- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Izi_25
csendes tag
válasz Mintcar #5719 üzenetére
Helló!
Én a W 115-ösömben nemrég cseréltem hajtóműolajat, és a gyári szervizkönyv alapján a CASTROL TQ olajat találtam. Tökéletesen működik, és igen inkább automata váltókhoz van.
A leirasaban viszont mint kivétel pontosan a Mercedes Benz 236.2 megjegyzés szerepel, mi szerint jó a mehanikus MB váltókba is.
Elküldök egy linket is, nézd meg.
http://www.castrol.com/castrol/genericarticle.do?categoryId=9020385&contentId=7037635Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5719 üzenetére
Szevasz
Nekem manuális váltóba valami Castrol konzerves olajat adtak !
"Castrol getrieb oel", vagy valahogy így volt a felirat rajta, de még jóval korábban linkeltem is egy fotót ezen folyadékokról !Amúgy ezen nagy vita folyik, a laikusok és a szekmeberek terén is, már ahogy a szakkönyvekből is látszik, mivel tényleg van ahol ATF II, de leginákább ATF III olajat írnak, máshol pedig valami más spécit a manuálisba !
Én a Castrolt tettem bele.
Ez egy igen híg olaj, a motorolajnál is hígabban folyó, egészen halvány sárga lötyi !
Konkrétan negatív tapasztalatom nincsen vele, lassan egy éve van a váltóban.
Nem mondom, hogy nagyon olajozottan megy a váltó, szóval a csere előtt és után, gyak ugyanúgí viselkedik, néha kicsit mintha tapadnának egymáshoz az alkatrészek, nem csúsznának kellően és kicsit darabos a váltát, de különösebb probléma nincsen.
A minuszokban ez is kicsit bedermed, persze lehet mozgatni a váltót, de érződik rajta, hogy nem ugrik magától, kicsit lassan mozog, és kicsit erő kell a mozgatásához, ha gyorsabban váltassz.
Kb. 1,6L, de neme asszem kicsit több ment bele, vagy 1,8L, mert majdnem mindkét konzerv belement, mire a betöltő nyíláson csorogni kezdett kifele, vagyis te lett, szóval 2L kell !Kormány szervóba nem volt kérdés, az ATF II-t tettem bele. Nincsen vele semmi gond, jah és persze szűrőt is cseréltem a szervó szivattyúban (csak MANN márkában van!)(híg, valamivel sűrűbb, mint a váltó olajom, átlátszó piros). ha nem ürült ki teljesen a kormány mű rész is, akkor 1L elég, ha teljesen leürül a rendszer, akkor kell 2L.
A differenciálban is cseréltem, oda pedig asszem 80w90-es hajtóműolaj került, ez elég sűrű, arany barna olaj (0,9L kell, egy flakon elég).
Nincsen semmi gondom vele, fagyban szokott kicsit zajolni valami a hátsó futóműtnél, lehet valamelyik csapágy, vagy féltengely, de ha bemelegszik, akkor csendben van, a diffi csak enyhe susogást hallat 80-90-es körüli tempónál.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest