Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Motaba78 #7851 üzenetére
Az adott sebességtartományban fellépő rezonancia könnyen lehet, h főtengelyhibára vall.
Mindenképpen ellenőrizd a főtengelycsapágyakat/szimeringeket."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz Motaba78 #12882 üzenetére
kepesmotor-on, expressz-en, hasznaltmotor-on is érdemes nézelődni.
Aerox, neos, karbis sr50, f12, f15, runner. Ezekből ha ki fox jót akk nem lesz nagy bajod vele, elég jó robogók. Más nagyobb testű most nem jut az eszembe, de biztos van még. Kínait és egyéb csodabogarat nem mernék venni...
Nézelődj, lehet jókat találni -
Backspace
tag
válasz Motaba78 #12880 üzenetére
És mi a véleményetek a Motababa által ajánlott robogószervízről?
Lehet én is odavinném a gépemet! -
runner 125
nagyúr
válasz Motaba78 #12897 üzenetére
4 literből ki kell jönnöd.
Nem beszélve arról, h ezzel nincs dugó...A legoptimálisabb fogyasztás pedig úgy érhető el, h a lehető legrövidebb idő alatt (azaz csutkagázon) felgyorsítasz az "utazó" tempóra, s ott tartod.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Motaba78 #12910 üzenetére
Egü tali lesz a nyáron Kakucs-ringen, illetve facebook-on láttam, h terjed valami kecskeméti találkozó is - ami a gokart pályán kerül megrendezésre.
De, a legközelebbi most hétvégén lesz; Katt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Motaba78 #12963 üzenetére
Az a probléma ezekkel, h pontos "recept" egyik 50-esre sincs, mivel abszolút egyénfüggő, h meddig megy el pl.egy gyári hengerrel. Rossz olajjal ki lehet nyírni 10.000km alatt is, megfelelően karbantartva 30-35.000-et is elmennek.
Típushiba az első teleszkóp, ami nem gázos, hanem zsíros - ezek úgy ahogy vannak szarok, az összesé szar, elengedi a zsírt, majd szép lassan beáll, és meg sem mozdul, aminek következményében a kormánycsapágy odalesz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
magnum_pi
tag
válasz Motaba78 #13121 üzenetére
Köszi a választ! Ez az aerox tetszik, jól néz ki, (meg az aprillia is). Bár úgy látaom kicsit gyengébb mint a másik kettő. Az aprillia 3kw-os ez meg csak 2. Majd nézegetem, hátha sikerül kifognom egy jót valamelyikből. Itt nem áll fent annak a veszélye hogy a használtak szét vannak hajtva?
[ Szerkesztve ]
Gigabyte P55-UD3 F4, i5-750 @3.67 B1, ASUS ATI 6870, 2x2024MB Kingmax DDRII 1333Mhz, Samsung 245B, Chieftec 450W + FSP VGA Booster x3, Ninja Plus rev 2, CM 690
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13188 üzenetére
A kutya meg a macska b@ssza meg ! Elárulhatnád hogyan és mennyiért jutottál hozzá, esetleg ha eladnád, nagy duzzogva átvenném . De pillantótükröket rakhatnál rá .
#13192 Gergello: Olyan vagy mint egy jós, teljesen egyetértek, nagyon kellene nekem . De most egy SR Street-et néztem ki, ha minden összejön, jövő hónapban esedékessé válna, amúgy 2005/7-es majdnem 10ezer km-rel .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
válasz Motaba78 #13204 üzenetére
Nem vízhűtéses lesz, hanem levegő. Valahogy jobban bízok a léghűtésesben (nem fog eltörni a vízpumpa lapátkereke, esetleges szerelésnél szétszedéskor/összerakáskor nincs vele annyi baj) .
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
runner 125
nagyúr
válasz Motaba78 #13206 üzenetére
Ez az új F-12? Jópofa tényleg, grat hozzá.
Manapság mit kóstál egy ilyen használtban, ha nem vagyok túl indiszkrét?
Narancs
Másik gyertyával próbáltad?
Egyébként index fórumon van ilyen kerti gépek topik, vagy fűnyírós - pontosan már nem rémlik a neve, noh ott tuti tudnak segíteni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13206 üzenetére
Pofás kis gép, simán kellene, persze elárulhatod hogy honnan származik és te hogy találtál rá. Mondjuk azért szerintem 250k körül vehetted. Ugye jól tippelek?
#13207 korpicschess: Hoppá-hoppá, lassan a kezekkel. A képen látható motor egy Derbi GP1 Open lenne. Ezt ne keverjük, mert ennek normál elhelyezésű Piaggio blokkja van, én simán ajánlom, mert rohadt jó motor.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13225 üzenetére
Igen, ez így teljesen érthető, ha jó mindenképpen hozni kell . Holnap mentünk volna egy SR Street-ért, hívom a tulajt, erre benyögi hogy ma eladta . Szóval vadászás újraindul, remélem nem szopom be valami felújított sz@rral, mert eléggé kivagyok már így is, persze fater nagyon nyugodt .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13229 üzenetére
Az egy SR50R, nem Street, faternak meg nem tetszik, így gondoltam legyen utolsó szériás Street, tehát az került a listára, de úgy néz ki az Aerox hamarosan lekerül róla, mert megállt a tudomány és én sem tudom pontosan kiszűrni hogy pontosan milyen évjáratú a szóban forgó motor, mert pl.: 2001-esre is rárakják a 2008-as matricázást. De lehet még Szalkára elugrok, ott volt egy egész tűrhető állapotú, de inkább nem mondok semmit, mert ami igazán jó, azt biztos hogy egy hét alatt el is tüntetik, ez az SR se volt másképp. F12-k közül pedig az új drága és faternak szintén nem tetszik a sok "csicsa" miatt, bezzeg a "régiek" közül meg nincs egy normális sem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13260 üzenetére
Érdekes, ezeket meg sem említi a hirdetésben, gondolom akkor a km számláló sem működik, azóta lehet má van benne 2**** - 3**** km is . Főleg ha kölyöké a motor .
#13261 Brogyi: Én annyit észrevettem az az hogy a matricázás nem 100%-osan gyári, néhány eltérés van és a kolléga előző hsz.-e alapján inkább kihagynám, csak makulátlan motort keresek, ellenőrizhető előélettel .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13301 üzenetére
Miért adod el ? Amúgy látom ravasz vagy, kb. 100k-t akarsz rajta nyerészkedni, sajnos manapság ez nem megy, ezek a motorok 280k körül mennek ahogy írtad, Nyíregyen az egyik kereskedőnél van hasonló 250k-ért abban van 5000km, szóval nehéz ügy . De én nem adnám el a helyedben .
ui.: Ahogy nézegetem., ez jönne ki sakk-matt-ban, szerintetek gyári-e vagy csak renew !
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13304 üzenetére
Ez így igaz, végül is teljesen érthető, csak ugye ahogy én látom eladási árhoz magas a kiírt ár, de ahogy írtad, alkudható, úgy más.
Az Aerox-al kapcsolatban azt gondoltam hogy gyári a fényezése, akkor megérte volna, így nem. Ott elvérzik hogy újra van fényezve, mert tényleg originál motort keresek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
válasz Motaba78 #13334 üzenetére
Miután találtam egy képet és némi leírást, meleg motornál belőttem karburátoron az alapjáratot 1000-1100 környékére a levegő és alapj. csavarokkal . Lehet, egy csöppet feljebb kell majd még emelni, 1300-ig, attól függ, mit mutat majd este hidegen indításnál, s nem akar-e kereszteződésben megállva leállni.
Izé hosé...az mitől van, hogy kipufogó vége benzines-olajos, folyik le a cső végén. Normális ez?
<< ------ >>
nLali, neked pedig itt van pár beígért kép, igaz, kicsit megkésve:
kép1
kép2
kép3 (ezen vettem észre, hogy nem húztam vissza egy porvédő gumit )
kép4
kép5(negyedik felfogató csavar)
kép6üdv.
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13340 üzenetére
Nekem is trutyis volt a vége a Simón, de Etz-n és a Hondán már nem, azok csontszárazak voltak . Szerintem az lehet a gond hogy vagy elrakódik ahogy nekem, mert tele van fojtással és minden szöszmösz megragad benne, vagy rossz a gyertya, illetve nem belevaló .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13400 üzenetére
Nem mertem azt írni hogy csak egy roncsot vesz, de ha ennyi van rá akkor aprón láttam egy 96-os egész jó Zip-et vagy egy 99-est Bp.-n, én elhoznám ha kellene...
ui.: Nah, ezek azért nem annyira roncsok .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motaba78 #13414 üzenetére
Én is így vagyok vele, bár borzasztóan tetszik, jobban mint a Fiat replikás gépecskék, mert abból van bőven . Viszont a múltkor láttam a Loobelt-es Roxy-t, elég szépen ment, viszont az a fránya kipufogó a 2000-es előtti Minákról való, kissé érdekes .
#13415 runner 125: Messze van, én pedig pénteken érek majd rá, addig lehet elviszik .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz Motaba78 #13521 üzenetére
Gyújtásra (pl.) a Maja a helyzetjelzőket kapcsolja fel, a
tompított világítást egy relé húzza be, ha indult a motor.Én mondjuk megcseréltem a két vezetéket, mert inkább
én kapcsolom kézzel a xenont, ő kapcsolja inkább csak
a helyzetjelzőt hozzá: jobban tudom, mikor jár a motor...
Volt olyan, hogy nem igazán indult be, de a világítást már
ráadta ami hagyományos izzó esetén nem kritikus, de a
xenon nincs oda kapcsolgatásért. Btw. fél éven keresztül
szarul volt bekötve, azért kapcsolt "nehezen": anno lusta
voltam behúzni a tápját az akkuhoz, gondoltam jó lesz a
világítás kivezérlésről meghajtani. Hát egy nagy sz*rt. Így,
hogy közvetlen tápot kap, simán felkapcsol álló motornál,
még a lepukkant gyenge akksiról is, hát még az újról: lol.Szerk: természetesen nincs külön világításkapcsolóm - a
gyújtáskapcsoló használata mellett én raktam be egy-egy
kapcsolót a fényszórók szabad kapcsolgatása érdekében.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Motaba78 #13532 üzenetére
Azt szerintem akkor valaki mókolta.
Kb 10 éve már minden motor úgy jön ki, h a tompított már gyújtáson világít, nem lehet lekapcsolni.
Eagl3
Elírás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
GabN73
addikt
válasz Motaba78 #13618 üzenetére
Jó kis gép, nekem 50es volt, szinte megölhetetlen. Sajna a váltó miatt kellett cserélnem 51esre, elég kevéske lett volna a 3 sebesség.
Sajna manapság "megbízhatatlannak" tartják.Nem tudom hogy miért, ha törődik az ember vele akkor megbízhatóbb mint egy robogó.
Itt az én kis szettem, nemsokára lego. Holnap viszem esztergáltatni a dolgokat, + megkérdezni a váltó árát. -
runner 125
nagyúr
-
r-chee
őstag
válasz Motaba78 #13747 üzenetére
64km/h a vége jelenleg. Fojtások nélkül. Szeretném, ha ezt feljebb tudnám tornázni egy kicsit, komolyabb anyagi ráfordítás nélkül. De ahogy ismerem magam, variátor s ékszíjcsere, kuplung- s kontrasztrugó csere, meg egy sportkipufogó lesz a vége, aztán azt sem érdekel majd, hogy a szomszéd kutyája (hülye puli) szaltózik majd idegességében, mikor megyek el/jövök haza motorral, az emberek pedig korán kelnek a hangzavar miatt .
Az teljesen elhanyagolhattó most, hogy közel 100 rugós Polini kipufogót linkeltem be délelőtt, a hangon nem változtat, a legüberebbnek is fos hangja van, meg a legolcsóbbnak is. Aztán lehet, hogy van még egy rakás kipufogó, amiknek szép hangja van, nem ilyen fazékhang, csak itthon nem kapni . Vagy vannak külön hangtompítók, amik "helyrerakják" a hangot.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Motaba78 #13775 üzenetére
nade mi a különbség részterhelésen, meg nyélgázon a gyújtásnál, hogy hol áthúz, hol nem?
Más hibajelenség kísérné a gyenge szikrát. Eléggé észrevehető durrogás.
Előbb gondolnék arra, hogy karbit kellene állítani, vagy légszűrőt pucolni, de megintcsak azt tudom mondani, hogy fórumon keresztül diagnosztizálni hülyeség. Csak megvezetjük a srácot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Motaba78 #13781 üzenetére
Igen, az egy tőcsavar.
Köszi az ötletet, nem rossz. De ezzel kapcsolatban néhány kérdés:
- hogy fúrjak, ha tele benyával a tank? szívassam ki, majd hagyjam kiszáradni?
- Mi lesz az apró fémdarálékkal, ami a fúráskor, menetmetszéskor beleesik a tankba?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen