- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
ph A kábelmentes, fémházas One X kétféle méretben közeleg Cherry MX Multipoint kapcsólokkal, de lesz egy hagyományos, ugyanakkor limitált szériás változata is.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Hjah, érdemes több mindent vásárolni, - esetleg haverokat bevonni, úgy már kifizetődő.
Én is bevállalok egy 2 litert, meg kell fűrészbe is olaj, úgy meg már sokkal jobban jövök ki, mintha kútról szerezném be."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sz_abika
addikt
Egyébként mitől jön ki hogy egy olaj jó vagy rossz?
Kevesebbet fogyaszt a motor belőle? Nem kopog? Hidegben jobban indul? Nem kékes a füst?Szóval?
PSN: xszabikax
-
Tothgera30
Ármester
válasz sz_abika #17405 üzenetére
Kb. megragad a dugó...
Ha rossz az olaj akkor üzemi hőmérsékleten nem olyan a kenése, lehet jobban melegíti a hengert, több a kopás, futásteljesítménye nem lesz olyan a motornak, a füst akkor kékes ha túl dús a keverék (ált. hidegben), esetleg nem ég el rendesen, ha rossz az olaj vagy karbisnál el van állítva a keverési arány.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz sz_abika #17405 üzenetére
Rossz kérdések.
A motorolajnál a legfőbb érv, hogy minél jobb legyen a kenés, a többi már csak marketing. (illat, szín, csendesebb járás, kevesebb füst, stb.)
Az olajakat (2t és 4t is) kettő norma alapján minősítik. JASO elnevezésű a japánoké, míg az API amerikai.
Az, hogy a különböző jelölések mit takarnak, ne kérdezd, mert nem tudom. A lényeg, h ez a MOL olaj nagyon jó minősítéseket kapott, ezért ajánlott.JASO FD
Piaggio
Husqvarna
ISO-L-EGD"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sz_abika
addikt
válasz runner 125 #17407 üzenetére
A Castrol Power 1 Racing 2T a legkorszerűbb technológiával készült teljesen szintetikus kétütemű motorolaj. Gyorsan ég, így nagyon gyors gázreakciókat, vérpezsdítő gyorsulást tesz lehetővé. A Castrol Power 1 Racing 2T 1:50 keverési arányig valamennyi korszerű európai és japán gyártmányú kétütemű motorhoz alkalmas.
Jóváhagyások és minősítések
API TC
JASO FD
ISO L-EGD Versenypályákon teszteltHát akkor ez sem tűnik rossznak
Nem is kék a füst reggelente, cserébe viszont harap ^_^
És ahogy elnézem a 2500 korrekt ár érte - helyi robogósnál ennyit adok érte, és a neten is ekörül van.PSN: xszabikax
-
runner 125
nagyúr
válasz sz_abika #17408 üzenetére
Ez gyakorlatilag ugyanaz, mint a MOL.
Persze, ha a szállítást figyelembe vesszük, akkor neked jobban megéri ott megvenni, de ha már több mindent vesz az ember, sőt, ha többen rendeltek egyszerre, akkor már jobb vétel a MOL olcsóbb pénzért.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
már egyszer kibeszéltük, akkor is belinkeltem, nyugodtan lehet rákeresni a topicban
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
Hiányzik már az a kis napocska, ha meg süt akkor hideg van, pedig hívogató, azt mondja: "Gyere, pattanj a motorra, menj egy laza kört". De közben álnok gyilkos, mert az út nyirkos és csúszik, hideg is van és könnyen meg lehet fázni hogy azután az ember egy hétig az ágyat nyomja. Ehhh, kéne már egy kis tavasz végre, most is ezen nyugtatom magam.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #17412 üzenetére
Reggel én is kinéztem az ablakon, mondom mocival kéne melóba jönni.
De aztán ránéztem a hőmérőre és meggondoltam magam (volt vagy 1 fok). -
zack
nagyúr
Ma vílágítás tuningon esett át a Majám. Az összes izzót nagy fényerejű LED-re cseréltem. Nem volt olcsó mulatság, mert 19k fizettem a komplett csomagért és még kedvezményt is kaptam, de ebben tényleg minden benne van.
High Power 12V 5W xenon fehér helyzetjelző LED (2x2,5k)
GP Thunder Xenon Super White izzó 5800K (2x2,5k)
Fehér LED rendszámtábla világítás (1,5k)
Fehér LED csomagtartó világítás (1,2k)
Sárga LED-es indexek (4x2,5k)Az indexekhez nem tettem ellenállást, így kicsit gyorsabban villog a LED miatt, de megmondom őszintén nekem így intenzívebben villogva még jobban is tetszik.
Jó 2 órát elbíbelődtem a cserével, mert nem túl egyszerű kivitelezni a Majánál.
A végeredmény pedig...Megérte a csere. Esztétikus, izléses, egyedi.A xenon gázos városi és távolsági ideiglenes lesz valószínűleg max. májusig, mert SLIM trafós H4 Xenon rendszert rakok bele.
Most is vehettem volna, de nem akarom elolcsózni. 15-20k a belépő szint, de nekem Philips izzós kell, ami 30k+. Inkább mgvárom a tavaszt, és akkor majd megveszem a jó minőséget.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
zack
nagyúr
"Ilyen volt" sajnos nincs. Pedig gondolhattam volna rá. Az volt a gond, hogy világosban kezdtem, és úgysem lett volna jó összehasonlítási alap ahhoz képest amit most csináltam az "ilyen lett"-ről.
Tegnap este kellett volna képet csinálnom, viszont tegnap este még nem tudtam hogy ma ledesítés lesz.
Mindenesetre baromi jól néz ki sötétben. Ez a power LED-es helyzetjelző...Fincsi.
Szemból nézve szinte 4 lámpás lett a Maja.
A képek egyébként nem igazán adják vissza azt, amit szabad szemmel látok...Ami meglepett, az a csomagtartó világítás és a rendszámtábla világítás. Sötétben valami eszméletlen szép. Rendszámtábla világításhoz direkt nem vettem power LED-es cuccot, mert nem akarom hogy tündököljön a rendszámom 90km/h városban. Ez így pont jó, esztétikus xenon fehér, de nem túl erős.
Az index szerintem pont kettőt villan másodpercenként. Ha felkapcsolom a vészvillogót olyan feelingem van mintha sárgán villogó locsolókocsi lenne.Rövidesen jönnek a képek.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
vicces
addikt
válasz Tothgera30 #17412 üzenetére
na ezzel én is igy vagyok. mikor felnyitom a garázsajtót mintha nekem is mondogatná a robi, hogy gyere indits be és aztán száguldás. de az 5 fokos idő mindig eltántorít.. aztán beülök a hideg autóba..
:)
-
sz_abika
addikt
Nekem tegnap még a sisakrostélyomra hó gyűlt össze munkába menet
PSN: xszabikax
-
DigitXT
félisten
válasz vicces #17418 üzenetére
Hát, ha reggel 5 fok volna, akkor lehet, bevállalnám.
Nemrég vittem ki egy karikára - a jó időjárásra való
tekintettel: másodikra pöcc-röff volt, de utána (tökre
hidegen) kb. fél percig nagyon nem akart menni.
Aztán kicsit bemelegedett, és máris hasított.Ez a pár hét/hónap kihagyás is érződik, meg azért
hiába lett 5-6 fok nappalra: itt-ott bizonytalan az út.A Xenon jól világít - ellenben az egyik helyzetjelzőm
nem ég. Ki nem nagyon éghetett, mert LED, szóval
majd megnézem a foglalatot, hátha kicsúszott...Ha BKV sztrájk lesz, örülnék egy kis jó időnek...
Szerk: a benzinár egy kicsit durva. Egy éve ilyenkor
a V-Power 100-as is olcsóbb volt, mint most a 95-ös.
Ja, és még valamit leírok: Shell kúton a tankoláshoz
akciósan hozzácsapott energiaitalokkal óvatosan.
(Úgy lehúznak, mint annak a rendje... Rákérdeztem
mennyi, ha már ajánlgatja, kicsit zavarosan adta elő,
perszehogy nem annyi volt. És nem ez az első eset,
hogy lehúznak vmivel, szóval innentől csak tankolás.
És azt is csak akkor, ha muszáj, mert elég drága kút,
csak hát ez van közel, néha szoktam itt tankolni.)[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz vicces #17418 üzenetére
hát én 0 fokig simán csapatok, kell mondjuk neccharisnya a nadrág alá, mert a térd érzi a hideget... ma reggel 20 km/h mellett rezonáltam, mert úgy csúszott az út, de tudtam, délután ragyogó idő lesz csapatni, igy bevállaltam. gyakorlatilag a telet eddig végigmociztam, 1-2 rideg nap/hét volt. nemutolsósorban, látom milyen szépen alakul a benzinár...
-
zack
nagyúr
Nálam ez a határ -6 -8 fok. Kell hozzá komoly maszk, jó kesztyű, egy sí vagy snowboard overál, és ami a legfontosabb, overál alá egy speckó ruha, ami thermó jellegű, de nem vastagabb egy latex nadrágnál fölsőnél. Nekem Germas cuccom van (ezt használja a német síválogatott is) és felette meg egy Nordica Snowboard overál. A cipő az adott, hogy valami jobb minőségű magasított.
Kicsit puhultam az évek folyamán, mert 2006 környékén még -22 fokban is motoroztam januárban. Nem ilyenkor mennek szét az izületek egyébként, óriási tévhit. Mert vagy nem indulsz el hidegben, vagy aláöltözöl rendesen. Az izületi problémákat és a reumatikus gondokat szinte mindenki nyáron szedi össze, amiikor jólesik lezser, szellős ruhában motorozni. Nem érzékeled a meleg miatt az izületeket károsító menetszélt, ami szó szerint rombol a nyári rekkenő hőségben.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Nem biztos hogy fogsz róla bármit is találni.
Én tapasztalatból mondtam, nem a google-ből puskáztam.
Ez a 14. év hogy motorozom. 2004-2011 között pedig 100LE+ motorjaim voltak csak. Ebből 2005-2011 között egy GSXR1000.
A levezetett több mint 200.000 km alatt, bőven lehet tapasztalatot szerezni hidd el.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
vicces
addikt
hát én pedig megvárom a jó időt, sajnálnám a gépet ilyen hidegben használni. nálam most hibernálva marad az tuti. nyári motor ez. és nem eszkimóknak tervezték
:)
-
runner 125
nagyúr
Ez jópofa dolog, kíváncsi vagyok a képekre. Annó enyémben is volt xenon, elég jól veretett. Ráadásul éjszaka 3x úgy lehetett látni vele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zack
nagyúr
válasz vicces #17425 üzenetére
Semmi baja se lesz a téli használattól ha odafigyelsz. Indulás előtti melegítés, ill. a latyakos, felsózott idő utáni azonnali lemosás, mert a só még a fémet is megeszi hosszabb távon ha nincs lemosva.
Persze ha van más alternatíva, pl. autó, akkor nem kérdés melyi ka jobb hidegben és fos időben.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz runner 125 #17426 üzenetére
Ez csak xenon gázzal töltött izzó, ami 3-5x erősebb mint a normál halogén. A xenon az még brutálabb, de most télire elég ez is. Feltünően jó és ahhoz képest hogy izzószálas, jól utánozza a xenon hatást, mindezt 2,5k/db áron.
Persze a xenon rendszer még ennél is vagy 3x-4x erősebb, de van egy hatalmas gondom vele. A begyulladási idő. Tompítottnál nem gond, refinél már annál inkább, mert nem igazán szereti a xenon rendszer ha le-fel kapcsolgatják. A fénykürtről nem is beszélve, mert az szinte használhatatlan lesz a xenontól. Mire begyullad elveszti a létjogosultságát hogy használjam. Ha csak feles rendszert veszek az meg baromi csálén néz ki, bár így legalább jobban használható a refi és a fénykürt.
A GSXR-be 8000K rendszer volt (tompított és reflektor). Nagyon szerettem, de a refit csak nappal városban használtam javarészt, a fénykürtöt meg soha. Látványos, de legközelebb nem veszek 8000K rendszert. Túl kék, és csak 2700 Lumen környéke. Ellenben a 4300-6000k az 3200 Lumen környéke, jobban látsz vele, mert kevésbé kékes.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DigitXT
félisten
A H4 bi-xenon nem kapcsolgatja fel/le az izzót, hanem fizikailag elmozgatja az
ívfényt. Szóval nyugodtan lehet kapcsolni a refit bármikor + fénykürtözni is jó.Nekem 4300K-s van: elvileg az a legfehérebb (napfényhez közeli). Tényleg nem
kékes, szóval első ránézésre talán meg sem lehet mondani róla, hogy Xenon...
A 6000K valamennyire kékes, az néz ki "igazi" Xenonnak, más előnye nincs. -
zack
nagyúr
válasz DigitXT #17429 üzenetére
De én nem akarom átalakítani az elektromos rendszeremet a xenon miatt. Gondolom a tied még 1 égős lámpatest, illetve 2 égős, de egyszerre kapcsolja a tompítottat és a refit. Ebben az esetben jó a bi-xenon. De nálam teljesen külön van, 2db 55W izzóm van, abból a tompítottat nem is tudom kapcsolni, mert autómatikus ahogy beröffen a motor, a refi meg külön izzó, és az tompítottként nem üzemel.
Szóval nálam a bi-xenon elvileg nem megvalósítható.Át kellene kötni, hogy mind a két izzó égjen tompítottként és refiként is, és így működne egy bi-xenon rendszer nálam is.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DigitXT
félisten
Ezt nem tudtam, még abba voltam, hogy H4 bi-xenont akarsz.
Ha külön lámpatestben van a refi, akkor ez értelemszerűen nem
játszik, viszont akkor a refit nem bántanám, az maradna halogén.A szerkre:
"át kellene kötni, hogy mind a két izzó égjen tompítottként és refiként is"
Nem javaslom, mert a refi ha állandóan égne, nagyon vakítana,
és persze megint csak nem lenne jó a fénykürt. Viszont a refid
kábeléről simán lehet adni a jelet a H4 bi-xenon kapcsolójának:
működne a xenonos refi, viszont mellékapcsolna a másik is.Most nézem, hogy félreértettem az egészet, és ilyen lámpatest.
Szóval igen, kettő darab kábellel megoldható a dolog: egyrészt
az az izzó kapja meg a folyamatos tompított jelet, amit amúgy
nem tudnál tompítottra, csak refire kapcsolni, másrészt meg az
izzó kapja a refi jelét, amit eddig csak tompítottra használsz.
(Szerintem nem nagyobb átalakítás ez, mint maga a Xenon.)[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz DigitXT #17431 üzenetére
A xenon beszerelése nem átalakítás. El kell helyezni a 2db trafót, betenni az izzókat, összedugni a kábeleket, és kb. ennyi. Ez nem átalakítás.
A vezetékeket meg elég macerás átkötögetni, már csak azért is mert semmi hely nincs a fejidom mögött, pont annyi van hogy egy izzót be tudok rakni kínkeservesen. Meg lehetne oldani, de az egész elejét rommá kellene szedni, hogy hozzáférhető legyen. Ennyit nekem meg nem ér. Akkor inkább nem használom a fénykürtöt.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #17431 üzenetére
Sőt, ha jobban belegondolok, nem is tudod másképp csinálni:
egyetlen jelfogadó része van egy ilyen bi-xenon szettnek, egy
H4-es apa csati, mivel a két izzó ugyanazt kell, hogy csinálja:
annyi kell, hogy a refi jelet behúzod neki a megfelelő kábelről.Azért beszélek jelekről, mert igazából teljesítményt (a trafón
keresztül) közvetlenül az akkuból vesznek fel, az, hogy most
mit kell fel/le kapcsolni tkp. csak jel a vezérlőelektronikának.
Tudja értelmezni a tompított OFF, tompított ON és emellett a
refi ON/OFF jeleket, de refit csak akkor kapcsol, ha tompított
ON, hiszen magát az ívfényt az kapcsolja be, a refire mozog.Szóval az előzőleg említett kábeles dolog akkor él, ha még a
hagyományos izzókat akarod dupla tompított/dupla refinek.Szerk: "A xenon beszerelése nem átalakítás."
Nem-e?
El kell helyezni a 2db trafót, betenni az izzókat,
összedugni a kábeleket, és kb. ennyi.
Kifelejtetted a legfontosabbat: a tápot behúzni az akkuhoz:
ha ahhoz nem kell lebontani a fél motort, akkor semmihez.Persze lehet, hogy nálad úgy van elhelyezve az akku, hogy
ez triviális, nálam nem volt az. Le is akartam spórolni, de
mint kiderült, csak magamat sz*pattam meg. Feleslegesen
ledesítettem, meg vettem "tuning-akksit", mikor a cumónak
annyi baja volt, hogy a gyári lámpa kábeleken nem jött elég
kraft. Rendesen bekötve az régi, és gyenge akkuról is ment.Akkor inkább nem használom a fénykürtöt.
Nade a refit sem? Ugyanis a probléma a jelekkel fennáll.[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz DigitXT #17433 üzenetére
Ennek majd utánajárok, ha aktuális lesz.
Képek:
Tompított:
Refi
Helyzetjelző:
Tompított szemből
Csomagtartó
Helyzetjelző + elakadásjelző
Rendszám
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DigitXT
félisten
Nah ,ma reggel majdnem eldobtam a gépet. Tanulság:
hideg gumival, hideg, nedves aszfalton, nem megyünk
nyári tempót, mert ha elmegy az eleje "megfekszünk".
(Nem "markoltam rá" az első fékre - progresszív volt a
dolog, de úgy néz ki, hogy elértem az adott pillanatban
elérhető tapadás határát, egy "hangyafasznyival" túl is
lépve azt... Szerencse, hogy tök egyenes "féktáv" volt.)TayRol: én anno innen vettem LED-es indexeket előre.
Hátra más fajta kellett: lehetett kapni Praktikerben is.
Vagy pl. a Homasitában és egyéb furcsa helyeken.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én valszeg 50 fölötti tempóról kezdtem fékezni, ráadásul
mintha fehér aszfalt lenne ott, ami meg a legrosszabb.Semmi vicces nincs amúgy az esetben. Elméletben trivi,
hogy "oda kell figyelni", gyakorlatban meg az ember úgy
tolja, ahogy érzi...! És amíg meg nem csúszott, érezheti
azt, hogy ez még belefér. Hát nem biztos. Csak azért
írtam be, hogy meglegyen a tanulság magamnak (is).Ne száguldozzunk, na... Továbbra is 180 4T a gépem,
~160 kg önsúllyal és ~100 km/h városi* végsebességgel:
nem szoktam pöcök 50-nel menni szinte soha, ami hiba:
eddig szinte akárhány ilyen "necces helyzet" volt, mindig
benne volt egy kis relatív gyorshajtás - ami elég cikornya.
Lehet addig kéne ezt végiggondolnom, amíg még egyben
van a masina, és jómagam is. Nem ér annyit az egész...*: értsd, odáig egész jól húz, simán ki lehet pörgetni addig
rövidebb szakaszokon is. Persze valósban ez kevesebb,
lehet, hogy csak 85-90 km/h, de az is tud sok lenni. -
DigitXT
félisten
Nem fogtam. A "" miatt gondoltam, hogy elvicceled.
Szerk: én akkora függő nem vagyok, de ma hamarabb akarok
hazaérni, és reggel volt vagy 5-6 fok, meg napsütést mondtak:
nem tűnt rossznak a helyzet, ezért is volt fura a megcsúszás.
(BKV-val 1 óra az út, motorral 20 perc, azért nem mindegy.)[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz TayRol #17436 üzenetére
Itt vettem. Örülök hogy tetszik. Ahogy írtad, a gyári izzók helyére lettek betéve, tehát búra csere sehol sem volt.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
runner 125
nagyúr
Úh, akkor volt ára.
.. ez jó, tényleg mutatósak a lámpák. Hol vetted bele, ha szabad tudni?
Hjah, xenon-ban igazad van. Nekem is dupla volt a Nexus-ban, viszont úgy vettem észre, h az első kapcsolást követően, utána már egyszerre felvillant, ha le kellett vennem a refit.
Bár, nyilván tesz jót neki a kapcsolgatás."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zack
nagyúr
válasz runner 125 #17445 üzenetére
Mivel volt xenonom így van összehasonlítási alap.
Emeli a jármű feltünőségét a xenon rendszer, némi plusz fényerőt is ad, de ha összehasonlítom a GSXR 8000k rendszerét, amit annó 2006-ban még 70k környékén vettem, összehasonlítva ezzel a 2,5k/db áron vett xenon gázzal töltött izzószálas izzóval...Nem volt jobb annyival a rendszer. Persze ez lehet csalóka is, mert a Majának jóval hatékonyabb lámpateste van mint a Gixxernek. A Maja már majdnem autó méretű sávot tud bevilágítani, tehát egy xenon rendszer lehet tényleg csodákat művelne, de ez majd csak tavasszal fog kiderülni. Az is sokat számít, hogy 8000K rendszerem volt, ami már inkább a látványra megy mint a praktikusságra, tehát egy 6000K rendszer eleve erősebb lesz.Valószínű, hogy Philips rendszert fogok venni, állítólag az izzójuk és a trafóik is premium minőségűek.
Esetleg ha előbb megvenném a rendszert, lehet eladom a mostani xenon hatású H4-es izzóimat kicsit olcsóbban mint ahogy vettem.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DigitXT
félisten
már majdnem autó méretű sávot tud bevilágítani
Én arra lennék kíváncsi, amikor mindkét lámpatestben ég a tompított,
az milyen. Természetesen ahhoz képest is odab*szna a xenon.
Amúgy volt egy ilyen videóm anno, de hogy mi látszik rajta, mi nem...Azóta amúgy egy kicsit feljebb lőttem a tompítottat: így még jobb, és
még mindig nem vakít (legalábbis nem villogtak még le vele), de a refi
abszolút használhatatlan továbbra is. Majd talán a projektor.[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz DigitXT #17447 üzenetére
Látszik a lényeg. Nekem is ilyen kellene a fénykürt miatt.
Majd rápörgök amikor itt lesz az ideje.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DigitXT
félisten
válasz dJ Peer #17449 üzenetére
Simán gyártanak olyan ledeket, amiket a gyári izzó helyére pattintva
már meg is vagy. Egyedül az index problémás, mert a LED sokkal (!)
kevesebbet fogyaszt, ezáltal ha nem elektronikus reléd van, akkor a
bimetál kapcsoló túl gyorsan el fog melegedni, ezért baromi gyorsan
fog villogni az index. (Ha szerencséd van, szabványon belül maradsz
így is, de ha másodpercenként kettőnél többet villan, az már "gázos",
és azt kell mondjam, hogy elég feltűnő is, amit akár a yard is kiszúr.)Szóval az indexnél vagy kell előtét ellenállást alkalmazni (de akkor
oda a LED előnye, a kisebb elektromos teljesítményfelvétele ugye),
vagy le lehet cserélni az index relét. Utóbbi nem triviális, ha pl. már
elakadásjelződ is van. (Kisebb motorokon azért nem jellemző.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Wuthering Waves
- PlayStation 5
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
- Autós topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs