Hirdetés
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
Aktív témák
-
Bull Boss
senior tag
válasz
Vandit. #11739 üzenetére
Én szivem szerint a G4-et ajánlanám, mert ismerem a tipust és egy bevált széria. Csak annyi a gond vele, (de szinte minddel), hogy ebben az árkategóriában korban és állapotban nem biztos, hogy könnyen találsz megfelelőt. Én mindigis azt ajánlom akár kezdő vezető akár gyakorlott, hogy minél újabb autót és minnél kevesebb kilóméterrel. Ezek az autók amiket irtál 1,5m körül kezdődnek (lehet olcsóbb is de mint minden használt autóra előbb utóbb úgyis rá kellesz költeni annyit, mint ami szép állapotú és megkérik az árát. Tehát kevés km, minnél fiatalabb és minnél elterjedtebb legyen. Utálok ilyet mondani, de én a helyedben beruháznék egy Új Swift, vagy Ignisbe... motorban kategóriájában szinte verhetetlen.
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok ! Autó vásárlás előtt állok. A maximális keretem 4M Ft rá. Az autót szüleim vásárolnák és a lényeg, hogy anyám nem enged a következőkből:
- csakis új autó lehet
- max 1.4-es motor
- semmi tuning meg piszkaNekem jelenleg egy 1.6 125LE-es Polo GTi-m van amivel eléggé hozzászoktam a száguldozáshoz a nyomatékos előzgetéshez, drifteléshez stb..
Most az lenne a kérdésem, hogy max 4M árkategóriában milyen autót tudnék venni, aminek kicsi a motorja (tehát max 1,4) de mégis jól megy és legalább 100Le (suzukikkal hagyjatok békén) Az új polo nagyon szimpatikus nade 1,4 80Le kösz... Nem ragaszkodom vw mellett pártolni bármi más szóbajöhet, ötleteket várok. Köszönöm előre is
-
Bull Boss
senior tag
Háát persze én igy küldom a driftet
[link] Mindenestre azért az 50/50es kőkemény vogtland szettemmel elégszépen kiteszi a farát akármelyik körforgót órákig végig driftelem neked ha nem hiszed
de nem is ez most a kérdés. Am Grande Puntot néztem 1,4 -120Ló nem rossz (T-jet = Turbo kompresszor? ) Néztem még a Kia Ceed Sportot is az is bejön, De ha esetleg tudtok más gyártóknak nem elterjedt sport változatait az is érdekel. Pl Yaris sport van ?
-
Bull Boss
senior tag
válasz
SaNyEe #30507 üzenetére
Egy kis tananyag neked, meg azoknak akik a gyorshajtókat általánositják
[link]
[link]Tudod, akinek van valamilye az nem feltétlen mások életét akarja kockáztatni, hanem megtalálja szórakozásának a megfelelő helyet, időt.. nekem is megvan a véleményem a tizenéves kissrácokról akik hetes jogsival calibrával keménykednek... Az igényeimet azt hiszem elég egyértelműen megfogalmaztam..
-
Bull Boss
senior tag
válasz
fekeandras #30516 üzenetére
a rutintalan tötymörgő (nem feltétlen női) vezetők sokkal több balesetet okoznak, mint bármelyik ámokfutó
-
Bull Boss
senior tag
válasz
VR6-Fan #30527 üzenetére
megmondjam hogy? mondjuk 100nál 3800as fordulaton 3asba tartod a gázt, majd nyomsz neki egy padlót és kivisz a világból
jó tudom csak 152 NM, meg nem olyan " becsapósan " jól megy mint egy dizel de ne légy buta azzal, hogy ha azt hiszed szivó benzinnel nincs nyomatékos előzés, mert ez igy ebben a formában nem igaz
-
Bull Boss
senior tag
ahhoz venned kell egy kőkemény ültetőrugó+ gázos teleszkóp szettet, az enyém olyan, hogy féket se kell nagyon hozzá húzni egy picit élesebb kanyarnál tolja ki magát, főleg ha megvan hozzá elől a megfelelő hajtás. Ez alapján egy körforgót úgy driftelek körbe neked akárhányszor, hogy játszok a kormánnyal és a gázzala többi a futómű dolga meg persze a gumiké
lenox: minden autónak megvan az a fordulatszám tartománya ahol a legnagyobb nyomatékot adja le.. számomra ez a nyomatékból előzés mikor a legjobb az összhang
[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
senior tag
Alfa Mito-ról van valakinek tapasztalata?
-
Bull Boss
senior tag
válasz
CriticalHit #30542 üzenetére
kár, pedig kinézetre elég bejövős
-
Bull Boss
senior tag
válasz
VR6-Fan #30560 üzenetére
az első Linkelt az enyém 6N GTi a facelift nélküli, ebből nagyon kevés van idehaza.. A kérdésekre felesleges válaszolnom úgyis mindenki okos itt, felesleges bármit is mondanom, bár a rosszul beállitott futómű kicsit sziven ütött márha lehet hátsó futóművet állitani
[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
senior tag
az én hidam az fix hátul annyit tudok, azért nem értettem mi köze a hátsó kerekeimnek a futómű állitáshoz
másfelől a családi swifttel nem tudok úgy " power slideolni " mint a poloval az hogy csúszik sztem érthető mert kemény a futómű és csúsztatja a hátsó amúgyis peres kerekeket a lényeg, hogy nem borul, nem dől, hanem csúszik. neked milyen autód van egyébként ?
[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
senior tag
válasz
werszomjas #30570 üzenetére
ilyen árban én inkább Dizel Renault Thaliát ajánlanék neked. A Skodáknak elég sok elektronika problémája van.
[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
senior tag
válasz
werszomjas #30576 üzenetére
a motorban levő kábelköteg csoport gyulladt ki, volt egy széria amibe nem bosch alaktrészeket tettek hanem valami gaygit, de tényleg nem tudom pontosan a történteket azt tudom elektronika miatt gyulladt ki és a vizsgálat is ezt mutatta ki
-
Bull Boss
senior tag
válasz
tibi666 #30597 üzenetére
Akinek nem esett volna le, a kedvenc hipermarketem a C*ra tegnap volt kb az év utolsó talija a rossz idő miatt nem hiszem, hogy már lesz. Érdekes, hogy lenézitek, pedig Mo- legnagyobb rendszeres találkozójáról van szó. Jómagam 17éves korom óta ( 6éve) járok és mindig rendezetten zajlik nincsenek vandálok, meg egymásra előzgetők... látszik, hogy nem nézted végig a videót, mert volt benne, focus st, skyline, 400ló feletti subaru komoly ladák, és rengeteg szivből épitett régi autó. Persze aki nem volt még ilyenen az csak általánosit és lenéz mindenkit, pedig hidd el Te is sokat tanulnál tőlük
-
Bull Boss
senior tag
válasz
fekeandras #30605 üzenetére
ez nem az utca.. a kiérkező fakabátok is azzal jönnek h magánterület, de több helyszin is van mind kihalt terepek.
-
Bull Boss
senior tag
volna egy kérdésem, tudtok olyan folyadékról, amivel olajcsere előtt teljesen át tudnám mosni a motort miután leengedtem az olajat? Hallottam ilyesmiről állitólag járatni kell vele egy pár percig és aztán leengedni szintén mint a régi olajat, csak a nevét nem tudom
-
Bull Boss
senior tag
-
Bull Boss
senior tag
válasz
Dare2Live #30675 üzenetére
nem tudom én sem mitől lehet, hollandiából hozattam az autót anno 2004ben 80ezer volt benne most van 130 viszonylag keveset megyek vele. valahol irták ez a kartergázcső dugulás tipus hiba, de nem tudom miért csinálja. Sportlégszűrőt használok de nem direktszűrőt, hanem a gyári helyére passzolót. a motor szétszedésen én is gondolkoztam, csak azt hittem létezik ilyan vegyi módszer is a tisztitásra.
-
Bull Boss
senior tag
válasz
VR6-Fan #30681 üzenetére
ezzel a csővel az a gond, hogy annyira el van dugulva, hogy nem tudom kitisztitani, a múlkor kinyomattam sterimóval de úgyse tisztult ki, újat meg meg nem néztem mennyi lehet, de kb a 2cm átmérőjű csőből úgy 0,8cm szabad. 15ezrenként cserélem az olajat, vagy amikor először beadja a hibakódot, viszont annyira nem fogy az olaj, pedig tényleg űzöm és nagyon rövid a váltója... most végülis akkor egy pörgős motorhoz milyen olajat illik venni? ezt a W értéket irjátok már meg.
-
Bull Boss
senior tag
válasz
werszomjas #30701 üzenetére
a kormányt nézd meg mennyire van elkopva
-
Bull Boss
senior tag
Mitsubishi Colt CZT-ről meg úgy általánosságban az új coltról mi a véleményetek?
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Autó vásárlás előtt állok. Jelenleg egy 97-es 1.6 120LE Polo 6N GTi-m van. Le szeretném cserélni egy ujabbra ugy kb 1,5M körül. Már ugymond kinőttem a sport autózásból de, valamennyi teljesitmény erőtartalékot azért szeretnék én is. illetve nagyobb autóban gondolkozom még a dizel sem kizárt, ha valaki rá tudna beszélni értelmes ész érvekkel. Tudnátok ajánlani valamit? Most pl egy ilyesmi 2003 körüli passaton gondolkozom [link] de benzineséből sok az 1.6-os és ugy gondolom egy ekkora kasztnihoz ez nagyon kevés
Turbóstól kicsit félek, szintén mint a dizeltől. Kicsit tanácstalan vagyok, valaki adjon tippet ! Köszi
-
-
Bull Boss
senior tag
válasz
saguaro #40533 üzenetére
Ez a V6os nem jön be annyira.. Meg nem szeretnék 15Les fogyasztást sem
A variant meg nagy nekem ill sok belőle az automata. Lényegében városban és pályán volna használva 1-2 személlyel csak gondolva a jövőre ill a biztonságra szeretnék ilyen " nagy " autót. AZ utolsó link az tetszik, de inkább már ezt a ráncfelvarrot féle passatot szeretném talán 2003tól van ez a tipusa de nem tudom pontosan
-
Bull Boss
senior tag
válasz
milomi #40536 üzenetére
nemrossz, csak automata, meg azért 200e km csak megérződik a motorján. Az enyémbe pl garantáltam 120ezer van és 13éves. És kb mostanr jönnek elő a nagy generálos dolgok (talpasok, futómű, komplett vezérlés, jeladók, trafó, stb) ami sztem egy 200ezer km es autónál is elő fognak jönni és a fenének van kedve egyből fél milliót rákölteni.
-
Bull Boss
senior tag
válasz
jozefgucci1 #40542 üzenetére
azt egyébként miből gondolod, hogy egy női tulaj megkiméli az autót? Ahogy én tapasztalom egy női sofőr sokkal inkább kárositja az autó kopó alkatrészeinek az élettartamát mint egy férfi. Az én szememben kifejezetten hátrány a női tulajdonos..
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! egy kérdés! ENEOS tipusú olajat érdemes-e venni? SIma 68lovas 1.3as suzukiba kellene
-
Bull Boss
senior tag
válasz
hobizoli #40653 üzenetére
hahaha.. a hozzászólásodból köbetkeztetem hogy nem sokba nézed a suzukikat. Megjegyzem neked ha Fiat, Ford, Vagy bármilyen francia autó lenne már rég kinyirta volna a motorját.. Most derült ki már 40ezer ment el motorolaj csere óta..
Ui: valaki olyan irjon már erről az ENEOS-ról aki ismeri is
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Valaki irja már meg, hogy milyen költségei vannak annak ha egy vonóhorgot szeretnék az autóra? Konkrétan anyám 1.3 as suzuki sedanját fognám be a célra
-
Bull Boss
senior tag
SZiasztoK! Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehetséges egy autónak a rendszámááról (ha eredetileg azzal helyezték forgalomba) pontosan vagy legalábbis hónapra pontosan megmondani az évjáratát? van ehhez valami kalkulátor? Egész pontosan JMN rendszámot meg tudná mondani valaki hogy mikori lehet?
-
Bull Boss
senior tag
válasz
VR6-Fan #44800 üzenetére
azt még mondjátok már meg nekem, hogy ha holnap megveszem az autót akkor el tudom hozni simán? vagy még aznap kell biztositást kötnöm rá? és ha igen azt vasárnap is lehet? Illetve hogy mennyibe fog kerülni az átirást? 2004es az autó 1.2es 54lovas 24éves vagyok. Kb mennyi lesz az átirás meg a papir dolgai ami kell ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
senior tag
Köszönöm szépen az infokat. Már csak egy gondom van, hogy pesten holnap (vasárnap) Hol tudnak csinálni eredetvizsgát?
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a suzuki ignisnek mekkora a gyári felni illetve gumi méretei, osztóköre stb? és hogy a mostani uj szabályok mellett 4X100 14' felni 185/55R14 mehet-e rá esetleg 195/45R14 ?
-
Bull Boss
senior tag
válasz
neduddki #45155 üzenetére
most azaz igazság, hogy nekem van egy polo GTi-m amit most tavasszal fogok eladni. De a felnimet nem adom vele (nagyon brutál BBS) ami 14' és még egyenlőre kellessz rá 4db gumi. Előző fellám 195/50R15 volt meg ugye van 4-4cm ültetésem. Most engem az érdekelne, hogy ezt a felnit ha eladtam a polot fel akarom tenni a köv kocsimra ami egy ignis lesz
hogy hivatalosan fel lehet-e rá tenni ezeket a méreteket 195/45R14 vagy 185/55R14 mert akkor már a polohoz is igy venném a gummát hogy az ignisre is jó legyen (polon ültetés miatt muszály peresebb gumit venni). Csak ugye elvileg az ignisnek 175/65R14 a gyári mérete és hogy ezek az uj törvények miatt nemtom hány % amiben eltérhet a gumi fel fogom-e tudni rá tenni legálisan? engem ez érdekelne lényegében. a Polonak amugy a gyári mérete a 185/55R14
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen