- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Telekom mobilszolgáltatások
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
ph A vállalat vezetője a PC-piac 50 százalékát vinné a következő öt évben.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #26984 üzenetére
Az attól függ konkrétan milyen rendszer van az adott gépben.
A klasszikus japó megoldások (Honda, Toyota, Subaru, Mitsubishi, stb) egyszerűek mint egy faék. Két eltérő méretű bütyök van a vezérműtengelyen, ha elér egy X fordulatot átvált a nagyobb bütyökre, ami jobban benyomja a szelepet, több levegőhöz meg ugye több benyót kever az ecu. Ez olajnyomásra reagáló megoldás (tehát nem a fordulatszámtól magától vált mechanikusan, hanem a növekvő fordulat miatti olajnyomás növekedés váltja át a profilt) tehát nincs benne állító mechanizmus, mozgó alkatrész ami elkopjon. Amíg el nem kopik a tengelyen a bütyök az működik. Nyilván ez nem olyan kifinomult mint egy BMW féle megoldás, van egy váltási pont ahonnan hirtelen "meglódul". Bár a meglódulás mértéke erősen függ attól is mekkora a különbség a szelepnyitás két állása között, meg hogy a szívó és a kipufogó oldalon is változtatja-e vagy csak a szívó oldalon.
A BMW féle valvetronic egy sokkal összetettebb rendszer, sokkal kifinomultabb, állandó a szelepnyitási változtatás, ezért nincs is szükség fojtószelepre sem. Ennek funkcióját maga a szelepvezérlés látja el. Ez az összetettsége révén sokkal több hibalehetőséget hordoz magában természetesen, ott azért adódhatnak gondok.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #27071 üzenetére
Nem okoz gondot, nincs kopás mert nincs mozgató mechanika benne (szemben a bömbi megoldásával ami kényesebb cserébe sokkal kifinomultabb). Nem ismerem pontosan a tiéd felépítését de az enyémben is ősi japó megoldás van. Nálam 3200-as fordulatnál vált, ott elér X bar nyomást az olaj ami elforgatja a vezérműtengelyt 35 fokkal és akkor már a hosszabb bütykök töfködik a szelepszárakat aminek hatására mélyebbre nyit. A szelepnek meg az azt mozgató rugónak meg mindegy mennyire nyit, nem fárad el tőle hamarabb. Akkora fordulaton már amúgy is szépen fürdik az olajban minden, alig van kopás (már ha megfelelő az olaj minősége és hőmérséklete is).
mod:
Úgy kell elképzelni mint egy kétállású kapcsolót. Ha megvan a kellő olajnyomás "vált", ha nincs akkor meg az eredeti (alacsonyabb) profilján marad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
válasz Qtya123 #27197 üzenetére
köszönöm
Na ez is gyönyörű történet
Az ember fajin akar lenni, de még így is rábaszhat.
Ja. Fura a sztori. Tuti nem hagytam volna annyiban. Nem írtam volna alá semmit, ami ezzel kapcsolatos. Enyhítő körülmény, meg a pöcsöm ezt a hülyeséget. Tosszák meg a nőt, aki kihívta őket. Ő nem akarta észrevenni a cetlit.
Hjaaajjjj
Hihetetlen.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
xcds
őstag
válasz Qtya123 #28012 üzenetére
Az alkatrészárakkal kapcsolatban én is leírtam ugyanezt csak rövidebben...
Az eszmefuttatásod második felében viszont van pár hiba:
"Azt akarom megfizetni, hogy van szakértelme, ráfordított munkaideje, szerszámai, műhelye. Nem pedig azt, hogy alkatrészeket szerez be. "
Az egy dolog, hogy te mit akarsz megfizetni. Ő meg szeretné visszakapni a befektetett pénzét, kifizetni a költségeit és hasznot is akar termelni. Ha nem keresne az alkatrészen, akkor magasabb óradíjjal dolgozna. Tehát tök mindegy, hogy milyen jogcímen, úgyis ki kell fizetni. Ha éppen 4 gyertyát akarsz vele kicseréltetni, akkor bukó persze. De akkor megveheted a 16 ezer ft-os gyertyát meg egy gyertyakulcsot és kicseréled magad. Ha ez nem megy vagy nem ilyen egyszerű, akkor meg kifizeted, amiért megcsinálják helyetted. Ha viszont ki kell cserélni pl egy hozott kipufogó csonkot, amiért max egy órát lehet felszámolni, csakhogy be van rohadva az összes csavar, beszakadnak stb. Azzal lehet egy napig szop a szerelő, de nem számolhat fel neked 8 óra munkadíjat, akkor meg te jársz jól. Szóval az alkatrész árusításnak van egy ilyen célja is. Ha csak óradíj lenne akkor vagy hőbörgés lenne, hogy egy kis munkáért miért kér sok pénzt vagy épp ő dolgozna sokszor ingyen.
Nem védem őket, mert zsiványok, de minden területen így működik, csak abba nem látsz bele és nem zavar. Az építőiparban sem annyiért veszi az anyagot a kivitelező, mint te az obiban...
Egyébként az alkatrészáruházak a szerelőknek vannak, mert ugye ők használják fel az alkatrészeket. Ez lehetne egy zárt rendszer is. Gyros húst pl nem árulnak a tescoban, pedig én is vennék 5ezerért egy 5 kilósat, abból kijön vagy 50 gyros. -
zoo8800
veterán
válasz Qtya123 #28035 üzenetére
Vegyél 2.4-es Accordot
A megtett táv 731 km volt, amiből ~550 autópályán óra szerinti 148 km/h-ás sebességgel (tempomattal @ 3000-es fordulatszámon), ~70 budapesti szívásban, dinamikusan de nem ész nélkül rajtolva minden lámpánál, a maradék ~110 pedig napi közlekedés vidéki kisvárosban, a budapestihez hasonló felfogásban. Ebben a felállásban 54,24 liter üzemanyagot nyelt be a gépezet, amiből könnyedén kiszámítható a 7,42 literes fogyasztás
rip and tear, until it is done
-
-
TaaT
veterán
válasz Qtya123 #28310 üzenetére
Volt ott más is, azért írtam hogy utána a szuzukis éra az teljesen más volt.
"A másik amitől félek, hogy szépen kezdenek majd kihalni a nagy sedanok is Európában."
Ettől nem kell félned, ha azt írtad volna hogy a nagy egyterűek kihalásától félsz, na az megeshet.
Give them hell Ukraine!
-
rbalint88
addikt
válasz Qtya123 #28383 üzenetére
nekem a tempomathuszárok a kedvenceim (akinek +3-ra van állítva a tiédhez képest, aztán majd felrobban, amikor előzöd a kamionokat gps szerint 138-cal...na az ilyen púposkodót szoktam vagy elengedni, aztán hasonlóan tolni pár száz métert, hogy érezze a törődést vagy diszkréten visszahúzni 4-be és kitolni a szemét a kocsinak oké, nagyon nem lehet vele virítani, mert csak 140 ló -egyelőre-, de az átlag területiképviselőoctaviafocusastrat lenyomja, aztán azok feszülnek állandóan, meg a lefosott prémiumosok (nem korra, hanem állapotra értett jelző volt)
nálunk is csak abból tudom, hogy éppen sok az asszonynak a vezetési stílusom, hogy dermedt csendben ül és fehéredő ujjakkal markolja az ajtó kapaszkodóját
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Qtya123 #29166 üzenetére
Ebben meg tudlak erositeni.
Pest Nagykata kozott ingazok, meg havi 1-2-3 alkalommal Gyôr, Pápa, Bakony.
Eg es fold, utobbi helyeken is vannak alkalmatlanok, de itt (Pápa, Bakony) meg nem talalkoztam azzal a jelenseggel, hogy a kint allo rendor miatt beletaposnak a fekbe, araszolnak a rendor mogott orszaguton.
Felnek megelozni orszaguton a 70-nel halado rendort, es feltartjak az egyebkent sem kicsi sort."Bad reklám is reklám too"
-
zack
nagyúr
válasz Qtya123 #29166 üzenetére
Ahogy mondod. Én motorral is mindig azt az elvet vallottam, hogy minden időjárási körülmény között meg kel tanulni vezetni.
Motort télen is vezettem, hóban, fagyban, jégben. Ha itt megtanulsz közlekedni az esőben vezetés, vizes aszfalt fel sem tűnik. Autónál dettó. Leesik 2 csepp eső Pesten, és jönnek a ráfutásos balesetek, szirénázó mentők egész nap...A téli időjárásról ne is beszéljünk. Gőzük nincs az autóvezetőknek mit és hogy kellene csinálniuk, hogy jobban menjen nekik. Attól hogy hóban, esőben nem mennek, magukkal baxnak ki, mert ha egyszer száraz időben elindulnak, visszafelé meg jöhetnek havazásban, csodálkoznak, és felteszik a kérdést maguknak, hogy "ez most akkor hogy is történhetett meg velem?". Ideális körülmények között pedig mindenki "Raikönnen" szindrómában szenved, és tolja neki, villognak, megy az agresszió. Amikor viszont kicsit is eltérőek a körülmények, szinte mindenki meg van "bénulva". Vagy ott vannak a hétvégi autósok, akik nem mernek nagy forgalomban autózni. Aztán jön az izzadás, ha belecsúsznak, mert nincs rutin. Mindig elgondolkozom, hogy ezek az emberek miért menekülnek az elől amiben fejlődniük kellene. Hiszen ha valamiben nincs rutin, azt gyakorolni kell, a kitérés ezek elől megbosszulja magát. Lehet a tanulás eleje "rögös" lesz, de meg fogja tanulni.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
válasz Qtya123 #29735 üzenetére
A 30k gyári előírás létezik és jó. Amit ti és a márkaszerviz elfelejt hozzátenni, hogy "adott körülmények között". Ui pályán használva kevés hideg és rövid távval a 30k simán tartható.
(#29736) focvis : kornelka megválaszolta. Kérdezz hátha az oldalason kívül is sikerül pluszt adnom
(#29738) kornelka : minél több, de ha igény van rá, kérj még pár darabot tartalékba
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz Qtya123 #29735 üzenetére
Ezt hetente lerágjuk. A piac jelenleg a nemzetet és a gyártmányt árazza, és nem a modellt. Az olasz olcsóbb lesz akkor is, ha extra megbízható, a német és a japán pedig drága akkor is, ha épp egy rossz széria/motor stb.
Lásd Punto, egy jó kis autó, megbízható, nem torkos, olcsón üzemeltethető, és relatíve dögös forma, majd fele annyiba kerül, mint egy Polo azonos évjáratból és felszereltséggel.
Oka van, igen, mégpedig az előítélet.
Ezt pedig nem most, (sőt valószínűbb, hogy inkább sosem) fogja ledobni magáról egyetlen olasz márka sem.
Nagy vesszőparipa ez a piac áraz duma, de végig is kellene gondolni.Fiat konszern része ugyan, de nincs sok közös alkatrész a Fiatokkal (motoron és apró bizbaszokon kívül).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
SzlobiG
félisten
válasz Qtya123 #29735 üzenetére
Anno ez a "mende monda" nem véletlen terjedt el, hogy az Alfától meneküljön az ember tényleg iszonyat problémásak voltak a 2000-es évek táján, de manapság már semmivel nem rosszabb mint akármelyik másik. Ettől függetlenül meg van a véleményem róluk nekem is, de túl sok Alfa fan van itt a topikba.
Amúgy is én úgy tudom #csakahonda
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Qtya123 #29749 üzenetére
Évi 10.000 km-es mászkálással 3 évig benne van ugyanaz az olaj télen, nyáron. 3 télen át ugyanaz az olaj kapja a hidegből adódó minden megterhelő mellékhatást.
Ez azért nem igaz, mert a periódus 30 000km VAGY 1 év. Amelyik hamarabb teljesül. Vannak gyártók, ahol 2 év, de sehol nem engedik 30 000-ig, ha már két éves elmúlt az olaj, akkor sem ha 2000km lesz benne ennyi idő alaltt!
A júzerek is hibásak, de ez a drága márkaszervíz árakból adódik. Mindeki húzza-halassza, amíg csak lehet, mert drága. Persze, hogy az, ha 2x-es áron adják az olajat, meg a szűrőt. Ha nem így lenne, sokan hordanák sűrűbben cserélni. A körmükre kellene koppintani a márkaszervízeknek, és ellenőrizi őket szúrópróba szerűen, nem lenne annyi sunnyogás, nem cserélt szűrő, vagy olaj csak számlán.
Az meg egyenesen gusztustalan, hogy ennyi pénzért lusták levenni az alsó motortakarót, inkább leszívják az olajat a nívón keresztül, persze benne marad 6-deci, amennyivel kevesebb friss megy bele, ez jól össze is mocskolja a friss olajat, de a júzer a teljes töltet 2x-es árát fizeti.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Qtya123 #29909 üzenetére
Jó kérdés.
200-asnak megvan a maga célcsoportja, mert az egyik utolsó őszinte, hátsókerekes, sorhatos gép.
A 250 teljesen más, az egy kulturált, sokkal kevéssé huligánkodós, de csendesebb, utazósabb autó. Nem is csábít arra, mint a 200-as, hogy alkalomadtál elrúgd vagy kilinccsel fordulj be valahová.Minőségben a 250-ről sem hallottam rosszat, de az talán egy fokkal kényesebb motor, a közvetlen befecskendezés miatt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
zack
nagyúr
válasz Qtya123 #29943 üzenetére
Pedig lehet ebből kellene engedned. Egy szép E46 330i 3-4x annyiba kerül, és a fenntartása is zsebbenyúlósabb. Szerintem nincs hátránya a hajtott első keréknek.
(#29947) kornelka
Mondeo MK3 2.5 V6. Van belőle 3.0 V6 is csak ritka mint a fehér holló, és ott van még az ST220 is... ST lett majdnem, kinéztem, közel voltam a foglalózáshoz, de annyival nem tud többet a 2,5 V6-nál. Cserébe ritka, és drágább hozzá minden. Kuplungozás 300k környéke az ST-nél.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Qtya123 #29962 üzenetére
Kell hozzá forma és pacek. De írtam is. Úgy gondolom a 2db xenon izzóm többe kerül (36k), mint egy kínai utángyártott xenon szett. Csak jobban pislákol, mint a kínai vackok.
Ezeken felül teljesen más a lámpatest, foncsorozás, fényvetés a gyári xenonos autóknál, hiszen ezeket eleve így rakták össze a gyárban. Az utólagos beépítésűeket, pedig halogénhoz tervezték.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
válasz Qtya123 #30000 üzenetére
Ne mi mondjuk meg hogy mit akar és bír. Viszont nagyon sumák dolog akármilyen realitásra hivatkozni pl egy szívó japán esetében amikor maga az autó megléte nem reális ha csak számokat és a szükséget nézzük az esetek többségében.
(#30013) Veron: a futóműves is be tudja állítani a kormányt ha nem pék. Nem elég szemre , hanem a kormány szögjeladóját kell kiolvasni amikor rajta van a kerekeken a műszar az összetartás ellenőrzéshen. A másik kérdésedre a választ nem biztos h tudom de ha nyikorog, és nincs ott csapágy v hasonló, akkor lehet csak takríni kell. Ha van akkor wd40.
2ALL: benyál ismét drágul vasárnaptól
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #29962 üzenetére
Én sem teljesen de működik. Az öreg japó gépemben halogén van az öreg VW-ben meg xenon. Egyforma erős mind a két autó mm-re, egyik sem egy tekintélyt parancsoló járgány mégis a xenonos elől úgy húznak le pályán mint a kisangyal a japóval meg velloghatok meg indexelhetek hogy húzzzon már a tökbe.
Valószínűleg annak köszönhető, hogy régen a drágább autókhoz adtak xenont amik elöl menekülni kell és ez még minding köztudatban van, pedig már egy Dákóba is rendelhető xenon amiről sok mindent elmondhatunk de hogy tekintélyt parancsoló lenne azt nem igazán...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz Qtya123 #30137 üzenetére
Hát nem rossz, de a jó az nem ilyen
Bármelyik utcai (tehát nem kimondottan célgép, vagy sportautó) 4-nél több hengeres autó hangja is jobb
pl.: [link] ez azért sokkal kellemesebb az én fülemnek.
Igazi sok hengeres sportgépeket meg ne is említsünk(#30138) EQMontoya: porschék is.. M3-masok is. Sőt igazából bármelyik célgép, amiből legenda lett
Egy jó STi is picsa drága sok évesen is stb. Ezek az autók nem véletlen híresek[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Qtya123 #30146 üzenetére
Nekem ez is szar Egyszerűen a 4 hengeresnek nincsenek olyan felhangjai vagy nem tudom, hiába raknak rá sportkipufogót vagy forog 8 ezerig, én ugyanazt az ostoba bubogást hallom ... ilyen integra type r meg ezek se jönnek be. Sőt a 4 hengeres boxereknek sincs semmi extra hangjuk, nekem ugyanúgy nem tetszik az sti sem
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
Ironizer
tag
válasz Qtya123 #30148 üzenetére
Igen, én ezt megjártam, amikor 330Ci-ket is nézegettem, nincs belőlük nagy választék.
De ez érthető dolog, ezek rétegtermékek. A 2 liter fölötti benzines eléggé luxusnak számít magyarországon, coupé meg nem elég a gyerek miatt, nem lehet vele nagymamához menni sok cuccal, stb. Erre megoldás a két autó, de hát az se sok embernek fér bele anyagilag. Vagy csak simán az emberek többségét nem érdekli a lóerő, meg a hátsókerék, ennyi. Mindenkinek más a dilije.Btw hétvégén voltunk barátomnak nézni 350z-t (ez volt az első, amit megnéztünk), de nem ez lesz a nyerő példány. Több jel is arra mutatott, hogy estek vele (tudom, melyikkel nem). Ami poén volt, hogy a belső tükör nem volt fenn, a csávó ilyet szól, "így olyan forma-1-es". Jah, vagy csak nem ragasztották vissza az esés után.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #30137 üzenetére
Remélem nincs több kérdés minek van jó hangja...
mod:
Bit: Nem Jürgen sóherkedi el az extrákat, hanem a kitelepül K. európai gyökerek...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zack
nagyúr
válasz Qtya123 #30148 üzenetére
Nekem ne mondd. E46 328i, 330i volt tervben Mondeo előtt. "Fehér holló" volt már akkor is, ami meg tetszett volna, nem néztem meg, mert irreálisan drága volt.
Egyet megnéztem, én kértem elnézést, hogy vevőként beléptem a kedves és szimpatikus nepper birodalmába.
Ezüst színű, kombi 330i...Első lökös lóg. Kérdem, ezt mi lelte...Válasz, "ez ilyen, nem muszáj megvenni". Aztán tovább vizsgálódtam. Sárvédő belső felén friss festék nyoma...Erre már rá sem kérdeztem, ennél a pontnál fordultam ki köszönés nélkül.
Hasznaltauto.hu-n ami kombi, az szinte mind kintről hozott, ez a kisebbik gond. De hogy mindegyik dízel...
Ezekhez a dízelekhez szó szerint zsebben kell hogy legyen 500k, mert nyűgösek, szinte mindegyik beteg.
Aztán le is tettem az E46-ról. Mindenáron nem kellett.
Így utólag pedig azt mondom, a Mondeo (Ghia) köröket ver az E46-ra, persze akinek nem fontos, hogy hátsó kerekes legyen. Extrákban, belső tér kialakításban, helykínálatban, mindenben. Vezetési élményt tekintve aláírom, hogy a BMW egyedülálló, de talán a Mondeo sincs lemaradva túlságosan.
Alapvetően BMW sportosabbra van hangolva, tehát más karakterű összességében, de közel sem tartom "mindenesnek" ahogy a Mondeot.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
rbalint88
addikt
válasz Qtya123 #31089 üzenetére
10 év múlva, amikor már 30-45 éves és családos lesz az Y generáció, valószínűleg mi is többre fogjuk értékelni a csendben, minimális beavatkozás mellett elközlekedő lelketlen autókat. más kérdés, hogy ha van rá igény és keret, kell mellé egy élményautó hétvégére, de azért lássuk be, hogy a mostani agyonszabályozott és agyontraffipaxozott világban jobb is, ha nem csábít száguldozásra egy autó, mert hamargyorsan nagyon drága lesz a közlekedés.
és az autógyártók nem hülyék, ha a fiatalokat helyből nem érdekli, a mi generációnkat hamarosan nem fogja érdekelni, a nálunk öregebbeket meg már nem érdekli (kivéve a kapuzárási pánikot) a motorhang, sportos vezetés és kellékei, így nyilván a jól fizető többségnek gyártanak autókat és nem a hangos, de tízéves autót vásárló autóbuzi közösségnek. -
Declare
őstag
válasz Qtya123 #31089 üzenetére
Nem lehet összehasonlitani igy a különbözö korosztalyokat.....regen a joöreg cocializmusban, vol a kis fizetesed, amit kölhettel 1 fajta kenyerre a boltban, kaptal a TSZ töl szolgalati lakast ingyé, a viz/fütes kb ingyé volt, külföldre nem mehettel, mobiltelefon/pc nem volt....a kis penzed amid megmaradt, vettel egy trabit/zsigat. Aztan annak örültel, azzal voltal el, mert nem volt mas.
Ma az x forintbol vehetsz autot.......vagy vegtelen a lehetöseg, amire költheted, millio hobbidlehet, utazhatsz, elektronikai kütyükböl a csillagos eg a hatar....nem az auto az egyetlen dolog, amivel hobbizhat az ember es mast nem tud csinalni a szabadidejeben, mint a garazsban bütykölni szvsz
(#31102) Anakin007 szerelöm anno ugyanezt mondta jo az opel, olcso, olcso fenntartani...de ö öngyilkos lenne, ha opelt kellene vezetnie....mondom miert? Hat mer unalmas, szürke, tucat auto...egyeb? ....nincs....jo auto? ....jo....megbizhato....igen.....ok, köszi, hozok holnap atnezni egy H satra GTC t
Pont letojom hany jön szembe, nekem ez nem szempont (amugy H GTC böl nem is sok). Meghibasodas, meg nem több, mint masik markanal. Az meg hogy 4 evig nem költesz ra, csak tankolod.....erröl leirtak mar masok, amit en is gondolok......en ha valami kottyan, zizeg, bizeg, akarmi, akkor szerelö, nezzek, meg csereljek, javitsak...akarmi...olyan hasznaltauto nincs amire nem lehet költeni, ha az ember jo allapotban akarja tartani . Ez csak az uj auto kivaltsaga
-
LógaGéza
addikt
válasz Qtya123 #31133 üzenetére
Drága a fenntartás?
Civicem nemrég kapott utángyártott hátsó dobot, 45k, vezérléscsere anyagár kedvezménnyel, utángyártott cuccokkal 46k, gyári görgő áráról tboy93 tud nyilatkozni. Cseréltem váltót, bontott felújított 100k...
Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy egyáltalán nem drága a fenntartás, más japán hasonló korúnak is ennyi..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
EQMontoya
veterán
válasz Qtya123 #31133 üzenetére
Felejtsd el a cédét a pékbe.
Bekötöd ezt, aztán pendrive vagy SD kártya, gyári fejegység megmarad, oszt' viszonlátás.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Konteó topic
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- LEGO klub
- Elektromos cigaretta 🔞
- Politika
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- LEGO kompatibilis és alternatív építőkészletek
- További aktív témák...
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen