi nekem személy szerint nem tetszik, de azt leszámítva szép motor
Közben nézelődök használtautón, ott lehet teljesítmény szerint is szűkíteni. Hát.. Nem sok naked van A2-ben. Majd csak lesz valami
A fojtottat egyébként semmiből sem ajánljátok? Amiből a későbbiekben kiszedve a fojtást, lehetne korlátlan jogosítvánnyal vezetni, teljes teljesítményen. Vagy többe kerülne, mint eladni és új motort venni?
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sajtee #64206 üzenetére
Ez 500k volt augusztusban, átírással, hátsó féktárcsa- és akkucserével megállt 600-ban. Plusz a plexi, konzol, doboz, bukócső, kormányfűtés... de ezeket már én raktam rá. Amúgy hibátlan a gép.
A fojtottat csak a GS-ből nem ajánlom: nem megy, ráadásul többet is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Xaels
félisten
válasz sajtee #64202 üzenetére
390 Duke, Kawasaki Z300, elvileg az új CB500F is belefér, Yamaha MT-03.
Baszki most látom árat is írtál később. Hát 700-750 akkor GS500, régebbi CB500F.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
sajtee
senior tag
válasz Bogyó bá' #64209 üzenetére
Kevesebbet gondoltam. Azt hittem, 140-150 körül van a legvége, nyélgázon. Kezd nagyon megtetszeni ez a motor...
Xaels: köszönöm, ránézek mindre
Igen, most sajnos nem olyan nagy a keret. Ha találok jót ennyiért, akkor veszek, ha nem, akkor sajnos várnom kell még, mert sajnos nem úgy fizetnek, ahogy én mondom[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sajtee #64211 üzenetére
A 25kW-os, fojtott GS megy óra szerint 150 körül (max 138-140 valós), de nem is gyorsul, meg fél literrel többet kajál a 35kW-osnál. Az még a régi A korlátozott jogsihoz volt kitalálva, a mai A2-vel semmi értelme, mert a fojtatlan is belefér.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Khaosz55
addikt
válasz sajtee #64204 üzenetére
Az én MT 07-em A2-es. Magyarországon vettem 1 évesen, osztrákoktól hozták be. Forgalmi 35KW. Nem is tudom valamiért 75LE-nek érzem.
Használtat vagy újat akarsz ?Ja olvasom mi a helyzet.Többféle fojtás létezik. PL MT07-nél 5perc kivenni. Nem lehet a gázt maxira húzni csak kb 3/4-ig.
[ Szerkesztve ]
-
sajtee
senior tag
válasz Khaosz55 #64213 üzenetére
Az egy gyönyörű motor, de az a pénzösszeg sajnos még nincs a pénztárcámban.
Mindenképp nézelődök, de ez a GS 500 nagyon megfogott az árával és a teljesítményével. Meg külsőre sem rossz.
Esélyes, hogy mégis csak lesz nyárra motorom. Nem gondoltam, hogy 500 körül lehet találni 500 köbcentis motort, ami nem 30 éves...
Mindig tanul valami újat az ember -
AndrewTdi
addikt
Jó estét!
Fura kérdés lesz, de nézzétek el nekem!
Ha leveszem a hátsó ülést, az ülés alatt kétoldalon van 2 drótkötél. Az milyen célt szolgál? -
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #64220 üzenetére
Értem. De akkor gondolom kell még egy lakat szerűség amit átfűzök a drótkötélen és a sisak állrészén.
-
polimorf
tag
válasz AndrewTdi #64223 üzenetére
Én egy kb 2m-es láncot lakattal használok amit átfűzök a kabátokon és a sisakokon + a motoron, igy simán ott hagyhatom a motoron ha várat vagy egyebet megyek megnézni. Eddig bevált.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #64223 üzenetére
Van egy kampó oda akasztod be a két végét a kisebb része a kábelnek fog kilógni az ülés/idom között. Ha rövid akkor a sisak szíját ha hosszabb akkor az állrésznél fűződ be/át a kábelt. (Én nem merném úgy ott hagyni ha nem látok rá, secc perc alatt levághatják)
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Lipton
őstag
Úgy döntöttem elég volt a szervizes csodákból és megcsinálom itthon amit most sos kell.
Fékbetét szerintetek SBS vagy EBC (vagy valami más)?
Fékolaj/Kuplung Motul DOT 5.1
Olaj Motul 5100 10W40 MA2 + HifloFiltro szűrő.
Hűtőbe Motul Motocool Expert
Légszűrő szerintem gyári (van valamilyen értelmes alternativa?)Szerszám és hely van itthon, autót és motort is szereltünk már, ezek nem olyan vészes dolgok.
A lánc majd valamikor később, még elmegy egy darabig, csak úgy voltam vele, hogy ha már szervizbe megy akkor legyen meg minden egyszerre.
Érdekes módon a gyertyára a füzet 48e km cserét ír, ezen meglepődtem.
Szelepekre többen is írtá(to)k, hogy ilyenkor még nem kell buzerálni, így marad ahogy van.
Teleszkópok rendben, de ott még majd valamikor menet közben lesz egy olaj csere. Ezt biztosan nem csinálom meg itthon.
Folytószelep szinkront írt még valaki, mennyire kell ezzel foglalkozni ilyenkor (23e km)?
Valamit még érdemes most megnézni?
-
Geresics
addikt
válasz Lipton #64228 üzenetére
Nagyon jól teszed! Én ősszel vettem a motort, és szervizbe akartam vinni, de egyrészt drágák voltak, másrészt húzták a szájukat, hogy nem érnek rá, pláne úgy megcsinálni, hogy egy nap alatt meglegyen, pláne úgy, hogy látni szeretném mit csinálnak, mit öntenek bele. Szeptember és december közöttre kértem időpontot, mondván ráérek a télen ezzel foglalkozni. Fogtam inkább, és megcsináltam magam némi fórumozást követően pár óra alatt, negyed áron...
Amúgy a HifloFiltro-ról eddig minden szervizes csak lebeszélni akart (a sima eladókkal ellentétben), szóval azt én inkább kihagytam...
A Motul cuccok viszont jók![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #64223 üzenetére
Nem kell, erre van a drót, ha megnézed van is kampója a nyereg alatt.
A drótkötelet kell átfűznöd a dupla D gyűrűn, vagy valamely erre szolgáló karikán a sisakon (nekem csatos, de van rajta karika emiatt), majd visszaakasztod a drótkötelet. Innentől már csak a nyereg roncsolásával tudják levenni a sisakot.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz AndrewTdi #64231 üzenetére
Nekem pl. nem drót van vagy mi, hanem egy lakat féle, így csak a sisak állcsattjának levágásával tudják elvinni, de akkor meg már mindegy a sisaknak. Amúgy míg meg nem kérdeztem, én sem tudtam mire való annó.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
AndrewTdi
addikt
-
Polemius
aktív tag
válasz Bogyó bá' #64207 üzenetére
Ha jól látom, a bukócső már meg is dolgozott az áráért?
140? 170? Német autópályára jársz?@sajtee:
GS500 jó választás, nem véletlenül oktatómotor sok helyen. Bogyó majd megerősíti, de szerintem érdemes a csutkakormány utáni verziót venni. Valamint sokan húzódoznak a már Spanyolországban gyártott évjáratoktól, rozsdásodás és a gyengébb minőségű fényezés miatt. Hogy ennek mennyi a valóságtartalma, passz. Meg kell nézni, ha nem rozsdásodik és fedett helyen tartod, szerintem felesleges para.
Választék van belőle, csak meg kell várni míg egy jó állapotú felbukkan és lecsapni rá. (A normális állapotú motorokat - bármely típusból - pár nap alatt elviszik.)[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Polemius #64236 üzenetére
Egyszer-kétszer csak ki kellett próbálni, nem? (ha már itt van a német autópálya a szomszédban....) Amúgy tényleg "lassú jármű" vagyok, óra szerinti 90-120, ami a valóságban inkább 85-110 lehet. (lakott területen soha nem több, mint 60-65). 130 körül/fölött már nem is érzem magam jól rajta, dobál a szél, meg f*s*k is kicsit.
Sajnos pont 5-6 ezer fordulat között vibrál legerősebben (óra sz.100-120), hamar elzsibbad a tenyerem a kormányon, de én óránként úgyis megállok pár percre, így meg nem vészes. A túrakormány kényelmes, a lábtartó viszont az én magasságomhoz (177cm) kicsit túl fent van, kicsi a térdszög. Erre még keresem az olcsó megoldást.
Rozsdásodás a váz (leginkább a hátsó lengővilla) rejtettebb részein az én gépemen is előfordul (pici pöttyökben a sarkokban), ezeket már leápoltam. A kipufogó könyök van még hátra, azt muszáj lesz átfesteni kompletten: első kerék rá veri a vizet, már pár éves vasakon is tök rozsda szokott lenni. A festék már meg is van: a MOTIP-nek van 700 fokig hőálló spray-je ilyen célra, többek szerint csak ez válik be, a többi fajtát hetek alatt ledobja magáról.
Amúgy piszokul jóindulatú a gép: szelíd, "nem akar megölni", de azért már lehet vele nagyon dinamikusan is haladni a forgalomban, de ehhez keményen forgatni kell.. Nekem, "kirándulgatós" kocamotorosnak tökéletes választásnak tűnik.
Megdolgozott, bizony: a legelső hosszabb túrámon kicsit előre lejtő terepen álltam meg fotózni (oldalsztender), és miközben a hátsó dobozt nyitogattam a fotómasináért, sikerült előre elgurítani a vasat. Csak a bukócsövön lett egy 5 centis karc, semmi más nem sérült. Viszont nagyon megszenvedtem, amíg a gerincporcsérvemmel képes voltam talpra állítani a dögöt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz AndrewTdi #64233 üzenetére
Gurulás sajnos nem, de egy közös motor karbantartás, mosás belefér. Ma nincs a főnököm, ajánlatadós melóim vannak, amit letudok délelőtt, délután meg motor karbantartás lesz, mert idén még nem mostam le. Lehet lekapom a hátsó burkolatot, mert ott van egy hiányzó vagy rossz gumiakármi, elmegyek veszek és kicserélem. Talán megjött a burkolatból elhagyott csavar is a Motorradba...ami feltehetően ezüstből van, mert 1280 ft.
bogyo112: Ez valami Suzuki dolog lehet. Nekem is pont a legkényelmesebb 4500-6000rpm tartományban rezeg így össze a váz a blokkal.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
TommyGun
őstag
Szasztok
Deauville.hu fórumon nincs valakinek ismerőse, vagy esetleg nem tag? Kb 1 hónapja próbálok regelni, de semmi válasz, vagy 3 email címmel próbáltam, az első levél megjön hogy aktíválni kell a hozzáférést de utánna semmi, írtam adminnak de semmi válasz...
Köszi
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Lipton
őstag
válasz V.Stryker #64239 üzenetére
Ezek az ezust dolgok mashol is kaphatoak... Cb1000r (ha jol emlekszem) 4db csavar (10-12mm hosszuak) es 1db acel ful (muanyag rogziteshez) tobb mint 6e volt vagy mennyi tavaly. Csavarboltban szerintem kb 200Ft. Megrendeltem az eredetit mert ugye csak nem lehet olyan sok - a penztarnal majdnem kiesett a kezembol a tarca...
Bogyo112: "barcsak" en is felnek 120-130 felett...
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #64245 üzenetére
Köszönöm!
Más.
Eladtam a Burgit úgy néz ki és már most ég a kezem alatt a nagy semmi, nem sokáig fogom gép nélkül bírni így hétvégén elmegyek megnézni vmi gépet, ami ha jó el is hoznám. Van itt két gép, vélemények?
a keveset futott
érdekes hogy ennél van vmi fekete takony a blokkon, meg elég sárgácska a leömlő...mondjuk ha nem használta, de a fekete takony kicsit zavar rajta...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #64246 üzenetére
A piros talán egy fiatalemberé míg az ezüst egy idősebb emberé lehet, aki nem puceválta a leömőket. Ennyi. (Deauville fórumon pont van is egy leírás/fotók a folyamatról) Sokat mész akkor az ezüst jobb választásnak tűnik, bár itt gumi cserével is lehet kezdeni. Extrákra,szervizekre, kopó /fogyó dolgokra mikor/mi volt cserélve kérdezz rá. Kérjél fotókat (segít eldönteni azt keresed-e, bár ne ez alapján válasz) mielőtt elindulász megnézni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #64248 üzenetére
Köszi, mindeképp kikérdezem őket, hanyadik tulaj, hol szervizeltette őket, mikor volt olajcsere ilyesmi, gumi állapot, akksi, sérülések satöbbi...kicsit beszéltetem őket. Mondjuk a piros kereskedőnél áll.
De köszi a tippeket, mindeképp kérek nagyobb fotókat."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Építő/felújító topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ZIDOO médialejátszók
- Telekom mobilszolgáltatások
- Tesla topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!