- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
madgie
titán
Próbálkozás egy halszem, egy Twixtor plugin és az öcsém közreműködésével
szerk: minőségért szóri, tömöríteni kell ezerrel a vidéki net miatt
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
Van egy rövid második verzió is
-
madgie
titán
Vezetgettem picit a kis Samyang-gal
(a minőségért bocs, nem nagyon vágom még a videoszerkesztő/vágó progikat) -
madgie
titán
-
madgie
titán
A tegnapi nap eredménye: két relatív jó éjszakai temetős kép, amit itthon csekkolva tönkre vágott a banding és egy darab kullancs a jobb combomban. Az is ugyanonnan. Jó kör volt
-
-
madgie
titán
válasz PRO-peller #3534 üzenetére
Miért ne lehetne?
-
madgie
titán
Nem-e? Akkor szerinted nem váltottam volna? Sok-sok DSLR után nem esne nehezemre megint DSLR-t venni, de nem látom értelmét. Maximum egy vázzal felfelé váltanék (GH2) azt sem DSLR fícsörök miatt, hanem a tapicskolós LCD (no és a kevesebb banding) miatt. No meg a M Zuiko 45/1.8 kéne még de ennyi: részemről elégedett vagyok a cuccommal (nem mondom, hogy hibátlan, de minden rendszernek megvan a hátránya).
-
madgie
titán
válasz rumos14 #3624 üzenetére
"sajnos az Adobe megint mostohán kezeli a Sony-t, ahogy azt tette az A700 és az A900 esetében is, 1-2 évnek el kellett telnie, mire az akutális ACR kihozta a legtöbbet a raw-kból"
Túrót. A Sony-nak kellett bő egy év, míg egy normálisan megírt v4 firmware-rel hasonlóan jók lettek, mint a Nikonos tarsaik. Ez nem az Adobe sara, sokkal inkább a Sony-é. Emlékszem, annak idején nagyon nem esett kézre az A700 felső gombsora, ennek ellenére a keresője, az LCD-je és pár Minoltás maradványmegoldása miatt eléggé tetszett, komolyan versenyben volt a 40D-vel, melyiket vegyem meg... míg meg nem néztem a képeket otthon, amelyeket a két vázzal lőttem.
-
madgie
titán
válasz rumos14 #3626 üzenetére
A LR3 minden gép rawján rengeteget javított, nem hiába azóta csak kullog utánuk a többi progi, ha magas érzékenységről van szó (szerintem a DxO-t is üti azóta). Egyébként a V4 előtt az összes többi rawkonverterrel is botrányos képe volt az A700-nak ISO sokszázon, v4 óta meg rendben van.
-
madgie
titán
válasz Marseille199 #3675 üzenetére
Mérd le, ott a gép tetejét az áthúzott kör jel, az az érzékelő helyzete, onnan a bajonettig csak vonalzó kérdése
Talán 20 mm.
-
madgie
titán
Mindig vibrál műfényben a G1/GH1 EVF-je, mivel 60 Hz-en működik, itthon az elektronyosság meg ötvenes. Valamelyik héten kellett az ismerősömnek egy kis segítség, egy osztályteremben kellett megvideózni a GH1-gyel ahogy felugrik az osztály, dobálnak mindenfélét (ezt kellett belassítani utána) és az EVF/LCD-n akármit csináltam a beállításoknál, vibrált a kép. Azt hittem elsőre, hogy NTSC módban maradt a gép (GH1 hack ugye ezt is választhatóvá teszi) de a felvételt elindítva megszűnt a vibrálás. Tehát mindig 60 képkocka/másodperccel olvassa ki az adatokat a szenzor komponáláskor.
-
madgie
titán
válasz sebgutkopf #3796 üzenetére
Videónál azt szokták javasolni, hogy a vázban elérhető legkisebb élesítést használd, legyen ez akár mínusz előjelű.
-
madgie
titán
válasz Mr.Csizmás #3804 üzenetére
Kölcsönadsz neki egy húszas palacsintát. Garantált hatás
eeaa: én nem csinálnék ilyen cserét, bár való igaz, a 14-45 is szinte csak porfogó nálam, hétvégi lagzin is csak a halszem, a 20/1.7, meg a manuális Jupi 50/1.5 volt nálam (ez utóbbi helyett kéne a 45/1.8, de nagyon)
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz sebgutkopf #3806 üzenetére
Minden, amit a vázban állítasz, látható lesz a videón. Itt nincs raw, nagyon számít mit lősz be. Anno a koncertvideó-próbálkozásomnál vettem észre, hogy megemelt élességgel cikkcakkosabb lesz nagy kontrasztú éleknél a kész videó, azóta -1 vagy -2-es állásban van videónál a gép (rendszerint Smooth film mód, ritkán Nostalgic, ha meg a "punchier" képi világ az elsődleges - a kontraszt kárára -, akkor valamelyik Dynamic)
#3808: rafinált
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
-
madgie
titán
válasz Marseille199 #3906 üzenetére
Én is
-
madgie
titán
válasz Mr.Csizmás #3914 üzenetére
Minek a gari?
Amúgy én szemezek vele, de az indexen van egy GF1 53k-ért (még van rajta egy csepp' gari), elhoznám a helyedben. Hackelve kitűnő videóképességei vannak, maga a váz nagyon baba építési minőség, a Pana AF-je a legmegbízhatóbb rossz fényviszonyok között (Micro 4/3-ban), AF Tracking is van benne, meg sorolhatnám... baba cucc.
-
madgie
titán
válasz Mr.Csizmás #3916 üzenetére
Nemtom, én azokból is E-P1-et vennék,akár gari nélkül (kb. 50k) vagy használtan kifutó, de vadiúj garis E-PL1-et (medikernél most baromi jó áron van).
-
madgie
titán
válasz Mr.Csizmás #3918 üzenetére
Akkor már vedd meg Parci vadiúj E-PL3 masináját
-
madgie
titán
válasz Mr.Csizmás #3920 üzenetére
Az új, éppen csak megmelegedett Parci kezében
-
madgie
titán
válasz Mr.Csizmás #3958 üzenetére
Én nyitottam, felőlem annak keresztelhetjük át, aminek akarjátok
-
madgie
titán
válasz Mr.Csizmás #3966 üzenetére
20/1.7, mi más?
Cserélhető objektíves mikrogépek vagy ilyesmi jól hangzik (vagy nem)
-
madgie
titán
válasz Mr.Csizmás #3969 üzenetére
Ha meglesz egyszer a M Zuiko 45/1.8, akkor eladó lesz a buherált seggű Canon 35/1.2 meg a Jupiter 50/1.5
Messer22: nem te vagy az első, aki ma ezt kérdezi tőlem Nem, sajnos nem.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
Miért vakuzott? A palacsinta elég fényerős, hogy normális beltéri fények mellett ne kelljen plusz fényforrás mellé (főleg nem a kisvaku). Vagy iA módban automatikusan felcsapta a vakut a cucc?
Messer22: f2.8? Minek? Nyitott rekesz, elég erős úgy is a palacsinta rajza, nem M42-es cucc ez, hogy rekeszelni kelljen
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
Nem független, sőt (asszem) iA-ban nem is állíthatod másra. P,A,S,M módban is ha elállítod az egyiknél, a többinél is az lesz.
Egyébként az adott szituban S mód, 1/60 záridő körül, auto ISO, vaku csukva módot erőltettem volna. A hosszú záridős vakuzás miatt teljesen "természetes", hogy nincs rendben a WB.
Messer22: i betűs ISO figyelembe veszi a kézremegést és/vagy a téma bemozdulását is, tehát olyankor rövidebb záridőt választ, auto ISO meg fapadosan csak a környezeti fényeket veszi figyelembe. Értelemszerűen az intelligent ISO nem használható minden módban.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
Hm, i ISO-t sokat használtam kocsmában/koncerten, nekem gond nélkül tette a dolgát, ISO 1600-ig is felment (G1 és GH1). C1/C2-re nem tudok ránézni, ami viszont nekem fenemód zavaró: M módban is "automata" az élőkép. Szerintem úgy kéne működnie, mint Movie M módban: azt mutatja, ami a valós expozíción lesz, nem csak a live histogramon totóz az ember, hogy jó lesz-e ( ablakos példa pont jó ide )
gorgo: pár hete fotóztam pont templomban, S mód, 1/60, auto ISO (nem nagyon ment 400-500 fölé, félig lenyomott expógombnál kiírja, mennyi, amit ő jónak gondol), a palacsinta tette a dolgát (sőt, nekem 1/40 is volt meg 1/30, ott senki nem fut sehová alapesetben, én meg kitartom)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen