- Netfone
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- VoLTE/VoWiFi
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nubia Red Magic 9 Pro - hivatásos mágus
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz kisza25 #3223 üzenetére
az a nagy baj, hogy az autógyártók sem tesznek meg mindent annak érdekében, hogy hardcode-olva legyen a futás teljesitmény az autóban. sajnos ebbe bele kell törődni, németeknél is ugyanúgy népsport a nagy visszatekerősdi, nincsenek csodák. ott egyetlen plusz van, ami segithet, ha ún. leasingrücklaufer autót vesz az ember. ez mindig első tulajdosonst jelent és az esetek túlnyomó többségében 3 évet. vagyis amennyire csak lehet, plafonnal számolhat az ember. de itt is simán megvan 120-140e km egy járműnél, különösen a traktoroknál.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...