- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Ace owner #59195 üzenetére
azért számolj arra, hogy 100k-t ráköltesz akár papírozáson kívül is.
vezérlést, szűrőket, olajat mindenképp illik cserélni, és akkor még nincs semmi baja, ami egy idős autónál valljuk be esélytelen. nyilván itt már előtérbe kerülnek a bontott alkatrészek, de annak is megvan a hátránya, megveszed, és ugyanolyan szar lesz.
ennyi pénzből én swiftet vennék, abból egész jókat ki lehet fogni, még akár bombavételnek minősülő darabokat is -
Dany007
veterán
válasz Ace owner #59195 üzenetére
Az a gond a 300k-val, hogy ahogy itt korábban is írták az alap csere dolgokra is elmegy 100k alapból. Plusz az átírás is közelíti a 100k-t. Plusz ha el kell menni az autóért akárhova az már benzin. Ha sikerül megvenni akkor vissza 2x benzin.
Tehát most ott tartunk, hogy az alap költségek mondjuk 100k+70k (átírás mindenestül) + biztosítás? + mondjuk 30k benzinre. Gondolom te se az első autót akarod megvenni amit kinéztél a neten. 3-4-et érdemes megnézni.
Tehát ott tartunk, hogy a 300k-s keretből elment kb 200k lefelé kerekítve. Tehát marad 100k egy autóra.
Suzukiba én se szállnék be az tény! De 20 éves 2-es golfba se! Az is biztos! 100k-ért meg nem tudom mit adnak, passz.
A használtautó.hu-n van átírási költség kalkulátor. Ott beírod milyen az autód, hány köbcenti / lóerő stb... És kiadja mindennel együtt mennyi lesz az átírás. Erre rámegy a biztosítás, amit ha jól tudok az első részletet egyből kell fizetni. És a többi és a többi...
Én nem mondom, hogy szart fogsz venni és még fél millát rákölteni... De a kötelezők cseréje az szinte biztos kiadásnak számít. Plusz az átírás stb... utazás... Nem két fillér.Én már eleve most úgy számolok, hogy a fent felsoroltak ~ 300k. Ami ezen felül marad, annyiból vehetek majd autót.
-
8th
addikt
válasz Ace owner #59195 üzenetére
Punto mk1, Ford Fiesta mk4 vagy régi Swift. De ez nem így működik, hogy max ennyit meg max annyit költenék rá. Ide a rozsdás bökőt, hogy 300k alatti autóra 1éven belül rá fogod költeni a vételárnak megfelelő összeget még egyszer. Kapásból: papírozás, vezérlés csere, a vízpumpa mellett és cserélném az olajpumpát is, folyadékok és az összes szűrő cseréje, átnézetni és ha kell javíttatni a futóművet, fékrendszert, + kötsz rá egy biztosítást. Ez így cakk pakk szervíz munkadíjjal együtt alsó hangon minimum ~150k. Ha venned kell 4db gumit és nem tesco kategóriában gondolkozol az is legalább 60k és még egy métert nem mentél. Ezeken az olcsó öreg szarokon ezer apró dolgot kell javítani egy itt egy kapcsoló egy kis elektronika egy kis ez egy kis az máris ott vagy, hogy 180-200k-t belefeccöltél, hogy legalább a vizsgán ne rántsanak meg vele és akkor még egy olyan autót fogták ki aminél sem a motorhoz sem a váltóhoz nem kell nyúlni. Ki a franc költ ma magyarországon tízezreket rendszeresen egy bontószökevény szervizelésére? Qrva nagy a córesz. Eladói szemszögéből nézve:
- kopottak, ütnek a fékek: nem baj elmegy még ez néhány ezret.
- rojtosra le van járva a gumi: lásd egyel feljebb.
- fent fog vagy meg-megcsúszik a kuplung: lásd kettővel feljebb.
- kopog a futómű, szarok a gátlók: lásd hárommal feljebb.
- morog a kerékcsapágy: lásd néggyel feljebb + majd feljebb tekerem a rádiót.
- berepedt a szélvédő: majd az új tulaj vizsga előtt kicserélteti.
- csipegeti az olajat: majd agyig töltöm átadás előtt...
... és még sorolhatnám.Alap, hogy senki nem fogja a ~250ezret érő autójára a piaci ára 1/4-ét rákölteni, hogy legalább nagyjából rendbe tegye eladás előtt. Ilyen nincs. Én sem tenném. Hajtanám amíg "szét nem esik" és keresnék egy madarat aki ezekkel a hibákkal együtt is megveszi. Inkább hagynék alkudni belőle mint, hogy otthagyjam a lealkudott összeg sokszorosát egy szerelőnél. Ne legyenek illúzióid mindenki ezt csinálja. 300k-ért ne akarj jó autót venni mert nem lehet. Használhatót kifoghatsz jót biztosan nem.
Mod: tovább olvastam a topicot.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Ace owner #59195 üzenetére
ja hat ijet en is tudok modani
ismiek elmentek venni egy PGT-t
ismertek a tipust korabbrol, nem segghujen mentek oda
elado mondta teloban is hogy nem indul
nem baj megnezik
odamennek, egybol kiszurtak, hogy a fotengely jelado kabele nincs osszedugva, nyilvan nem indul ha az ECU nem latja a forogni a motort, a benzinszivattyut sem inditja el ezertadtak erte 100k-t ahogy van
kihuztak a sarokig, kazanfedel nyit, kabel osszedug, es poccre indult az auto, azaz nulla forintbol megcsinaltaktöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest