Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #10691584

    törölt tag

    válasz Bici #24067 üzenetére

    "Az összefoglalóban leírt módosítások (egérgyorsítás kikapcs) nélkül egy ilyen teszt lehet mérvadó?"

    Nem, mert a "gyorsítás" effektíve azt jelenti, hogy átugrik pixeleket. Nem emlékszem a pontos értékekre, de úgy képzeld el kb. hogy pl: Mozdítod az egeret és teszemazt 1-es (vagy inkább 0-ás) pixelről egyből 5-ösre "ugrik". Valójában persze nem "ugrik", csak nem találtam jobb szavat :DDD Nagyjából arról van szó, hogy a "gyorsítást" úgy éri el, hogy az egér szenzora által begyűjtött/feldolgozott pixelek egy részét szisztematikusan figyelmen kívül hagyja és csak minden 3-adik, 5-ödik, n-edik pixelt "használja" az OS, vagyis veszi alapul mozgatás közben, tehát: pontatlan. Lehet, hogy 2D-ben " érzetre" nem tűnik fel (vagy nem mindenkinek) de 3D-s játékoknál, főleg FPS-eknél/pontlövő fegyvereknél rendesen szenvedés így használni, mert ha teszemazt a célzott tárgy, ellenfél, akármi éppen azokon a pixeleken mozog/helyezkedik el, amiket az OS ignorál, akkor eleve mellé lősz, vagy pl. nem a fejét találod el, hanem a vállát ésatöbbi. Egy MMORPG-ben ez talán nem annyira ütközik ki, de egy CS, COD, Quake-nél (vagy akár UT) már nagyonis érezni fogod. Vagy 2D-ben is akkor, ha valami nagyfelbontású grafikával dolgozol. Amiket kihagytam, még a többiek biztos kiegészítik, de kb. valahogy így képzeld el.

Új hozzászólás Aktív témák