- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Aktív témák
-
Kraptor
őstag
Melyiket érdemesebb venni, VW Passat CC 2.0 TDI(140le) vagy Skoda Superb 2.0 TDI(140LE) Elegance? Árban majdnem ugyanaz, Superb-ben tán több kütyü van viszont aszem még a régi PDTDI motor van benne nem a CR motor.
-
Kraptor
őstag
válasz lajafix #19450 üzenetére
Annyira presztízs nem számít. Eddig is volt már 2 Skoda a cégnél egy Superb meg egy Octávia, egyikbe 300k van a másikba 180k. A 300K lesz lecserélve. Eddig meg voltunk elégedve a Skodákkal és az áraikkal (mostmár egy kicsit drágák). Passat CC az meg tetszik és árban majdnem ugyanaz, sajna drágák lettek a Skodák. A Superb-ben viszont több kütyü van de annyira nem tetszik az új.
edit: Mazda belső tere nem tetszik, nagyon műanyagos. Accord lett volna még jó de nagy a motor benne 8 környékén van a keret.
[ Szerkesztve ]
-
Kraptor
őstag
Újraszámoltam és a Superb 700K-val olcsóbb mint az ugyanolyan Passat..azért az már elég jó. Valszínű ez a kettő lesz. Nekem se tetszik annyira az új, de ez van.
-
Kraptor
őstag
Hát nem sokan vesznek autókat manapság. A szalon pangott...mikor szétnéztünk ma.
-
Kraptor
őstag
válasz Khelben #19557 üzenetére
Ezzel nem teljesen értek egyet. PL nekem gyári Xenon van a kocsiban (úgy jött a gyárból) és még így is sokan villognak (be van állítva, stb), mondjuk nem tudom minek, én is vissza villogok de csak ők járnak rosszabbul.
Na nem is ez a lényeg, hanem az esőben ködlámpázók...manapság már van egy csomó kocsi ami automatikusan bekapcsolja az alső ködlámpákat és nem tudsz mit tenni ellene így jött ki a gyárból. Ha pl 70 alatt esőben mész akkor bekapcsolódnak az első ködlámpák, pl kanyarnál is mondjuk ott csak az egyik. Sokáig néztem, hogy mit keres ennyi félig kiégett ködlámpájú Merci az utakon most már tudom, hogy mit.
Inkább a hátsó ködlámpa tud zavaró lenni sok esetben.
[ Szerkesztve ]
-
Kraptor
őstag
Szerintem még mindig jobb, ha elvakít egy kicsit mintha egyáltalán nem látszik és nincs is lámpája...
-
Kraptor
őstag
válasz Pancsermeste #38856 üzenetére
Én Ovtáviát ajánlom, nem a legrégebbit hanem az Octávia II. Én már 2005 óta rugdosok egy 2.0 dieselt van benne 215e de eddig nagyobb problémám nem volt vele, egyedül a 90e szervizek a drágák (250-300 e), de ez a benzinesnél máshogy van.
[ Szerkesztve ]
-
Kraptor
őstag
Valaki próbálta már az új Megane Grand Tourt?
Ilyennel szemezgetek, de egy kicsit félek a Francia autóktól, volt egy C5 ami nem nagyon bírta és 130-nál el kellett adni. Most egy Superb és Octavia van (300 e és 230e km van bennük, 8 és 5 évesek) és ezek kiváltására nézegettem a Grand Tourt. Igazából az ár ami nagyon kecsegtető, majdnem full-os 130lovas diesel meg van 5,6-ból, míg egy ilyen Skodánál 8-nál kezdődik.
-
Kraptor
őstag
válasz Dare2Live #41923 üzenetére
Tuti
Amit linkeltél ott 1 db diesel van az is csak 105 lovas és 5,2 mill nál kezdődik és elég gyér a felszereltsége. Nem is beszélve, hogy kisebb a hely hátul mint a Megane-ban.
Ez van kb egy felszereltségben mint egy Renyó Megane Grand Tour 130 Dynamic:
Az Ön járműve
Octavia Combi Elegance 2.0 CR TDI DPF
Elsőkerék hajtás, Gázolaj / 2.0l / 103kW/ 140LE, Kézi 6 fokozatú, 4 Ajtók,
Bruttó modell ár 7 269 250 Ft
Feketemágia gyöngyház 120 000 Ft
Üléshuzat: "Shadow" szövet
Esőérzékelős ablaktörlő 38 750 Ft
ESP + HHC 23 750 Ft
Fűtött ablakmosó fúvókák elöl 7 500 Ft
Könnyűfém keréktárcsák "Proxima" (16") 57 500 Ft
Parkolóradar hátul 103 750 Ft
SunSet árnyékolás 43 750 Ft
Xenon fényszóró + AFS II. 265 000 Ft
Összesen: 7 929 250 Ft[ Szerkesztve ]
-
Kraptor
őstag
válasz !Overdose! #41927 üzenetére
5,6 nem 6
-
Kraptor
őstag
Az 90 000 km-es szervíz akart lenni és az marha drága a PDTI-s motoroknál (lehet, hogy már a CRD-knél nem, ezt nem tudom), legalább is a 130/140 lovasoknál, mert ott 200e Ft a szerviz.
-
Kraptor
őstag
válasz Dare2Live #41949 üzenetére
Azt nem tudom, hogy miért nincs tömegével az utakon. Én is csak párat látok és én is szkeptikus vagyok de az ár az valami baromira kecsegtető. Egyik ismerősöm cége 3 alap dieselet (90 LE) vett 4 milla alatt
Különben a többi francia (Citröen és Peugeot) árai jóval drágábbak, azok szintben vannak a német/japán kocsikkal, egyedül a Renyó az ami jóval olcsóbb.
-
Kraptor
őstag
válasz dízelracer #41962 üzenetére
Csak Japánon
Ha jól emlékszem pont a Németek voltak akik a Daciának az ilyen tesztjén csaltak egy kicsit, hogy felboruljon és rossznak mutassák be a kocsit
De tényleg nem értem miért a Citröenen lovagolunk itt ennyire
-
Kraptor
őstag
Ford C-max? Annyival nem drágább mint egy Renyő de jóval tágasabb és szebben is néz ke belülről.
-
Kraptor
őstag
Cégek már nem vesznek autót, hanem tartós bérletet alkalmaznak, ott teljes mértékben el tudnak számolni szinte mindent költségként.
Ennek az ára akkor is kevés, ennyi évesen, ennyi km-el 5-6 között kellene lennie az árnak.
Ezek inkább reálisabb árak és km-ek. 10-15 e EUr környékén mindegyikben 140e-200 e km van benne.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen