- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #103193 üzenetére
Ne már, giccsesnek tartod, vagy mi?
Szerintem abszolút ízléses. Persze valamennyire feltűnő, de ez a tipikus BMW kék ott a vázon és az elején, baromi jól áll neki.
tboldi
Ez sem rossz, de az én olvasatomban a GS fém küllős felnivel, adventure kockás gumival van szerelve, 3 alu kofferrel.
zgospel
Haha.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #103202 üzenetére
Ez csak az “alap” Exclusive kivitel, ezen kívül még rá lehet pakolni kb. mindent. Én is küllős kerékkel venném, meg a kézvédő is must have ehhez a motorhoz.
-
Micsurin
nagyúr
2003-2005 közti R6-oknak van valami széria gyíkja ? Valami marha szép, agresszív pofájuk van.
Gixxer mellet mindenképpen bent hagynám a pakkliban eddig csak a CCT (vezlánc feszítőt) találtam mint notórius alkatrész, de azt nem venném szörnyű tételnek etc.Futóműre milyenek? Még mindig utcára fagyizósnak nézegetem a 600-as sportokat, meg nyaranta néha kinézni és megtanulni pályázni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #103202 üzenetére
Én jövőre ki fogom mostmár próbálni, elmegyek tesztvezetésre. Akkor döntötem el amikor ezt a videót megnéztem, akinek van ideje ajánlom az egészet végignézni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Rent
senior tag
válasz Teasüti #103205 üzenetére
En siman jarok vele meloba, ha jo ido van (2x50km m0-m3), vagy csak elugrok sorert par km-re. Konnyeden lehet vele kocsisorok kozott (ha nincsenek fent az oldaltaskak, mert akkor a legszelesebb pontja a kormany (90cm talan) haladni, illetve vannak hozza oldalso taskaim 2x37l amik kulccsal zarhatoak, egy mozdulat leszedni azokat (nemet klickfix rendszer rogziti). Alapbol egy uleses, de egy mozdulat az ulespupot utasulesre cserelni (gyarilag jar a pup es az utasules), tavasszal kap meg egy krom hatso kozepdoboz tartot, leheto legnagyobb dobozzal, hogy ne legyen macera a varos ha vinni kell cuccot, de nem extra sokat (mert az nem szelesit a motoron ugye, mint a taskak). Amugy alapbol az ulesed ala talan egy tarca fer be, tehat marad a hatizsak. Amugy a vilagbol kimegy es vissza, megold nagyjabol mindent erobol, visszavaltogatas nelkul es nem kesztet allando gyorsulgatasra, de elemeben van ott is ha kedved tamad, mint amikor nem figyeltem egyik nap es 180 nal vettem eszre a traffit a 4esen. 🤣 Pontos meghatarozasa amugy power cruiser. Szerintem fagyizini is jo. Arra kell figyelni ha nagyon rossz a talaj, hepehupas pl., hogy tologatni ne kelljen hatrafele, foleg ha emelkedon kell, mert az felejtos a sulya es a szeles gumi miatt. 🤣 viszont ezekre raallnaz ember agya (eleg egyszer szivni) es nem ugy parkol vele az ember, ahogy egy kis 50-essel. 🤣 egyszeruen imadom foleg a kardan miatt, hogy eleg 12 ezrenkent 220ml hajtomuolajat cserelni benne.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103204 üzenetére
..lehet te jobban vágod ezt a kategóriát, én azt R1200GS Rallye néven találtam, legalábbis hahun így árulják.
Az ülés nekem is feltűnt h jóval kisebb, már majdnem 1 személyes. Asszem azt ledobnám róla. A két személyes pufibb valahogy jobban illik rá. Gondolom átpakolható.
mod.
Baszki, úgy írok már róla, mintha holnap mennék érte.
Lassan már olyan lesz ez a motorozásom, mint kb zoknik. Kék, fekete, öltöny, boka.. Szóval a VFR és a robogó nem megy, kéne mellé egy GS és egy faxa nem üzemórás enduro is. Asszem ez még nem túl durva kívánságlista.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #103206 üzenetére
Bár menni nem mentem velük sajnos, de az a széria amit néztél még utcára is vállalható ahogy hallottam. 2006-tól jött az R6 R ami pályaorientáltabb, van már benne csúszókuplung, ride by wire, jó 20 kilóval könnyebb és magasabb fordulaton erősebb is. Én a helyedben 2006-tól nézném, de ha mindenképp a korábbi verzió érdekel akkor csak a 2005-ös utolsó évjáratot nézd szerintem, azon már fordított villa van és a gumiméret is az elterjedtebb 120/70 elöl, korábban 120/60 volt és hagyományos villa.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Rent
senior tag
válasz Teasüti #103205 üzenetére
Nagyon kenyelmes rajta ulni, soha nem fajt meg tole a hatsom, a sulypontja meg nagyon alacsonyan van, nagyon konnyu vele manoverezni, a labtartok allitolag hamar letudnak erni (gyari koptatok meg hibatlanok)(bar en bevallom nem szoktam annyira dontogetni, hogy szikrazzon a labtarto koptatoja) az ulespoziciobol adodoan egesz nap elvan rajta az ember. 182cm vagyok, nekem nagyon patent, viszont neztem teszteket 160 koruli motorosnak ijeszto volt 130 felett, annyira kell kapaszkodnia es tulsagosan kinyujtania a labat. Nem akarok odakat irni rola, de nekem teljesen bejon, 20l a tankja, vegyes uzemben 7,5 et fogyaszt (7 alatt es 8,5 felett meg nem etettem vele) tehat 250km hatotav tuti megvan ket tankolas kozott, de allatmodban is a 200km. Terepre tuti nem jo, belvarosi dugoban en 300as robogot hasznalnek, bar egy kollegam 1000rr-t hasznal arra, kinek mi. 🤣 Videken lakom Pest hatartol 25km-re, 3. sarok a 4es, viszonylag sokat jarok vele Balatonra nyaron (160km, ebbol kb 150 et m0-m7). Nekem minden igenyemet kielegiti. Neha elkalandozom es vfrt nezegetek, meg bmw k1300r-t, aztan mindig rajovok hogy jo ez nekem, foleg ha meglatom a garazsban.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Érdekes. Mindig azt hittem ez a görnyedt tartás nem lehet kényelmes. Én robogón vettem észre, hogy ha normál ülőpozícióban vannak a lábaim, akkor a medencém hátra hajlik és görbül a derekam. Mintha egy székben görnyednék, ha nem húzom ki magam. Csak ugye motoron sosem húzzuk ki magunkat, mert rugalmasnak kell lennie a hátnak.
-
V.Stryker
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #103211 üzenetére
Köszönöm! 120/60 mekkora szívás? Még nem volt időm megnézni mikből gyártanák rá.
R6Rnekem jóval alacsonyabbnak tűnik így elsőre (így a hellyel hamarabb jönnének a gondok rajta)WOW magasabbnis, 830 - 850mm , és az már jóval az elképzelt kereteken felül van. Inkább legyen butább a futómű és a blokk de maradjon annyi a zsebemben, hogy az első út szerelőhőz vezessen átnézetni.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Rent
senior tag
Nekem maximalisan bejon ez az ulespozicio, kb ugyanaz, mint elotte a vz800 marauderen volt (telefonrol vagyok es eleg nehez itt linkelgetni, de megprobalok beszurni egy kepet. Nekem anno az fz6n es cb600 (tanulo motorok voltak) ulespoziciojuktol rendszeresen megfajdult a sipcsontom kornyeke, zsibbadt a labam es le kellett szallnom. A naked, sport ulespoziciokhoz kepest nekem ez egy igazi fotel feeling.
V Stryker: sajnos csak 400km kornyekere volt eddig lehetosegem menni vele, de ugy szalltam le, kb ahogy felultem, csak fejben ereztem nemi faradtsagot.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #103216 üzenetére
Rosszul és félreérthetően írtam a 120/60-at, van rá kb minden népszerű típusból, újakból is.
A 120/70nek 12 mm-rel magasabb a profilja. Egy ugyanolyan típusú /60 és /70 gumi között a /70eset könnyebb irányítani és dönteni, egy sportmotoronál szerintem ez fontos
Ettől mondjuk sokkal több múlik a gumi típusának profilján is, régi sportgumik vagy túragumik általában laposabbak amikkel nehezebb kanyarodni, több erőkifejtést igényel dönteni a motort és bekormányozni a kanyarba egy hegyes profilú szupersporthoz képest.Azt tudom hogy sok kritikát kapott érte régen az R6 hogy miért /60as gumival dobták ki, ettől még lehet vele motorozni, szóval nem egy deal breaker Azonban ha a 2005-ös R6 még belefér a büdzsébe akkor szerintem arra próbálj lőni.
Mi a keret amúgy? Más emberek pénzének elköltésében profi vagyok
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #103218 üzenetére
Wow, köszi!
Hát minden befolyttal és az eladott sárgával 8-900k körül néznék, csak a motorra lenne ennyi fölötte átírás egyébre külön számolok, de a motorra natúrban ennyi azért néztem vagy barátom K4-esét vagy a régebbi R6-okat, esetleg Teasütiéhez hasonló F4i mivel kényelmesnek tűnik de arról barátom lebeszél szerinte pályára puha, még ha csak koca hobbi szinten is nézegetnék ki.
600RR megint kereten felül van érzésre, Kawák nem jönnek be.
Olasz sport V2-vel ennyiért meg közel sincs.Kezdődhet a virtuális mit vennék a másik pénzéből.
Első körben még mindig barátom K4-ese lenne célban de attól független is nézegetek azért.
R6 2005 USD villás már, gyári dörrentő mondjuk hamar menne.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Micsurin #103219 üzenetére
900-ba kerül egy F4i? Ne már, ez egy öreg fos!
Kevés kilométerrel talán elgondolkoznék rajta.
Puha alatt mit értünk? Rugót bármiben lehet cserélni.
Amúgy állítólag a kategóriájának egyik legkényelmesebb motorja - túléltem rajta Európát. Ha pályára kell, akkor F helyett inkább RR, nem?[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Teasüti #103220 üzenetére
Mert nincsenek illúzióim, abból kapok jó állapotban ettől azért olcsóbban persze míg ezekből érzésre azért az alsó feléből válogatók (ezek: R6,Gixxert) amiben lehet jó és lehet copo roller is ennyiért.
Nem csak pályára épp ez az, olyat akarok amivel hétvégén kényelmes egy Mátrázás vagy kimenni a Cseh GP-re és hébe hóba kimenni pályázni... nem akarok én rekordokat csak jól érezni magam.
Ha engednem kell akkor a kényelemből engedek.
F4i-ből is van sportosabb osztott nyerges ha minden igaz, de ez csak a mentő övem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HSM
félisten
válasz Micsurin #103216 üzenetére
Ez a méret van az SV650-en is, amik érdekeltek gumik voltak rá méretben, kapott egy Pilot Power 3-ast végül, ami eddig be is váltotta a hozzá fűzött reményeim.
Hogy nem fordított a teló szerintem nem akkora gond, a tartalma jó a hagyományosnak is az R6-on, csak nem olyan merev pl. intenzív pályázásnál.
-
Rent
senior tag
Talaltam is egyet a hahun: [link], igaz, hogy "egy kutya megrágta az ülést", na de ennyi pénzért.
-
zgospel
őstag
Ugyanannyiért adtam el 2 hete az enyémet mint amennyiért 4 éve vettem Első telefonáló vitte is.
Nagyobb az igény a használtmotorra ahogy többet költenek az elmúlt években hobbira az emberek. Az új még túl drága, a válság idejéről nincs túl sok itthoni használt, külföldről meg a szarabbnál szarabbakat hozzák be a nepperek amikért szintén sokat kérnek, ami fentebb tolja a normális kínálat árát. Közben ezek a motorok már "benne vannak a korban" közel a 15-höz, fogyatkoznak az ép darabok is.
Aminek jó gondját viselték annak megkérik az árát és meg is veszik hiszen a szarért is sokat kérnek. Ja meg természetesen a Ft is gyengülthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Teasüti
nagyúr
válasz Micsurin #103221 üzenetére
Nekem úgy rémlik, h a banán üléses az újabb kiadás. A 2004 előttiek az osztott nyergesek. Ha ez a típus érdekel, akkor én egy keveset futott 2006-ost céloznék meg. Az az utolsó évjárat az F4i-ből.
Az alkalmankénti pályázásra szerintem teljesen rendben van. Nem kell lesajnálni annyira, nem fogja összefosni magát az F4i se, ha megcibálod néha kicsit. Úgy értem a hűtése jó, a fékek is jók. Bírnia kell. Ha majd odáig jut az ember, hogy futómű geometriával és guminyomással játszik, hogy javítson a köridején, akkor majd el lehet gondolkodni az utódon.
Addig is ha egy fun motor kell, amit lehet ütni-vágni, akkor erre jó lesz. Szerintem. Tudjátok miket művelek az enyémmel, és még nem sikerült tönkretenni.
Viszont hétköznapi felhasználásra talán kényelmesebb, mint egy supersport. Már ha adunk a közhelyekre.Az meg ha puha a rúgó, azt ki lehet cserélni. Amúgy is ez felhasználó függő, h milyen rúgó kell bele. Nekem pl koppra kellett tekerni az erőfeszítést, h meglegyen az optimális SAG a 78 kilómhoz. Két személyhez már rugót kéne cserélni igazság szerint. Nekem pl a hátulja úgy leül ilyenkor, hogy a középsztender a fekvőrendőrt karcolja. De akár egy nagyobb ledöntéskor is karcol.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #103227 üzenetére
A megdrágult új motor árak és egyszerűen a jobb életszínvonal generálta ennyire fel a motor árakat.
Amúgy tényleg brutál. 8-10 éve vett, 5-6 éves vasakat ft-ra pontosan + 30-35.000km futással ugyanannyiba el lehet adni.
De a legkeményebb h bizonyos hiánykategóriák (mint pl a nem üzemórás endurok) még extrémebb mértékben tartják az árukat. A DRZ 2008-ban újonnan 1,3M volt, papírral, tokkval, vonóval. Most egy szebb példány 10-12 évesen 1,1M. Ez mi?!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #103229 üzenetére
Ezt nem mondanám általánosnak. Elég nagy a kínálat. Szerintem csak a sláger gépek ára tartaja magát és emelkedik...pl. régi Africa Twin, Tenere, DRZ, stb.
Az én GSXF-emhez hasonlót, sőt szebbet adott egy a cimborám a napokba. 700-ra tartotta... meg se csörrent a telefon. A végén 550-ért ment el.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #103230 üzenetére
Nem tudok egyetérteni.
A használtmotorokat ár alapján az én meglátásom szerint 3 fő csoportba lehet osztani. Az egyik amiket te is írsz, az unikumnak számító (és veterán) gépek (kivéve a DRZ), amelyeknek az ára nem h stagnál, hanem idővel megy felfelé.
A másik csoport kb. az összes többi motor, amelyek már a maguk idejében is kiforrot technikai szintet képviseltek, mint pl a 600 ccm - 90-100 ló, vízhűtés, normális váltó, futómű.
A 3. csoport, pedig amit te is írtál. A GSX-F is ide sorolható, technikailag a 75 lóerjével és az olaj / léghűtésével, karbis üzemanyagellátásával, formájával a maga idejében sem volt egy műszaki tálentum, ezért a piac makacsul be is árazza.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #103231 üzenetére
Tavaly vettem a gépem, de már most többért elmenne, mint amennyit én perkáltam érte, pedig már én se olcsón vettem. Pár éve 6-7-800 ezerért lehetett kapni őket, most kintipapiros lefingottak vannak 800 ezertől. A szebbek 1.2-1.4 között mennek.
(most nézem, szebb kinti papíros is 1.2 milla jelenleg hahun)
Ráadásul hiánycikk, nem csak itthon, külföldön is. Németországban 4000 eurótól indulnak a normálisak, de pár külföldi face csoportban 2-3 millás 30 éves AT-k is vannak eladósorban, természetesen az ár tükrözi az állapotot.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zgospel
őstag
válasz vendingo #103232 üzenetére
"természetesen az ár tükrözi az állapotot"
Azért ezzel is vigyázni kell, lásd Red Baron hirdetések.Plusz van hogy drágábban hirdetik a használtat mint amennyibe a vadiúj kerül Mondjuk ilyet a Full Gasnál is láttam már
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #103231 üzenetére
Jó, hogy lefikázod Hondásként. Amúgy 93 ló a GSXF és karbis létére 5 liter a fogyasztása, injektor ide vagy oda. Amúgy nem tudom miért van lenézve, nyilván nem egy technikai csoda, de megbízható igásló, kis fogyastással, megy ha kell... jól felszerelt... középálvány,stb. Pl. nem értem,hogy miért nincs becsülve és ez miért nem látszik az árán. Egy hasonló korú CBR600F hiába injektoros, fel se merülne, hogy elcseréljem rá pl. De mondjuk ez én vagyok.
Amúgy az elmúlt egy hónapban két haverom is eladta, mert fentebb léptek 1000ccm fölé és náluk azt láttam, hogy már megvolt a konkrét utód, vagy már le is volt előlegezve és a végén már hiába hirdették bármennyiért a motort, az elsőnek odaadták csak vigyék, hadd jöjjön az új.
Mondjuk engem ez a veszély egyenlőre nem fenyeget. A feleségem megtiltotta,hogy eladjan, mert ő szeretni. Ha kell másik, vegyem meg mellé.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #103234 üzenetére
Az h én lefikáztam, csak te láttad a sorokba bele.
Szó sem volt fikázásról, a tényeket írtam le és ez a piac árazásához már elég.Jah és talán amit annó olvastam róla, h a vázgeometria sem az igazi, nagyon orrnehéz. Ezek az okok sajna már elegendőek, de a lényeg h te elégedett vagy vele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #103234 üzenetére
"a végén már hiába hirdették bármennyiért a motort, az elsőnek odaadták csak vigyék, hadd jöjjön az új"
Mondjuk azok hirdetnek így akik túl gyorsan akarják eladni valami miatt. Volt nyáron egy hazai GSX-S 1000 hirdetés, 2018as modell 1600 km-rel, extrákkal, tip-top állapotban. Ezt figyelgettem, 3 hét alatt folyamatosan vitte le az árát, 3,3m-ről indult és 2,9-ért volt fent utoljára mielőtt törölve lett, gondolom eladta, és még azt is el tudom képzelni hogy 2,9 alatt.
Ilyenkor a vevő jól járhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #103235 üzenetére
Az orrnehézség szerintem előnyként jön ki.... legalábbis olyan stabil, mint az állat. Elütsz egy állatot vele, nem csuklik össze, épp hogy megrezzen. Ennek én még hátrányát soha nem éreztem.
Amúgy egy baja van, amitől kivétel nélkül mindenki szenved. Valamiért a blokk a vázzal 4500-6000 rpm között úgy összerezonál, hogy elzsibbasztja a csuklódat, hiába nem támaszkodsz a kormányon, egyszerűen van egy olyan rezgése és ezt néha a lábon is lehet érezni. A baj az,hogy ez pont a 90-110 km/h közé esik. Megoldást nem talált rá még senki. Ez mellett mondjuk én már egy nap alatt toltam le vele 930 km-t is... 750 km-t meg többször is már és nincs gond. Ezen kívül semmi bajom nincs vele. Idén már két személlyel volt vele Ausztriába, Szlovákiába motorzni és tökre elég volt.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
dellfanboy
őstag
válasz V.Stryker #103234 üzenetére
nem értem,hogy miért nincs becsülve és ez miért nem látszik az árán.
ezt asszem vmeik video-ban dodor jol megfogalmazta: nem egy vagykelto latvany.amit alairok tenyleg nem egy top10-es szepseg
es hiaba jo az ar/ertek aranya a magyar embernek nem ez kell.
lsd a heten volt egy cikk az indexen a zartkertekben elokrol ott is milyen auto parkolt az egyik kepen? nemet premium...[link]erted lakoovezeti ingatlanra nincs della, de az audi az kell. anelkulnemeletazelet
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #103240 üzenetére
Pedig akinek van az pont a "szépségét" szereti.
Amúgy az nagyon kemény,hogy a 15 éves Speed Triple-k hogy tartják az árukat... másfél milla körül szaladnak. A W800 Kawaról meg esetleg a Triumph Bonnevile-ről ne is beszéljünk... 2 milla alatt nincs semmi.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #103237 üzenetére
Az ár / érték arányát nem is vitatnám. A maga kategóriájában ezen kompromisszumokat figyelembe véve tuti vétel.
Sok motoron hosszú távon még nem ültem, de amikkel eddig mentem minimum 300km-t, ott a csukló zsibbadás szinte mindig jelentkezett nálam is. Persze egyik sem cruiser vagy nagy túragép volt, mindegyik sport vagy sport túra (na jó, egyik egy KLE500, de az meg a magas fordulattól talán), de tapasztalatom alapján bizonyos fordulaton minden motor rezonál és zsibbaszt. Van amelyik erősebben, hamarabb, van amelyik kevésbé érezhetően, de zsibbaszt.
Zselés ülés, vaskosabb markolat? Nem próbálta még valamelyik márkatárs?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
julius75
aktív tag
Sziasztok,
Utólagos, kiegészítő (például köd) lámpával mi a helyzet?
Homologizáció nélkül mindenhol büntetnek?
Ha kell milyen szám legyen az "E" után?
Köszi.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz julius75 #103245 üzenetére
Hello.
Nekem van utólag felszerelve ködlámpa az autómra. Bementem egy autósboltba és vettem egy párat. Az fontos, hogy külön kapcsolható legyen és ha jól emlékszem nem éghet amikor bekapcsolod a távolságit. Plusz nem lehet túl magasan az első, persze nem tudom van-e a kocsidon elől a ködlámpának előkészített rész mert akkor olyan alakút kell venned, hogy be lehessen szerelni. Az enyémen nincs így felkerült a lökhárítóra. -
julius75
aktív tag
válasz Teasüti #103246 üzenetére
Tracer 900GT-re szeretném, és millió van belőle a neten. Gyári, amit valójában a PIAA gyárt, természetesen horror áron, ill. találtam 2 különböző olasz típust is, amiket szintén homologizációval, belevésett E9-el (E50) adnak, már jóval olcsóbban.
A vicc az, hogy mind ugyan úgy néz ki, mint amiket az ali-n is árulnak, tizen-húsz dollárért.....persze ezekhez már nincs papír. Mindről van kép, youtube video, és rengetek értékelés,
ami alapján nem tűnik rossznak egyik sem.
A kérdés csak annyi, hogy megb@sz érte a rendőr, vagy sem.....Chris0321: motorra kellene....és igen, ködlámpa...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok