Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Lauda #136088 üzenetére

    Alzánál vettem anno egy olcsó 82"-os led tv-t, amit nyaralóban használtunk, esténként volt cak bekapcsolva, így mindig alacsony fényerőn néztük, de 2-3 hónap után tűnt fel, hogy mindig mikor bekapcsolom, magasabb fényerővel, alapról indul, de mikor belépek a képbeállításokat tartalmazó menübe, a fényerő csúszka jól áll, és abban a pillanatban le is veszi a fényerőt. Próbálgattam, és másnapra, bedugva is elfelejtette az alacsony fényerőt, így ment visza gariba, kaptak korrekt leírást, videot yt-ra feltöltve, belinkelve, bevittem, letettem, semmi. 14 nap múlva jön egy sms, hogy dolgonak még az ügyön, mert ugye a törvény csak a törekedést írja elő a 15 napon belüli javításra, ők ezzel letudták, közel a 30 naphoz jött egy sms, hogy kész a készülék. Mentem érte, és ott volt a papíron, hogy a szerviz nem találja a hibát. Anyátok! Azonnal új hibajegy, átraktam a bevitt készülékek közé (egy pukacban ledobálva minden, senki rájuk se nézett), és vártam 6 napig, majd megkapták szépen a levelet, hogy súlyos szerződésszegésre hivatkozva azonnal elállok a szerződéstől, ugyanis a megvásárolt terméket visszaszállítottam, akkor és ott meg kellett volna mondaniuk, a kérésem (javítás vagy csere) teljesíthető-e, mivel ez náluk eleve nem működött, a törvény egy másik feltételt kínál a számukra, ha a helyszínen nincs szakértelem, nem egyértelműen látható a hiba, akkor 5 napon belül a javítószolgálat bevizsgálja a terméket, és értesít, hogy a kérésem (javítás vagy csere) érvényesíthető-e.

    A 15 napos javításra törekedés csak abban az esetben vélelmezhető, ha az 5. napon már a szerviz bevizsgálta a termket, és tudja, mi a hiba, azaz ennek fényében tudják-e tlejesíteni az igányemet vagy sem.
    Mivel ők xartak erre, ment a levél, 2 nap múlva a számlámon volt a pénz... És pontosan így fog történni a következő esetben is, csak akkro nem leszek korrekt, hogy persze, hadd javítgassák, úgyse tenném még vissza a helyre, hanem a 6. napon elállás.
    Ők aztán minden lehetséges módon megpróbálnak visszaélni az emberek biztalmával, törelmével, és próbálják a rájuk érvénye sszabályokat kijátszani.

    19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet
    4.§ (5) Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

    Tartsátok észben, szokszor jöhet ez még jól...
    Ja, és ha online rendeled, de személyesen mész érte, akkor is távollévők közötti szerződés van, tehát 3 nap indoklás nélküli elállás, + 14 nap meggondoltad magad is él.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák