Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hdman

    őstag

    válasz aero. #26903 üzenetére

    F1ben pár éve 1 verseny után kuka volt az egész motor:)

    Én csak azon lepődtem meg, hogy 1-2 éve golf 5 gtiben 2,0tfsi 200ló (nyilván birt volna még, sőt azt hiszem 265lóval adják az s3ban, ugyanez a motor szivóban 150le), most meg itt is kis pöcs :)

    Embertelen tempóban mennek a fejlesztések, lásd pl m550d is mi beteg már...

    Sopron city :)

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz aero. #26903 üzenetére

    a '60s evekbeli BMW1502-s motorja 1500ccm-bol volt 1200LE 5bar nyomason 30éve az F1-ban az akkori ECU-k mellett 12000rpm-n
    ma ez rohogve meglenne 2000lo is, de 2500 is

    hogy messzire ne menjek, van a magyar gyorsulasi mezonyben 1-2 turbos 1.6 VTI Honda Civic, amik 7000rpm-n -tehat lejjebb is, mint a gyari szivo VTI, ami 7600-n 162lo-, szoval 7000-n 430loero (igen, jol olvastad, negyszazharminc loero padon merve, meg a futott ido per onsulybol is ez kovetkezik)

    es labon eljon 120km-rol a versenyre, meg hazamegy, es kivulrol kb szart se latsz rajta, csak azt, hogy le van ultetve
    kivancsi lennek 1.6-bol szivokent mikor lenne csak 300loero, amikor a juniorWRC-kben 220Le korul mar platina meg herionaru alkatreszek vannak, meg azokat versenyenkent szetszedik meg igy is

    szoval amikor jon a para, hogy a turbos F1 majd gyenge lesz meg szetesik... csak rohogok

    1bar nyomason is mar az egy 3200ccm-s motornak szamit, ez 15000rpm-n amit megszavaztak maguknak, rohogve tobbet kell tudjon, mint a mostani 2.4-s v8-s szopomotor 700 paripaja

    persze nemmind1 a gyujtas mennyire bator, de ketlem, hogy hujek lennenek kiaknazni a lehetosegeket kb maximalisan

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák