Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dhampir

    félisten

    válasz margithid #9287 üzenetére

    Lengyelországban javítják.

    2012.03.06-án a Lenovo megváltoztatta szervizfolyamatát. Az IdeaPadok és IdeaCenterek szervizelése központosítva lett, a teljes folyamatot a lengyel központú Jabil veszi át a leköszönő Profi Szerviztől. Ugyancsak mai naptól lépett életbe a technikai segítségkérő és hibabejelentő vonal, amely a 06-80-987-425 –ös ingyen hívható számon érhető el. Az IdeaPad és IdeaCentre termékcsalád teljeskörű műszaki támogatása a fent említett call centerünkön keresztül folyik a mai naptól. Ezen számon kell az ügyfeleknek és partnereknek továbbiakban az esetleges meghibásodásokat bejelenteniük, ahol az ügyfélszolgálatos kollégák minden szükséges információval tájékoztatják a betelefonálókat.

    Garanciális ügyintézés folyamata

    1. Fogyasztói hívás, igény bejegyzése, a hibás termék begyűjtése
    2. A Hotline szám hívása – szolgáltatásigénylés (06-80-987-425)
    3. A POP-t (számlát) vagy Jótállási jegyet a Call center konzulens elkérheti: pdf másolatot a retail_HU@teleperformance.com email címre küldendő
    4. BIOS update elvégzése és a Call center konzulens informálása
    5. Call center munkatárs intézi a gép felvételét (kiválasztott futárszolgálat: UPS)
    6. Felvétel és szállítás a Jabilnek (Lengyel központú szerviz)
    7. A termék javítása és visszaküldése a meghatározott címre
    8. A javított terméket Magyar nyelvű jelentéssel történő kiszállítása (csatolt részletes javítási leírás)

    Szolgáltató: Jabil Lengyelország - www.jabil.com
    Helyszín: Bydgoszcz
    Logisztikai és szállítási szolgáltató: UPS

    Forrás

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák