- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Yettel topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- iPhone topik
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz membrandj #58839 üzenetére
Gyertya, gyújtáskábel, gyújtáselosztó, vagy injektor ultrahangos tisztítása.
Injektorspecialistához menjél, az oldja meg legolcsobban neked.Ha pécsi vagy, akkor PÁLFI Autóvillamosság diagnosztika.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
molnarpeter
nagyúr
válasz membrandj #193188 üzenetére
Automata megbízhatósági sorrend közvélekedés alapján:
-full elektromos
-Toyota HSD
-hagyományos automaták
-olajfürdős dupla kuplung
-száraz kuplungos... dupla kuplungos ()
-robotizált váltók (itt mondjuk a javítás olcsó viszonylag, de nyűgös lehet, és kevésbé kifinomult a működés).
Ha ennyiért egy rendben lévő Toyota hibrid beleférne, az barátságos fenntartást ígérne, de nagyobbak méretre. Ennyiért kapni a többi fajta automatából is olyat, amiben még sok hibamentes km van, szóval nem vetném el őket, de a magasabb fogyasztással számolni kell. Vagy kizárólag helyijáratnak venni valami villany belépő szintű dolgot, i-MiEV/iOn/C-Zero kijönne, de ez még zavarosban halászás, szakértővel mindenképp átvizsgáltatnám. Viszont az adott feladatot ezzel lehetne leghatékonyabban megoldani[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz membrandj #193190 üzenetére
én P2-őt vennék 2m-ért a kínálat tetejét kapod meg, alig eszik, "időtálló" manátuszforma, gazdagságosan fenntartható : ) [link] [link] [link]
Amúgy keress szurokkel hahun. Pl így akár, de testreszabható
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
tboldi
nagyúr
válasz membrandj #193240 üzenetére
Jazz, what else?
Amúgy nem egy gyakran elromlós típus. A CVT-nél előfordulhat az indítókuplung hibája, aminek a javítása úgy 150-200k Ft mindennel együtt, más komolyabb műszaki hiba nem jellemző.
dj79: Ja, igen, az i-Shift eszembe sem jutott. Azt célszerű elkerülni.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
őstag
válasz membrandj #215612 üzenetére
Nem írtad hogy benzines vagy dízel. Nyilván abszolút felhasználás függő melyik jobb neked. De a hyundai/kia dct (száraz duplakuplungos) automatát én kerülném (mondjuk én a vw-jét is, ahogy minden száraz változatot). Dízelhez talán még volt hagyományos automata, az ok is lehet (dízeleiknek is jobb a híre). Erre a listára még felvenném a rav4-et ha belefér a keretbe (bár az anyósoldal utasvédelme elég vacak a 4-ik generációban).
-
őstag
válasz membrandj #215622 üzenetére
Ház a CRV-nél ha jól nézem pont modell váltás van 2016-nál. Én erre a felhasználásra inkább a 2.0 benzin 5-ös automata kombót venném. Az 1.5-ös turbó elég rosszul kezdett bár állítólag ezt szoftveresen rendbe tették. A honda cvt-kről mondjuk rosszat nem hallottam, csak sűrűn kell bele a szigorúan gyári és drága olajcsere.
Az előző HRV nekem kifejezetten tetszik, szép tágas autó saját méretosztályában. A szívó 1.5-ösről sem hallottam rosszat. Annyi hogy annyi ereje nincs hogy cvt-vel nem legyen minden gyorsításnál hangos (nem egy versenyautó...). -
rbalint88
addikt
válasz membrandj #215637 üzenetére
Visszakerestem az eredeti hsz-ed, amiben keretet nem irtal, csak hogy a kinezett tipusok 7,5milliotol indulnak. Aztan ezoba kerult kisebb meretosztaly is, azokkal osszehasonlitva viszont adja magat a Suzuki Scross, aminek nem rossz a motorja (es sok a gari is rajta) es hagyomanyos hidrodinamikus automatavaltoja van. Igazabol a belteri minoseg a Toyotaknal se nagy eresztes, ugyhogy ez se kizaro tenyezo igazan. Es ez nem leszolas, ha kulsore tetszett volna az Scross, lehet mi is abban ulnenk 2019 ota vagy egy C-HR-ben tavaly ota, de akkor meg a villany gyozott.
-
footy
addikt
válasz membrandj #215659 üzenetére
En megneztem egy par egyterut, a blogom segithet.
-
BoneDragon
veterán
válasz membrandj #215659 üzenetére
Felkerült Toyota oldalára az új C-HR, belátták ők is, hogy ez a forma nem az igazi.
-
membrandj
nagyúr
válasz membrandj #215612 üzenetére
Sziasztok!
Azóta Kia, hyundai kilőve.
Jazz,vitara,scross, talán hr-v, de ezek már húzósak..
Igazából a sok városi miatt erősen a toyota felé húzok és itt jött képbe az Auris.
Ezekről mi a vélemény? Nézem, hogy 99LE és 1418KG.. nem gyenge ez? Vagy a villany annyit segít?Köszi!
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz membrandj #217143 üzenetére
Ami 250Nm-nel nagyobb nyomateku (250-hez meg szaraz jar), azokhoz olajos 6 vagy 7 fokozatut adnak (szarazbol csak 7 fokozatu van).
Hagyomanyossal nagyon sokfele autot gyartottak. Rovidebb a kerulendoket felsorolni. Pl az Audi fele multitronic, VW konszernes szaraz DSG, a Hyundai DCT valtoja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Milyen autót vegyek?
- Politika
- Milyen videókártyát?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Gurulunk, WAZE?!
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen