- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Aktív témák
-
korpicschess
veterán
válasz Nordic #20056 üzenetére
Mindenképp gyártói garanciával kell telefont venni ha haszálni is akarod a garanciát. XXL GSM és hasonló helyekhez adott garancia... nem az igazi, ez az úgynevezett GSM-bolti garancia.
Szolgáltatónál vásárolt készülékhez is normális garancia van, különbözőképp oszlik meg (ahol a gyártó 1 évet ad ott a szolgáltató + 1-et, hogyha alapból 2 évet ad a gyártó akkor pedig gyári garancia van, így hivatalos szervizben is elfogadják pl. a T-mobile-os garanciajegyet elvileg, viszont ha ott adod le, akkor is oda küldik). EU-s garancia, ebben nem vagyok biztos, de szerintem az az összes hivatalos szervizre érvényes. Pl. Samsungnál úgy megy a gyári garancia, hogy jön a futár, viszi-hozza a telefonod (persze ha nem tudod bevinni).
Remélem valamit segítettem.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen