Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz Qru #119528 üzenetére

    Egyebkent a VW-k aktiv csaloprogrammal, hoznak a katalogusadatokat utcan?
    Mert ha nem, akkor kar vadolni ilyen szempontbol a tobbi gyartot. Amikor masiknak meg csalva sem megy.

    Illetve ez egy olyan dolog, mint amikor regen hazavittem egy egyest, es szabadkoztam, hogy dehat a tobbieknek sem lett jo. Erre anyam mindig azt mondta, hogy ot nem a tobbiek erdeklik.

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

  • lsc

    nagyúr

    válasz Qru #119528 üzenetére

    Ez engem nem vigasztal /mármint hogy a többiek sem hozzák a papíron beígért dolgokat/, csak a többiek közül senki sem bukott le szándékossággal, ráadásul senki sem úgy tört be egy "új" piacra hogy "cleandiesel".
    Az meg hogy a mérési metódus hülyeség azt mindenki tudja aki egy kicsit is foglalkozik autókkal, csak a többiek nem ennyire nyilvánvalóan csalnak /őket sem akarom védeni, az is lehet ők csak nem buktak még le/. Ezt a vw mosdatást meg nagyon nem értem, csesztek eddig a vevőkre /egyik legutóbbi az 1,4-es motorok kartergáz szellőzője, azt sem ismerték el gyári hibának/ lebuktak szándékos csaláson, nehogy már még sajnáljam őket mert a vevőit ácseszi. Amennyiben más gyártó ugyanezt teszi vágják meg azokat is, ezt úgy hívják a vevők tudatos megtévesztése, és itt a tudatoson van a hangsúly. Azon meg külön röhögök hogy annyira meg akarták előzni a toyotát hogy ilyen pitiáner hibákat vétenek. Megérdemlik, ennyi.
    Kíváncsi leszek hogy akár nálunk is mi lesz azokkal akiknek a szoftverfrissítést ígérgetnek, ez nem indokolná hogy 11 millió kocsit ilyen hibás szoftverrel adnak ki, a németeket ismerve inkább megspóroltak kocsinként párszáz eurót a kihagyott alkatrészekkel. Ráadásul még ezzel a szoftverfrissítéssel is hülyének nézik az embert, ha csak ennyi lenne az egész nem kellene annyit tartalékolniuk.

    Az élet kegyetlen .

Új hozzászólás Aktív témák