- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android szakmai topik
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz longwild #32883 üzenetére
Mivel a 250i motorja és egyéb csecsebecséi zömében megegyeznek az enyémmel: nekem a legtöbb hajom a hátsó felfüggesztéssel van, annak is a motor felfüggesztését biztosító tűgörgős csapágyakkal. Érdemes megnézni hogy nem lóg-e az egész hátulja. Ezen kívül fesz.szabályzó hiba is előfordul, járó motornál emelt fordulatszámnál érdekes lehet nézni a töltés feszültségét. Motorikus típushiba nem rémlik (az más tészta hogy én rohadt peches vagyok, és nekem volt injektorhibám is ).
-
kcsa
veterán
válasz longwild #32885 üzenetére
Nekem speciel Peugeot van, amiből 250/400/500 az piaggio quasar/leader blokkos, tehát a tipped helyes (mondjuk francia gyártás, de ez már lényegtelen ).
Ha sztenderre rakod és megrángatod mondjuk a hajtás deklijét akkor is érezni a mozgást, de ha két keréken áll akkor is mozgatható az egész hátulja ha a két csapágy szétverődött (nálam elég gyakran, és nem is kifejezetten olcsó: 5-7k+munkadíj).
Töltőfeszültség meg 14.4-14.5V max, de inkább kicsit alatta.
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #32883 üzenetére
Hát én biztos az injektorost választanám, és ha sztenderen áll akkor nyomd le a fenekét, hogy elemelkedjen az eleje, és lassan nagyon pici erővel mozgasd a kormányt a két végállásig. Ha akadozva megy akkor kormánycsapágy ami nem 5-7k. Van aki megrángatja. Mindegy csak jó legyen. A feszültség 14-14,4V között jó. Felette, alatta bukta. Nézz alá. A lusta az alját nem tisztítja meg. Szépen látszik az olaj folyása. Húzd végig az ujjad a féktárcsán. Ha hullámos, vagy válla van akkor kb. 3x annyi km van benne. Ha kicserélték akkor legalább nem kell rá költened. Injektorosnál a kontrollampának ki kell aludnia. Nagyobb fordulatnál néhány kókány verziónál parázslik, kigyullad. Tartsd távol magad tőle, de akkor is jobb az injektoros.
Aztán megírni mit vettél.
Egyre több motorost látok, pedig hideg van még. -
Brogyi
senior tag
-
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #35290 üzenetére
Szerintem semennyire. Feleslegesen kopik a kuplung, ráadásul alapjárat környékén elég kicsi a nyomaték, így (elvileg) gyatra lesz az elindulás, gyorsulás is, amíg fel nem pörög a motor a használható tartományba. Autónál se alapjáratra csúsztatjuk rá a kuplungot. Kivéve esetleg nagyobb köbcentis szívódízeleknél, szigorúan csak dugóban araszolásnál. (Akkor elég, amúgy kell mellé gázt is adni.)
-
kcsa
veterán
válasz longwild #35572 üzenetére
Sopron elsőre kicsit sok lesz Először utassal menjetek pár kört a "közelben", hogy összeszokjatok (pl. ne tartson ellen kanyarban, vagy ne fejeljen le minden fékezésnél), erre tökéletesen megfelel ha kimentek Esztergomig meg vissza (bár most árvíz idején necces ). Ha úgy érzed hogy ezen a távon is biztonsággal mentek együtt, akkor talán bevállalható.
@fesii: értettem elsőre is , de nekem volt már olyan hogy lassú gurulásnál pl. padkához szorult lábam. Na azóta nem rakom le, csak ha megálltam
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz longwild #35572 üzenetére
Ha már mentél két személlyel és nem most kísérletezel akkor be lehet vállalni. Ha nem akkor én is azt javaslom,hogy elsőre kisebb távolságot vállalj be hogy össze szokjatok.
Egy egész napos túrára készülj fel ( 220 km 3 óra 42 perc a google maps szerint)Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
kcsa
veterán
válasz longwild #35590 üzenetére
4 óra oda, 4 vissza, és nem voltál ott egy percet se Játsszunk el a gondolattal: nyolckor indulsz, délre ott vagy, egy órát ebédelsz a családnál, és ötre érsz haza optimális esetben (szabályokat betartva ofkoz). Ráadásul fogsz zsibbadni rendesen, száz kilométerenként legalább le kell szállni szerintem
Szerintem menj előtte pár kört a környező városokban
-
runner 125
nagyúr
válasz longwild #36726 üzenetére
Szia,
No name dobozokban én nem bízom. Eddig kettővel volt tapasztalatom ismerősök kapcsán. Az egyiknek 1,5 évet bírt a konzolja, a másiknak körbetörött a zár kb. 1 év után.
Inkább nézz Givi-t, vagy bármilyen minőséget használtan, azokat nem szívja ki a nap 2 év alatt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
wolfnet
tag
válasz longwild #36749 üzenetére
Szerintem nem muszáj 140-el repeszteni, azért mert autópálya, lehet menni ott is 90-100-al, és akkor a kamionok már nem nyomnak le. Mindenképpen pályát javasolnám, ha az idő függvényében motoroznál, viszont ha kihagyod a pályát, lehet szép tájakon tudsz motorozni, igaz rossz minőségű úton.
Privátban érdeklődj! :)
-
runner 125
nagyúr
válasz longwild #36749 üzenetére
..én sem mennék fel 250-essel pályára, pláne két személlyel.
Noh meg nekem eleve frusztráló érzés, ha folyamatosan két 40 tonnás kamion között kell motoroznom.
Mert a belső sávban nem sokat töltenél el, szerintem célszerűbb mellékutakon menni. Forgalom is kisebb, és az út sem olyan unalmas."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz longwild #39733 üzenetére
Első körben nézd végig a csavarokat. Minden meg van-e húzva az első kerék körül. (Tengely, a tengelyt tartó - általában 2 imbusz, féknyereg csavarjai). Ha, ok, érdemes a gumit is ellenőriznu. H kopik, menyire van "elöregedve". Ezek után meg kell nézni mindkét kormánycsapágyat. Ha, valamelyik szét van szintúgy lehet ilyen tünete.
De, mivel a kormányban látsz ferdeséget sajnos elképelhető, h töve volt, vagy nagyot estek vele és kicsit elment a villa.
Le kell bontani a kormány műanyag elemit, és megnézni úgy is. A kormány levehető a T szárról, max meg kell próbálni lakatossal visszahúzatni.mod.
De, ha csak ebben a tartományban szitál, akkor az is elképzelhető, h a blokktartó szilentek öregedtek el, és a motor ezen fordulaton keltett rezonanciája "berázza". Láttam már ilyet is, szépen végig kell nézni és kizárni a hiba lehetőségeket.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
wolfnet
tag
válasz longwild #41823 üzenetére
Hej!
Aksit vedd ki belőle és tedd el valahova ahol nincs túl hideg. Ez is nagyon fontos. Én megtankoltam, mert nem műanyag tankom van hanem fém, és nehogy korrodáljon. Egyébként a leponyvázás mindenképpen javallott, még ha garázsba teszed is. Kevesebbet kell majd tavasszal takarítani. Ja és ha vízhűtéses akkor fagyállózd ugye.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs