Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz alázógyík #109248 üzenetére

    Nem tudom milyen súlya van a c-maxnak meg hogy van hangolva, az mk2 fókáról mesélték nekem anno, hogy akinek mk1 volt előtte (céges), az visszasírta/visszakérte, mert az mk2 döglött hal volt. Nem voltam ott, mesélték.

    Tény, hogy az 1.6 mk1 sem egy erőgép, egyáltalán nem az, annyi van benne, hogy gond nélkül megoldasz közlekedési szituációkat (megrúgod előz, meg ilyenek), meg nem üvölti szét a pályát 140-nél. Ennyi.

    Én mondjuk ellennék az 1.4-el is, 1.6 C vectrával is elvoltam, szerintem nagy különbség nem lehet, majdnem 1.4 kombit vettem annak idején (csak megtudtam idejében, hogy ropira tették, és úgy állították lábra egy sufniműhelyben).

    Szóval egyértelműen azért nem beszélnék le senkit, sokkal fontosabb az állapot, meg az ismert múlt szerintem. Ha ultrapatent, leinformálható, full zsír állapotú, ismerőstől/rokontól, akkor inkább ezt választanám, mint hahuról egy 1.6-ot, még ha egy árban is vannak. De ha egyformák a feltételek, akkor még kis ráfizetéssel vagy kivárással is inkább 1.6.

    [ Szerkesztve ]

  • -v-

    addikt

    válasz alázógyík #109248 üzenetére

    A dolog tényleg egyszerű, el kell vinni próbakörre, kimenni országútra pályára, aztán hozzáadni hogy ha még beleülnek ketten csomagok klíma (ha lesz ilyen use-case), akkor is elégedett leszel-e ezzel, aztán ha nincs vele bajod akkor hadd szóljon - azt is át kell gondolni hányszor lesz olyan, hogy több emberrel csomagokkal mész valahova, mert most évente 1x egy nyaralást ki lehet bírni, nem megy nem megy, na bumm, ha 90%-ban városban egyedül használja valaki, akkor nem hiszem hogy ez szempont ..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák