- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Fotók, videók mobillal
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
Az 1.4 16v megane majdnem tíz litert evett tisztán városban, amikor helyben használtam, ráadásul az hamarabb be is melegedett, mint a tsi, ez elég kevés hulladékhőt termel.
"Ahhoz kepest, ahogy szerintem egy Prius megy" - nem 1.2 vagy 1.4 szívó a párja, inkább 1.6 körül kell keresgélni.
Gaben fogyasztása számunkra itt nem mérvadó, ahol ő lakik, ott más a téli átlaghőmérséklet
-
Gaben92
őstag
+molnarpeter +dj79:
A 9,2 ugy jön össze, hogy kereken 3km-t megyek napi ketszer 8 ora kulönbseggel es -2 - -5 között mozog a hömerseklet. Ugye ahogy indul a motor, kapcsol az ulesfutes, delutan meg benyomom a hatso ablak+tukörfutest is, aztan volt egyszer ketszer, hogy par percig meg alltam a parkoloban varva arra, hogy leolvadjon a jeg a szelvedöröl (mert csesztem bedugni az elektromos allofutest).
De a lenyeg az, hogy csak 3km es nem 15-20 a dugoban. Ott azert nagyon durvan baratibb lenne. Ha egyszer mennek egy normalisabb tavot siman normalizalodna, ez most tenyleg az extrem eset, hogy semerre se megyek csak meloba. Peneteken megyek Helsinkibe, meglatjuk mit mutat utana majd.
"Na igen. De az ujabb Toyota hibrid hajtaslanc mar akkurol klimazik, nem?"
Nem tudom. Lehet, hogy ugy muködik de nekem egy facelift elötti CT-m van ami lenyegeben hajtaslancban ugyanaz mint a P3. De szerintem az is bemelegiti a motort indulasnal ha akarod, ha nem. Ha akkurol klimazik akkor max ez a fazis kevesebb ideig tart.Összessegeben nekem is jobb lenne egy plug-in, de sajnos nem tudom hol tölteni. Es fogyasztas/fenntartas tekinteteben (2*3km-ek, havonta 1-3 alkalommal 2*150-200)- meg mindig merföldekkel elörebb vagyok egy HSD-vel mint barmi massal.
"Gaben fogyasztása számunkra itt nem mérvadó, ahol ő lakik, ott más a téli átlaghőmérséklet."
Röhögni fogsz, de az idei tel erdeklödes hianyaban elmaradt. Talan masfel het volt összesen mikor -5 alatt volt a hömerseklet, es kb 10 napnyi havas ut. Ez a mostani fogyasztas vegig -1 fok körul volt, ket delutan volt, hogy -5. Meg azt is bele lehet kalkulalni, hogy minden reggel 40-43 fokra elömelegitett motorral es 24 fokos utasterrel indulok el otthonrol (DEFA elektromos cuccos).[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Mini-ITX
- Steam Deck
- Autós topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs