Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cinemazealot

    addikt

    válasz rasotamas #55796 üzenetére

    és vastalics (amennyiben érintett vagy a bolt kapcsán)

    Ha a kereskedő szisztematikusan nem ad számlát, az fogyasztóvédelmi vagy akár adóhatósági probléma. Én maximális hevülettel kezdenék asztalt borogatni (de legalábbis nagyon határozottan elvárnám az automatikus számlaküldést), mert a vásárló elsősorban a számlával tudja hitelesen igazolni a vásárlás tényét. Ha pedig a vásárolt termék defektes, akkor nincs mivel igazolja a kereskedővel kötött szerződéses jogviszonyát és a jótállásra vonatkozó törvény adta jogait. :F

    Ahogy nézem, a BestByte-nak elég részletes a honlapja, és még termék visszaküldési lap is van, ami értelmezésem szerint meghibásodás esetén is alkalmazható. Viszont ez nem feltétlenül jelent azonnali megoldást, valószínűleg hatékonyabb leszel, ha személyesen viszed el valamelyik üzletükbe, bár kérdés, hogy adott pillanatban lesz-e ott bárki, aki képes elbírálni a problémádat (most nem a számlaadási kötelezettségükre gondolok, de akár azt is az orruk alá dörgölheted).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák