- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Telekom mobilszolgáltatások
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Vékonyabb lesz a Galaxy S24 FE
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz hacki87 #137532 üzenetére
Azert mert nem ertesz hozza!!!!
Ha valaki leirja, hogy a TSI egyebkent fasza, akkor az ugy van, es a korabbi/masok tapasztalata mar a sarokba van dobva, aztan mas leirja, hogy nem szopik a franciaval/olasszal, mar tobb ezer, szazezer km elteltevel sem, akkor kifogta/nem vallja be stb"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hacki87 #141873 üzenetére
Golf 4? 300-nál kevesebbért nem adnám,
200-ért meg én is vinném[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hacki87 #142178 üzenetére
1. nem volt kiforgatva. 2. A nyomaték csúcs 1900-as fordulaton van, de a legnagyobb teljesítmény 4200-nál. Szóval 4000 előtt elváltva bénán megy.
1.-es padló, 2.-es padló, 3-as padló, 110-nél vége a 3.-asnak. 9-10mp és 100. Ha csak simogatod, nem gyorsul. Minden sebességben tartod a piros tartományig. Nem lesz tőle baja, a rev limiter fejjebb van.
Kornélka: 170 ló, 400Nm.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz hacki87 #142718 üzenetére
Oké egy akkora haszonautón pláne ha céges, pláne ha márkaszervizben van ez érthető...
Itt a RENAULT márkaszerviz, azt se tudta mi az az elf olaj mikor lagunaba cseréltettem volna anno... Azt mondja totallal dolgozunk csak.... Gondolom totalbol se a legjobbakat..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
szabonagyur
félisten
-
Integrale
veterán
válasz hacki87 #143983 üzenetére
Nem, de ilyen "ismerőst" én is tudok mondani. Már említettem, hogy a szomszédom VW szervizes, pontosabban már saját vállalkozásként viszi, saját autói két japán és egy német, nem szereti az olaszokat, de inkább venne 159-et, mint bármelyik honfitársát abból a kategóriából és korszakból.
159-ben csak a dízelek és a gyártás végi 1.8 tbi a saját motor, a többinek köze sincs az Alfához, ahogy a váltók nagy részének szintén nincs, elektronika nem problémás.Az ünnepek előtti kérdező 156-ot vagy 147-et akart, ezek pont nem ezredforduló utániak, ahogy ebből kifolyólag a GT és a 166-sem, a GTV pláne nem. A MiTo egy az egyben egy GP, a Giulietta pedig szintén jó (természetesen apró hibák vannak, amik nagyrészt garanciálisak).
De a nagy szakvélemény is úgy tartja, hogy a 2000 utáni új modellekkel semmi kardinális hűde probléma nincs, legalábbis nem több, mint a konkurenciával.
csupán csak ennyi.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
lenko
aktív tag
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hacki87 #151553 üzenetére
Megbízható tartós cserébe baromi sokat eszik. Városban a 11-12 litert simán beveri akkor is ha nem nyomod. Még azt szokták felróni hibájaként, hogy alacsony a hasmagassága így könnyen leverhető az alja.
Állítólag a tanksapka meg a csomitartó bovden hajlamos berohadni, meg van akinél volt elektronikai nyűg de semmi komoly.Szóval igazából a fogyin meg azon kívül, hogy nem megy nincs vele nagy baj.
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz hacki87 #154472 üzenetére
Nézegetve a csajszi többi képét, szerencsétlen Tigra mit kaphatott...
Amúgy ez a csaj tipikusan az a kategória, amelyik hosszú távra nem kellene, de egy körre jó lenne -
w333
félisten
válasz hacki87 #159730 üzenetére
Akkor most kell eladni akinek diesel van ... 2-3 éven belül durván csökkenni fog az áruk ez egészen biztos
Bár Németországban szerintem már most elkezdődik az árcsökkenés, nepperek biztosan örülnek hogy nagyobb nyereséggel eltudják még 2-3 évig itthon adni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
MunezXBK
nagyúr
válasz hacki87 #160058 üzenetére
1. Még semennyire sem lépett életbe, majd 2019-től.
2. A német kormány meg akarja ezt akadályozni, szóval nem tudjuk mi lesz.
3. A kitiltás szmogriadókor lépne életbe, belvárosi részen, Euro6 alatti dízelekre vonatkozóan.
4. Stuttgart és Hamburg városában.
Hozzáteszem, hogy azért nincs olyan nagy para, mint ahogy ezt előadják páran. Van pénz lóvéra, nem idősek az autók.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Notebook hibák
- TCL LCD és LED TV-k
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!