Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi Watch 2 - fast fashion
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
Hirdetés
-
Filmekből és sorozatokból tréningezik az AI-modellt
it A Runway megállapodott a Lionsgate-tel, így utóbbi hozzáférést ad a startupnak a hatalmas filmes és tévés adatbázishoz.
-
Világ napszakokban (képek)
lo Hajnal Reggel Délelőtt Délben Délután Este Éjszaka...
-
Gyors CUDIMM DDR5 tuningmemóriák a Biwin receptje alapján
ph A 48 GB-os, kétcsatornás pakkban közelgő újdonság 9 GHz fölé tornássza az effektív órajelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
konyi79
addikt
Örülök neki, végülis megnyitottátok a topikot. Én korábban azt a választ kaptam Tg topikban felesleges, meg túl sok lenne itt a feszkó.
Remélem nem, és a saját MODERÁTORunk -ezúttal gratulálok Vond a kinevezésedhez- már jelenlétében elég lesz a viták kutúráltak maradjanak.
Aztán reméljük a típusspecifikus topikok is tisztulnak kicsit majd az off áradattól, ha az elmélkedések java ide jön. -
konyi79
addikt
Sokszor felmerül a fórumon, az 50 mellé felesleges a 85.
Legyen egy különvélemény is: szerintem nem, nekem nagyon jól megvan a kettő egymás mellett köszöni szépen!
Sőt, az 55 fér meg a 85 mellett.
Az 55-tel nem tudsz annyira közel menni akár a hely akár a nem kívánt perspektíva miatt, a 24-es szenzorból meg nem akarsz akkorát croppolni. A 42Mp meg úri huncutság nagyobb részt, tele szívással is az előnyei mellett, az R vázak meg sebességben és af lefedettségben is jóval alulmúják pl a 7m3-at.
A 85-tel pedig ha szűk a hely meg vagy lőve, ha nem tudsz a faltól tolatni.
A 85/1,8 tényleg nagyon jó üveg, majdnem annyira éles nyitva, mint az 55z, az af gyors és pontos.
Az 55z-re viszont én még mindig azt mondom aki beszáll a rendszerbe, annak össze kell kuporgatnia rá annyira jó, az 50-es csörgőkígyó meg versenyezzen a vintage obikkal. Azért képre nincs arra olyan nagy panasz, de összevetve bármi más natív obival, az af elég gyatra.(#229) Speeedfire
Az 1,2-es sor oly csak papíron mutat jól, valami eseményen érdemes kipróbálni, mennyire alul tudja múlni az elvárásokat. Heroin áron FF méretben. -
konyi79
addikt
válasz mikrofon #234 üzenetére
Akad még ott a tatyóban valami
Ha így nézed két bármelyik fix kevés. Vagy akkor legyen mellé egy kitzoom. De ha elvagy egy alapobival (50 környéke) már a témádon múlik most a 85 vagy a 35 a fontosabb, esetleg a 24 vagy a 135, vagy épp melyiket kedveled.
[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Speeedfire #237 üzenetére
Ebben majd jó sarkosan fogalmazok, szóval előre odaírom nehogy valaki magára vegye: Szerintem.
Az 1,2-es pro sort messzire el kell kerülni. Értem én, hogy f1,2 mennyire jól hangzik, mikor elfogy fény, de oda meg akkor nem mft-vel kell menni.
Az összes többi tekintetben meg egy nagy bullshit, amit PRObál az Olympus letolni a júzerek torkán.
A 25/1,2 egy taknyoló vacak az 55z mellett miközben nagyobb, többe kerül, kültéren fényben jóval hamarabb tekergetheted rá az nd-t, szenzorban meg azért remélem nem sértődtök meg ha azt mondom lehet látni a különbséget igen hamar.
A 45/1,2 hasonlóan nem tud semmit felmutatni a felébe kerülő 85f18-cal szemben.
És a háttérmaszat oldaláról megfeleltethetőek f2,4-nek?Tökre megértem mikor .mf mutatja a kis hasitasiba belepakolt komplett sort, ahova a FF házat alapobival bajban lennék beletaposni. Megértem a vadfotósokat a 300f4-gyel, mert marha éles obi, hosszához mérten meg aprópénz.
Az 1,2-es sort viszont sose fogom megérteni, mi indokolja létezését a márkahűségen kívül. -
konyi79
addikt
válasz Mr.Csizmás #246 üzenetére
Az egyetlen ilyen natív üveg a SEL24F18z
-
konyi79
addikt
Ezek annyira felesleges körök. Egy kb 8 éve beragadt lemezre épülnek, amit már a 16Mp-es szenzorok korában lelépett a Sony is, hogy gond lett volna a színekkel, vagy az átmenetekkel.
Bőrszín? Melyik üveggel, a Sony, a Zeiss vagy Sigma? Mert mindhárommal alapvetően mások a színek, mint a bőrszín is. De kinek melyik tetszik jobban?
Minden gyártónak van egy jellegzetes színvilága, ahogy a rátekerhető üvegeknek is legalább annyira. Emiatt ekézni kb olyan, mintha azon nem tudnánk megegyezni most PalvinBarbi vagy Emrata a jó nő, mert a másik akkor csak ronda lehet.
Persze, hogy lehetnek ott témák, amire egyik jobb, mint a másik. A Sigma Foveon szar, persze, hogy a Fujit viszem az X-trans-szal este városnézni helyette. Aztán másnap reggel a tájat meglőni is azzal járok jobban?
Csak hogy a szélsőségekről beszéljek. -
konyi79
addikt
válasz Speeedfire #315 üzenetére
A telés résznél brutál a különbség, nem tudom, ott a 1670z lehetett a Sony-n?
Nagyon durva különbség, ha tényleg ugyanúgy rázta a két kamerát. Mert ott nem voltak összekötve, az látszik. -
konyi79
addikt
válasz mikrofon #318 üzenetére
Szerintem pont Csabát ekézni ilyen miatt felesleges, igen korrektül szokta a szponzorált dolgokat kezelni/közöni. Egy ilyen sorozatnál, mint a pénzizéi persze ha nem követed a tartalmát lehet meglepő így belecsöppenve a végébe, de szerintem maximális korrekt a hozzállása. Messze túmutat a közösségi értéke a videóinak az influencerek felső harmadánál is.
IMHO -
-
konyi79
addikt
Érdekes cikket hozott le MLaca. Úgy tűnik az elég magasra szabott ár mellet is kitart a Pana azon skillje mellett, miszerint érdemi fw csak fizetősben fog jönni? Nem tudom mennyire lenne nekünk jó, ha a többi gyártó is elkapná a fonalat?
-
konyi79
addikt
Igen.
Ezért mondom én is nehéz ezt még megítélni, hosszú távon mennyire jó. A felhasználó ugye utólag is fizetni kényszerül, de a gyártó meg motiváltabb. Majd kiderül hova fut ki a Fujival szemben, ahol régóta erős a kaizen, vagy a Sonyval, ahol mostanában kezdenek nagyon erősek lenni az update-ek.
Kíváncsi leszek ez hosszabb terméktámogatást is jelent-e majd, vagy csak még gyorsan kérnek valamiért pénzt, aminek a jó hosszúra sikerült piaci bevezetésbe is bele illett volna férnie? -
konyi79
addikt
válasz Mr.Csizmás #339 üzenetére
Végülis ja, voltak. Már nincsenek.
-
konyi79
addikt
Az már a 7m3-ba be van építve, konkrétan a szenzorba. Annyit húzol rajta, amennyit nem szégyellsz.
Egyébként nem, se az, se a SkyHDR, Light Trail, Smooth Reflection, semmi.
Nem is tudnak semmit mondani. Az Olympus most ajnározza magát a beépített ND szűrőjével, ami a Sonynak már évek óta megvan sokkal jobb változatban, csak épp nagy kussban kinyírják. Nem is értem..
A petíciók, meg a felhasználók nyomására ugye a TL most beépül, de a többi okosság nem. -
konyi79
addikt
válasz Stauffenberg #349 üzenetére
Ebből van, ami jól hangzik. Meglátjuk, azért írtam kíváncsi leszek hova fut ki. Ebben a moduláris fw dologban mondjuk nem nagyon hiszek megvalósulhat, bármennyire is jól hangzik.
Akár tekinthetjük ennek a bétájának a Sony imént említett megoldását, amiről már tudjuk mi lett belőle. -
konyi79
addikt
Srácok, eddig is ment ez itt normálisan, lépjetek hátra kettőt, mély levegő, majd csak utána enter..
Az a helyzet, nehéz a két rendszert összemérni ezekkel az igényekkel.
A 7m3 hiába nagyon jó kiegyensúlyozott váz, a kit 28-ról indul.
Ez tipikus az a helyzet, el kell dönteni aki ezzel az igénnyel keres, melyik ujját harapja. A Sony 28-75 bár szerintem elég tisztességes képe van és időjárásálló is, tényleg egytucat kitobi. De nem szabad egy szinten rá gondolni egy croppos 18-55-tel, azokat egyrészt képminőségben veri agyon kb mindet a FF lapkával, másrészt a DOF játék még a vége f5,6-on is sokkal nagyobb az érzékelő mérete miatt. De akkor sem f4, mint a Z6-é. A Tamron itt jogosan jöhet képbe, mert bár 28 az induló, de f2,8 nagyon nem f4.
Az FE50 meg azoknak lett legyártva, akik megunták a vintage világot, és nagyon olcsón akarnak af-t. Itt a Sony rendszeréhez képest megint tere van a Nikon MILC-nek, mert mind árban, mind képminőségben a Sony 50 és 55 között van az övé. Az 55z egy piszok jó obi, ami kevés képet láttam a Nikon ötvenesről nem tudja megszorítani, de árban azért tényleg alatta van. Igaz, nem olyan nagy a különbség, mint elsőre tűnik, az 55z-t nem nehéz 270k körül itthon újonnan kifogni akcióban.
Szóval ha az alapzoom és az 50-es a fontos 24-es indulóval, a Nikon jobb választásnak tűnik a vázakat és a többi objektívet figyelmen kívül hagyva. Más kérdés beltérben tényleg jól jönne ott sokszor egy fényerősebb nagylátó, ami Sonyra ott van a 28f2. Ez nem kiemelkedő, de azért elég jó és árban is igen baráti. És itt kezdődik a Nikonnal a gond, hogy nemigen tud ilyenekre alternatívát. Mert ugye tegye fel a kezét aki úgy indult neki, csak 2 obi kell, és tényleg nem vett többet...[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Mercutio_ #425 üzenetére
Ezt is megértük, Merci Sony váz mellett áll ki
Nagy igazságot mondtok, sokszor hajlamosak vagyunk az elvárásainkat, vélt igényeinket az aktuális csúcsmodellhez igazítani. Sokszor a régi kedvenc ellenében is.
Persze ez nem mindig baj vagy rossz, csak a lovon innen kell maradni. -
konyi79
addikt
Tudom, nem szeretjük a PD cuccait, mert túlárazott divathóbort ez is, de ha az árán átlépünk, mit gondoltok az állványukhoz?
Nekem elég szimpatikus ennyire kompakt méretűre sikerült kigondolni, a fej, amit nem tudok így látatlanban eldönteni jó lehet-e?
Egész jó kis utazócuccnak tűnik, mellette a Manfrotto Beefree is egy túlméretes valami. -
konyi79
addikt
válasz mikrofon #543 üzenetére
Alapvetően nem szimpatikus.
Ne Northrup legyen a mérvadó tudom, de innen nézve valós veszélynek tűnik kioldásnál ha nem központosan terheled megharapjon ha lebillen. Persze látom, így tud ekkora lenni.
Meg nincs panoráma funkció. A Befree-vel van hasonlítgatva mindenhol, ami többnyire a 494/6 center fejjel van szerelve, abban pedig van, nem is rossz. Ok, abból a bugyborékot spórolták ki (vízszint). -
konyi79
addikt
válasz mikrofon #554 üzenetére
Kár, hogy a Befree sorozathoz nincs hasonló kialakítású gömbfej szintezővel, mint az Xpro.
Ha hosszra nem is, de átmérőre a PD állvány sokkal kisebb helyet foglal, meg ugye a kialakítása miatt is sokkal könnyebben beledugható bármibe. Hosszra meg ha a PD feje 10mm-rel magasabb lenne senkit nem zavarna, cserébe a panorámáért. Nem szeretem a tekerős lábrögzítést, így nekem is csatos van. A Manfrottóé meg elég beakadós fajta, ha belecsúsztatni akarom valamibe.
-
konyi79
addikt
Szerintem felesleges egy-egy hülyén összerakott videóból folyamatosan messzemenő következtetéseket levonni.
Kijelző: A belinkelt videóban egy 1Dxm2 van berakva a 7m3 mellé. Egy dolog messze nem egy kategória a két váz, 3db 7m3-at veszek a Canon árából, de a Sony kijelzője legalább kihajtható. Innentől van jelentősége, hogy jobban csökken szögből nézve a fényereje? Hogyne, a Canoné matt így nem tükröződik az tény. Annak minden előnye és hátrányával, meg a fix beépítésével együtt. Akkor se lenne értelme a két gyártó kijelzőire általánosítani ebből, ha az A9-et teszi mellé, ami hamarabb vele egy árszint, amiben persze nem is az a kijelző van, mint a 7m3-ban. De inkább tegyünk egy fakuló invertálódó kijelzős a5000-et mellé, ott jobban lehet a különbséget szemléltetni. Vagy a 6D-ben is ugyanaz a kijelző van mint az 1Dxm2-ben? Ja nem...Kiégés: Az a fajta fénymérés nem is létezik, ami nincs benne a Sonyban. Azon se kell szerintem vitatkozni, hogy jelenleg a legjobb dinamikájú szenzorok vannak bennük. Szóval maradjunk abban, ha valaki olyan kiégett szar anyagot képes gyártani vele, az nemigen érti használni. S-logolni se kell, ott a HLG már benne alapból..
Persze ettől még jó a Canon kijelzője, meg jó ( jó croppos ) videót csinál az EOS-R, de ne általánosítsunk rossz példán.
-
konyi79
addikt
Ezt nem láttam/hallottam még. Mikor villog?
Ha azt mondod, AF-C-ben ha fókuszálsz hajlamos moirézni akkor ok, de villogni még nem láttam.
Villogó EVF-et akarsz, nézz bele a Pana S1-be.Update:
Ha arra gondolsz, nem a 120Hz-es EVF van benne, mint a nagytesókban. Attól még nem villog?[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
A DLP projektorhoz hasonló effektet utoljára az NX30-ban láttam, na az tudott nagyon durván szivárványosodni.
Itt ilyen nincs, itt moire van AF-C-ben.
Vagy van még egy, ami megtréfálhat mikrolaggal bárkit: AF-S és AF-C-nél is be lehet külön állítani, mi legyen prioban: Expo, vagy AF. Azaz ha lenyomod a gombot mindenképp exponáljon, vagy csak ha szerinte sikerült fókuszálnia. Meg van egy "kiegyensúlyozott", jelentsen ez bármit is. Szóval ha az AF van prioban, akkor meg-megakad AF-C-ben néha a keresőkép félig lenyomott expógombbal hadonászva a kamerával.Persze lehet valaki érzékeny a nagy frissítésű panelekre, nemhiába népszerűek a 144Hz-es monitorok is bizonyos körökben. Csak ugye itt a szenzort is ki kellene a frekvenciához olvasni.
-
konyi79
addikt
Átpörgettem a GFX 100 bemutató videóját. Nem semmi gép lett! 4k 30p crop nélkül Vajon mennyi adatot kell eldobnia hozzá?
A középformátum az új fullframe? -
konyi79
addikt
Írtad otthon, a konzumer FF gépeket öli meg.
Szerintem pont a stúdióra kitalált nagyfelbontású vázaknak mutat be, mint A7rx, 5DS-R, Z7.
Még mindig nem annyira univerzális, de ha tényleg nem derül ki róla semmi, amit elfelejtettek a bemutatón közölni, kemény versenytársuk lesz.
Látom, hogy háromszorosa árban azoknak, de egy munkaeszközről beszélünk olyan világban, ahol bármelyik fb-photography megengedhet magának egy A7r2-t.Persze az is tény a 16bitet nem sokan tudják élvezni, hiába veszik meg.
-
konyi79
addikt
válasz Stauffenberg #576 üzenetére
Nem azért, mert sok van, de én nem látom annyira drágának.
Nézd meg a jelenlegi korrigált értékhez az akkori árát mibe kerültek az első FF digit vázak. A jövedelmek pedig még annál is jobban nőttek.
Abban viszont igazad van, lesz ennek olcsóbb verzója is - szóval akkor ne típusra gondoljunk most, hanem rendszerre.[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
Na most nem tudom ki a nagyobb troll, te azzal a képpel, vagy a Fuji, hogy megcsinálta közel ugyanakkorában.A vitát meg kb ennyire szabad vérre vinni. A link alatti géppár a talán a jelenlegi legjobb példa, közel ugyanabba mennyire mást lehet belemagyarázni. Meg pakolni.
-
konyi79
addikt
A kompaktokra nézve a legsiralmasabb az ábra, de azok pusztulását nagyon jól szemlélteti.
Az ILC értékesítések darabszámából jól látszik, mennyire floodolták 2012-13 környékén a gyártók az új modellekkel a piacot. Ennek következménye lett talán a mostani zsugorodás, az átlagembernek még ma is bőven jó képet csinál egy öreg NEX6 vagy X-E1 is.
És ebből adja magát a kérdés: képes a piac eltartani ilyen ütemű fejlődést? Az már látszik, ami a MILC-ek berobbanásakor volt, hogy mindenkitől jött évi 2-3 új váz arra nincs igény. Lehet a Canikon lassú üteme sokkal inkább életképes hosszútávon, és a Sony az egész iparág alatt vágja a fát? -
konyi79
addikt
válasz Stauffenberg #679 üzenetére
Valamelyik topikban Ropi fogalmazta meg talán legjobban a P30pro kapcsán, amit csinál CGI, nem kép.
És milyen találó, csak a sok Ai meg MI mellett ennek a végeredmény szempontjából a nagyobb többségnek nem biztos lesz jelentősége. Így tényleg maradnak a pro fotósok és mi vásárlóknak. -
konyi79
addikt
(#722) PuMbA
Az autós példa pont nem a jó példa. Kb 5x annyi alkatrész van egy autóban ma, mint 20 éve. Nézz rá p egy EUROII vagy ma egy EURO6d dízel kipufogójára.(#729) brickm
Tény, talán a legbotrányosabb akkuidejű MILC az M50 amit valaha láttam. Talán nem véletlen, hogy pont így jött a Canontól. Ettől függetlenül tényleg filléres tétel bele egy 3rd party akku. Amire meg azt írják 1800-as, na a lesz a még kisebb kapacitású. Nem szabad az ilyenre felülni.(#736) tvamos
Erre való az akku töltöttség kijelzés. Ha látod, hogy merül, csere. Nem kell megvárni, míg kikapcsol.(#740) 80hun
Ekkora felüdülés egy tükrös a 7m2 után?(#742) brickm
A6000 utániak mennek USB-ről, a 6000 is még csak tölt.[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Rapid136 #779 üzenetére
Ettől függetlenül a Sonynak ugyanúgy él már a pro support szolgáltatása. Sőt, itthon is van megoldás, ha valaki egyeztet a kereskedővel.
Persze ahogy írod, nem egyik napról a másikra fog menni. De az biztos, hogy jövőre az Olimpiára nagyon keményen odateszik, nem véletlen jönnek most is a nagytelék. Nem fogják sajnálni a pénzt, a marketing értéke ott legyen a tudósításokról a Sony vázakkal. -
konyi79
addikt
Ehhez két dolgot hozzáfűznék.
Persze úgy okoskodok itt én is mint mindenki, hogy messze semmi rálátásom a fotózásnak arra a szintjére. Kb úgy, mint itt a többség. Ellenben az iparra van. És ott ha egy töredéke költségvetésű projektet nézek, mint egy Olimpia akár, abszolút semmit nem jelent pár raklap többtízezer eurós tétel, vagy akár egy kamionra való. Olykor jön egy Pláner, aki a projekt sikeréért felel, és úgy lapátolja a kazánba a tízezer eurós kötegeket a végeredmény érdekében, hogy csak ámulok. Nagyon nem a mi árszemléletünk szerint szabad ebben gondolkodni. Olyan naívak meg pláne ne legyünk, hogy ott az általunk ismert fogyasztói árakról beszélnek.
A másik dolog amit írsz, hogy van neki ABC objektíve.. Ha saját tapasztalatból indulok ki, ilyen nagyobb szabású dolog esetén a nagyobb része új lesz annak, mint bejáratott. Nem szólhat bele az eredménybe egy porosodó használt eszköz.Pont ezért a döntő sokkal inkább a bizalom lehet. Kit tud bármelyik gyártó rábeszélni, hogy a bevált rendszert helyett kockáztasson az új technológiával? Vagy megfordítva, ki vállal kockázatot az előnyökért cserébe?
-
konyi79
addikt
válasz Stauffenberg #814 üzenetére
Ez is egy tanács, ami lehet azóta hiányzik is abból a topikból.
[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Rapid136 #816 üzenetére
Kár ezen panaszkodni. Sokszor mi sem vagyunk különbek, be kell látni. Vagy csak én, én vállalom.
Teljesen megértem azt, ha valaki szeretne egy telefonon vagy kompakton továbblépni, mert nem tetszik neki amit a monitoron vagy nyomaton lát. Elindulna valamerre, de semmivel sincs tisztában. Én is kb így kezdtem, ismerős. Szóval menjek el egy tanfolyamra? Aztán minek?
Bennem nem volt soha semmi fotós ambíció, azon kívül hogy nekem örömet okoz egy-egy jobban sikerült kép, vagy csak jó érzéssel tölt el ha húzhatom a szarjaimat magammal az erdőben. Ebből megélni setudnékszeretnék,mert nem bírná el a hülye hobbijaimat.Úgy látom ez nem annyira jól kereső szakma
Szóval a művészeti képzéseket meghagyom másoknak, én meg maradok annál, amihez értek.Ettől függetlenül szívesen segítek másnak, majd egyszer ő is segít másnak, meg rájön ha beilleszkedik a közösségbe, hogy miért illik visszaolvasni.
Hacsak valaki nem tesz az ügyért komám, akkor semmi nem fog megjavulni, de nem ám.
-
konyi79
addikt
Ma mindenki is fotográfus akar lenni, meg is van a piaca, ügyes.Van itthon sok könyv a fotográfia témakörben. Sok szöveg egyikben sincs, eladták a képek. Majd megnézem a könyvesboltban, ha megjelenik és ha ezt is a művészet adja el, megveszem
Azt látom, a YT mellett a könyv írás a nagy trend évek óta. Minden valóságshow hero, pornós, képernyőről gyorsan lekopott celeb stb könyvet ír. Mindig foglalkoztatott, ezt vajon maguk írják meg, vagy megírják helyettük?
-
konyi79
addikt
válasz Stauffenberg #823 üzenetére
Sejtettem.
Számomra nehezen értelmezhető, nevét adja valaki ilyenhez. Utána megy vele bemutatóra meg előadni. Némelyikből ki se nézem elolvassa, amit ír.
Cirkuszt és kenyeret.[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz csacsi77 #915 üzenetére
Még az S1-et is érdemes lett volna megfogdosnod. Elég jó fogású váz.
Ott is létezik 24-105 F4, ami kísértetiesen hasonlít mind méretben, mind tulajdonságaiban a Sony 24-105 F4-re.Érdekes, milyen jól szemlélteti, mennyire nem lehet a fizikát megerőszakolni mindenféle bajonett trükközéssel.
77mm-es frontlencsével azt az átfogást fix f4 fényerővel mindkettő nagylátón brutális peremsötétedéssel, jelentős torzítással tudja hozni, ami miatt mindkettő alapból croppol.
Látószögük élességállításkor, az élességi sík zoomoláskor nem változik jelentősen. -
konyi79
addikt
Egy magyar nyelvű cikk fórumtársunktól a Nikon Z7-ről.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- 3D nyomtatás
- Formula-1
- Politika
- Milyen program, ami...?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gaming notebook topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- További aktív témák...
- Eladó DJI O3 Air Unit
- Dupla markolatos válltámaszos stabilizátor szett follow focus-al és mate boxal
- Nikon D3100 + 18-55mm + 55-200mm + táska + állvány (6000 expo alatt)
- DJI Osmo Action 4 Standard Combo akciókamera - hibátlan állapotban +ND filterek +Care Refresh
- Sigma 16mm f1.4 Fuji X bajonett Garanciális
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen