- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
Üdv Urak,
hamarosan autóvásárlás közelébe kerülök, alapvetően heti 1x Budapest-Szolnok táv oda-vissza, illetve Budán a Szentendrei úton városi forgalom nékül Szentendrére menetel időnként.
Mindenképpen benzinesben gondolkodom enyi éves km-hez, a keret olyan 1 millió HUF körül mozog.
A szívem egy Volvo felé húzna, van számomra néhány érthetetlenül olcsó s60-as a hahu-n, pl ez: [link]
Az s40-esek is tetszenek, de csak a 2 literes Volvo motoros szívóbenzin.Ami reális opció és szintén tetszik még szedánok közül az a Ford Mondeo, 2003-as facelift utáni 1.8 vagy 2.0 literes benzines darab, illetve az Opel Vectra C.
Mik a vélemények? Felejtsem el a Volvót, vagy lehet ennyiért is venni nem teljesen lestrapált darabot? Van lehetőségem Hollandiából "vadásztatni" autót, ismerős időnként megy ki trélerrel és hoznak be kintről autókat.
Köszönöm a segítséget előre isBalázs
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz tboy93 #99798 üzenetére
A vicces az, hogy időnként 600 körül is vannak s60-asok.... Egyet mindenképpen meg fogok nézni élőben, hogy mi az amit ennyiért kínálnak. Ha jónak tűnik akkor meg szakszervíz és átnézetés. Ahhoz vonzódom leginkább sajnos, ismerős s80-ast hajt, D5, az valami csoda nekem... De túl nagy S40 sem rossz darab, de valahogy annak a külseje kevésbé elegáns, idősebbnek "tűnik" a stílusa.
Normális méretű japánt ennyiért nem nagyon láttam, 15 éves autót pedig inkább nem vennék. Még a 2002-2003as Civic is olyan szinten túl van árazva, hogy az vicc... Pedig asszony azt akarna
A Mondeo egy jó alternatíva, de érzelmet nem igazán generál, ha ránéz az ember, noha tényleg az egyik legjobb alternatíva ebben az árban.
Külsőre és stílusra bejönne egy Alfa 156 is, de attól félek, hogy rámenne a gatyám is. Volt Stilo a családban, na annak semmi baja nem volt a 7 év alatt amíg használtuk, szóval nem vagyok beoltva az olasz autók ellen sem, de ott a félsz...Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz tboy93 #99802 üzenetére
Indokolatlanul drága Akkor már inkább vennék egy Corollát, az sem sokkal rosszabb, plusz van esélyem kifogni olyat, ami talán nem valami Fittipaldi autója volt....
Nem kifogástalan példányt keresek, csak olyat, aminek a motorja, váltója rendben van, ha kell rajta cserélni valamit, van keret bőven rá. Igazából feleségem vonta meg a lélektani 1m határt, tudnánk drágább autót venni, de jelenleg nem látjuk még értelmét.
Hondából a 2003-2004 körüli Accord nagyon tetszik, de az is más árkategória bőven, eszméletlen, hogy tartják az árukat.... Bezzeg Mazda 6 lenne ennyiért, jó kis rohadt kasztnivalNézd meg ezt pl, a nagy futásteljesítmény ellenére lehet jó autó. ha még be is üt a baj van majd fél millióm rendbe tenni.
Ahogy nézegettem, idehaza a Mondeók 80%-a sajnos a csodás 2 lityis dízel, ráadásul kombi..... Hollandoknál a keretemből euro4-es motorral 2004-2006 körülit lehetne venni az 1.8-asból, lehet ezt kéne erőltetni. Csak ugye azok a fránya érzelmek........Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Köszi az infót! Hát azért az várható, hogy főleg egy D5 elég sok km-t futott. Ugyanakkor ha rendesen karban volt tartva, nem jelent az nagyjából semmit sem, időtálló konstrukció. Ami nem vonzó a Volvóban az a magas alkatrészár, minden más csak pozitív. A nagyszerű német prémiumautók is futnak bőven ennyit amiket behoznak a nepperek, csak bőszen tekergetik....
Egyedül szívóbenzinest vennék a megbízhatóság és a viszonylag kevés meghibásodási lehetőség miatt. Ilyen idős autót turbódízellel kicsit szerencsejátéknak érzemAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Én is érzem az s80-ban, hogy csak elfolyok az ülésben kényelmemben.... Manuális váltót szeretnék természetesen, a fogyasztás nem zavar, országúton egyenletes 110-es tempóban csak nem eszi le a gatyámat. A 170 pacira átalakíthatóságról hallottam már korábban
Köszönöm a tapasztalatokat !Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz xEon1337 #124873 üzenetére
Szia, képekről szépnek tűnnek, de szerintem a kilométerek nem valósak.... Nekem ugyanilyen 3 ajtós e12 van de 155 valós km-rel (btw a váltógomb a sötétebben eredeti, az ezüstön cserélt). Kormány és váltógomb kopás képekről nem sokkal jobb az enyémhez képest. Ettől függetlenül jó vételnek tűnnek mind a ketten, de inkább az 1.6-os felé tendálj, nekem 1.4 van és pályára már gyenge (országúton és városban tökéletes), illetve rövid egy picit a váltó áttételezése (140-nél már 4k fordulat). Sportos haladással az 1.4 olyan 7 literrel elmegy vegyesben (30% város, többi külter), ha nem nehéz a lábad akkor 6.5.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz bmwsan #127814 üzenetére
Audi a4 kompletten az az autó, annak minden előnyével és hátrányával Újonnan túl voltak árazva, használtan nem rossz vétel szerintem aki szereti a VAG-ot, én inkább venném, mint egy korabeli passatot (ok, az nagyobb azért).
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Sziasztok,
a kinek megy jobban az autója és ki kit nyom le az autópályán/szerpentinen beszélgetést megszakítva folyamodok kérdéssel hozzátok
A következő gépsárkánnyal szemezgetek:
[link]Felszereltségre nagyon rendben van, hívtam az értékesítőt, bizományosban akarják eladni (már hirdetik egy ideje, most vitték le az árát 200-al). A motorcsere még garanciális időszakban merült fel, füstölt az autó, aminek az okára nem jöttek rá, így a több hónapos huza-vona okán motorcserét ejtettek meg.
Állítólag nemrég volt rajta vezérléscsere (300.000 km-es szerviz) amiről már nincs papír (egy ideje már nem márkaszervizbe hordja/hordta a tulaj). A Dunaató csinált rajta egy állapotfelmérést is, az dokumentálva van, rendben az autó elvileg.
Mik a vélemények? Szervizárak borsosabbak lesznek a benzines Corollámhoz viszonyítva, de az marad városi harcosnak, a Volvo csak országutat és autópályát fog látni, plusz ez szerelem-autó Nekem....Köszi a véleményeket előre is
Balázs
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz Declare #134531 üzenetére
2 milla fölött indult az ára, csak már régebb óta hirdeti a tulaj, szabadulna tőle gondolom. Ha szétnézel hahun pl 2.3 misi árral, ilyen árban gen2 s80 és gen3 v70 is több van ezen az áron már, jellemzően 300k futással, németeknél meg még több akad, főleg a kombiból.
Nem német és nem japán, nincs akkora becsben kishazánkban... Plusz az előző generációkat megbízhatóbbnak tartják a márkafanok, tartják is az árukat szépen azok (szubjektíve nekem annyira viszont nem jönnek be).Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz kolosanyi #135415 üzenetére
Szia,
Valami nem kóser ott a fogyasztásoddal szerintem, ugyanilyen 2003-as 1.4 Corollám van, szentendrei úton közlekedek vele általában Kaszásdűlő-Szentendre vonalon és a városon belül szintén szaladgálok. Itt is megáll 8 lityi alatt, pedig van dugóban állás ugyancsak, bár én csak 90 kiló vagyok
Nem egy nagy érzelmeket kiváltó autó azt elsimerem, de megbízható és szerintem teljesen jól fogyaszt, Szolnok-BP vonalon például országút+pálya kombóval 6.2 körül lehet hozni a fogyasztást (105 országút, 135 pályán óra szerint).[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Sziasztok,
második autó vásárlásán gondolkodok, az első marad városban rohangálásra és bevásárlásra, asszonynak a hamarosan érkező poronty cipelésére városon belül (szopóbenya e12-es Corolla). Mostanában országúton túlzott mennyiségű halálközeli élményben volt részem a Toyotában hála a (főleg) román barátainknak, akik hol elfelejtik a kanyart a saját sávjukban venni és jönnek az enyémben szemből, hol pedig csak szimplán nem zavarja őket, hogy valaki jön is szemben előzésnél, hadd vészfékezzek csak kedvemre állóra 100-as tempóról és mormoljam a miatyánkat, hátha beférnek, hátha visszatérnek a sávjukba, majd lesz valami.
Nos az előbbiekre figyelemmel és a gyerek érkezése miatt szeretnék valami nagyobb és biztonságosabb autót venni a családomnak (és magamnak persze ).
Ami felmerült bennem (szokásos fixációimon kívül, mint volvo v70, subaru outback és forester) az valami nagyobb darab terepképességekkel is rendelkező, de azért országúton is értelmesen mozgó batár. Keretem olyan 2-2.5 millió, nem vagyok sem évjárat, sem pedig km fetisiszta. Felhasználás köre leginkább csak országút és pálya, nagyon ritkán városon belül, futás sem sok, max évi 15-20k.Ami tetszik/felmerült:
Mitsubishi Outlander (inkább a 2.2. dízellel).
BMW X3 (elég a sima 2.0D, nem kell a sorhatos)
Volvo XC90 (D5-el)
Jeep Grand Cherokee (2.7. merci dízellel)Mi a véleményetek, érdemes ebből a körből választanom, van valami megfontolandó alternatíva? Esetleg jobban járnék fenntartás szempontjából egy sima kombival?
A tipikus céges autók, a tucat mondeók, passatok, octaviák, insigniák nem nagyon mozgatnak meg bennem semmit, az Avensis sem sajnos (pedig oda még elég jó szerelőm is van aki elég baráti áron dolgozik nekem).Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz theuprising #149713 üzenetére
1.4 3 ajtós e12 corollám van 3 éve, egy csöpp olajat nem eszik két csre között, van benne igazolt 185k méter. LEHET vele előzni teljesen normálisan klímával is, baromság amit írsz. Van egy olyan csodálatos manőver, hogy visszaváltunk, illetőleg olvassuk a forgalom ritmusát és lendületből előzünk ha szűk a hely... 4000 felett nagyon szépen megindul az autó, még autópályás tempón is használható (bár nem odavaló alapvetően, hangos 130 felett).
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Szevasztok,
Ebből a kettő típusból ki melyiket vállalná be? Fenntartásban melyik fájna kevésbé (kevés nem lesz az tuti, ezzel tisztában vagyok)? Lexus GS vagy pedig Subaru Outback?
Felhasználás módja 90%-ban országút és autópálya, nagyon minimális város csak. Éves futás sem sok, 10-15k (városi szaladgálósnak van másik autó) az autó a trónörökös érkezése és önös érdekeim miatt vált szükségessé...
Köszi ha vettek rájuk egy pillantástBalázs
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz footy #150269 üzenetére
Hát ahogy néztem a Lexusnak sem kicsi a csomagtere (500lityi felett), még a nyílás is normális méret, november végén - decemberben jön a baba ergo akkor sokat nem lesz még babakocsizva egy ideig hóban-fagyban, mire meg kelleni fog tavasszal akkor kisebb is elég amit lazán elnyel a csomagtartó.
Engem leginkább a fenntartási/üzemeltetési költségek és esetleges típushibák érdekelnek, ha valaki ezek birtokában van A négykerékhajtás jó dolog, egyelőre nincs még rá szükségem (5 év múlva lesz kb, akkor a hegyekbe felköltözünk), ugyanakkor az Outbacket nagyon jó kocsinak tartom, főleg a H6-tal. A Lexus régi vágy, a GS-t szimpatikusabbnak tartom ebben a méretben, mint mondjuk ugyanezzel a motorral az RX-et, annak a gumizására a gatyámat is elkölteném, plusz a nagyobb súlya és légellenállása mellett többet is enne. Ha már prémiumabb/ritkább autót nézek, akkor ez a kettős ugrott be. A másik vonal valami tucatautó amiben minden elfér, de azt nem élvezném, a Corollám is csak A-ból B-be vivő közlekedőedény, a másik autót szeretném élvezni ha már autóbuzi vagyok. Kicsit el vagyok veszve (2 hónapja bújom a hahut...), ha tudtok olyan benzines járgányt ami tervezhető fenntartási költségek mellett mosolyt csal az arcomra ha odalépek neki alkalomadtán, plusz elfér benne anya+apa+gyerek+csomagok akkor ne tartsátok magatokban. Keret max 2.5, inkább alulról súrolva.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz tboy93 #150738 üzenetére
Nekem a manuális kell, gyűlölöm az automatát.... Ez még hálisten nem is DPF-es, legjobb 163 pacis D5 verzió. Szöghajtást kell megnézetni mindenképpen mi a gubanc, nem megy a négykerék... Ezen kívül minden patent (turbó 3 éves, vezérlés másfél, fékek rendben, kettőstömegű és kuplung hibátlan).
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz forceberg #151457 üzenetére
Első autója lenne, kérdéses hogy mennyire képes így megítélni a kocsi állapotát, mennyire az érzelmei viszik. Természetesen lehet papírozni a foglalóról illetőleg feltételekhez kötni annak visszajártát, de szerintem ha egy magánszemélytől veszi és kölcsönös a szimpátia akkor adott szóra is el tudják rakni neki pár napra ha egyből szervez szervízt és előadja, hogy amennyiben az átvizsgáláson nincs komolyabb bibi akkor szeretné megvenni az autót. Ha kereskedő, akkor simán lehet, hogy csak futtatja a kocsit, ennyi meg annyi ember venné meg egyből stb.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz BigBlackDog #152388 üzenetére
Nekem Foresterben van ugyanezzel a motorral, elegendő a dinamika szerintem vele HA manuális váltós. Hosszabb ötödik hiányzik egyedül.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz Szajo #152400 üzenetére
Motorikusan nem rossz egyik sem megbízhatóságban (sőt), ugyanakkor szerintem Accord, a Mondeonak elég rövid a váltó áttétele, pályatempónál 4000 körül simán forog. Mondeo láncos, Accord emlékeim szerint szíjas motor.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz vzsryl #152425 üzenetére
E12 Corolla kombi a 2 literes d4d-vel elég jó választás lehet. Ennyiért amúgy szerintem már t25 Avensist is lehet találni, szintén ezzel a motorral.
mod: Dieghoval egyet értek
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz thomasthomas #152825 üzenetére
Valamelyik benzines Subaru Az elmegy hegyen-völgyen át és befér a bringa. Forester / Outback / Tribeca.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz grizlisandor #155547 üzenetére
Szia, nekem 2006-os subaru forester van, 190 centi 100 kiló körüli vagyok hosszú végtagokkal. Nagyon kényelmesen el lehet benne férni, bazinagy a fejtér is. Mögötted nagyobb ember már nem fog elférni, de elöl nagyon kényelmes és tágas.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz grizlisandor #156098 üzenetére
Attól függ, az adásvételi szerződésbe mit írtok be, így elég hangzatos, de részletek ismerete nélkül nehezen megítélhető.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz grizlisandor #156101 üzenetére
Egyoldalú elállási/felmondási jog a szerződésben pontosan meghatározott esetben.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz BigBlackDog #157666 üzenetére
Subaru Outback.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz focvis #157670 üzenetére
Plusz ott van alatta a Volvo csodálatos szöghajtásos összkereke, ami letérdel mindegyikben fixen előbb-utóbb, ehhez meg van vagy 1800 kiló. Akkor már inkább egy H6-os Outback, ha élmény kell, nem eszik többet egy 2.4 vagy 2.5. turbós Volvonál.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
Outbackek gyorsan fogynak el, amint feldobják hahu-ra pár nap és elmegy, főleg a H6-os. Résen kell lenni Emelt hasú viszonylag megbízható és értelmes áron fenntartható kombi amiben van paci és benzines nem sok van. XC70 és Allroad is elég nehéz kocsi, Outback sok száz kilóval könnyebb azért és alacsonyan van a súlypontja a boxer miatt.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz BigBlackDog #161258 üzenetére
Kérdezd Acheront, most vett bubut Volvo helyett úgy, hogy sok év volvózás van mögötte. Újabb Subaruk azért már elég komfortos gépezetek
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Szívó 2.5 OBK van fent pár darab most hahun CVT váltóval 4 milla alatt, azok elég komfortos kis gépezetek már szerintem. 2007 körüli S60 V70 és XC90 S80 amiben ültem és vezettem eddig, megvan a hangulatuk, de nagyon más, mint egy Subaru. Ezek kényelmes szerethető közlekedőedények.
Az én EJ204 2.0 szívóm 3200-as fordulaton leadja a max nyomatékot.... :
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz AMD Power #161563 üzenetére
Corollának elég kicsi a csomagtér, amúgy belül élhető és jól tűri a ridegtartást. (3 éve csak BP amit mi gyötrünk erre feleségemmel) Opelt tuti nem venném, Szuzi jó lehet szintén.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
outsiders
aktív tag
válasz zoo8800 #161569 üzenetére
Nekem 190 centi 96 kilóval simán jó a csapott seggű e12. Kombikkal az a baj, hogy a legtöbb behozott a világ összes kilométerével. Ha tudsz kifogni jó állapotút, akkor simán jó vétel lehet ennek ellenére. Hatchbackbe elég az 1.4, kombiba 1.6 inkább amivel értelmesen mozog.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz zoo8800 #161571 üzenetére
Ablakemelő jogos (bár azért nem állandóan nyomkodja az ember egy klímás autóban, így annyira nem értem ennek kiemelését), ülést meg teljesen leeresztem és kényelmes. VÁROSBA rohangálni kell nekik kocsi, arra hibátlan, hosszabb távon nem annyira komfortos az tény, jogos
Kisza25: 2000 körül kezdték el forgalmazni, akkor még nem mentek rá úgy a számokra, van a két autó között 15 év majdnem.... Manapság egy i20 kb akkora, mint egy ilyen korú Corolla.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz stickermajom #161946 üzenetére
2 lityissel tudtommal, 2.4-esben van olyan évjárat, ahol problémás volt.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Vicces képek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Mercedes topic
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Milyen routert?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Tenisz topic
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen