Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vendingo

    veterán

    válasz Karaya #104291 üzenetére

    Semmi gond a feliratokkal, nagyon nem ilyen élőben a kép.

    Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

  • Alien!

    senior tag

    válasz Karaya #104291 üzenetére

    ilyen tipust hajtok, nem lesz ilyen zavaró hibája, annyi, hogy ezeknél a jeleneteknél, ilyen sötét szobában inkább sötétszürke a fekete.

  • Gyarmati_

    senior tag

    válasz Karaya #104643 üzenetére

    Nekünk most egy VA panelos 2 éves lg van, szép képet ad, de filmezéshez a legjobb az oled. Vegyesen használjuk tv adás, letöltött sorozat és filmekhez.
    Az lg 8000 és nano 900 sorozatok már nagyon jó képet adnak, a következő nálunk esélyes hogy egy nagy VA panelos lesz pl.: 82UN85003LA.

    EATON motorvédő kapcsolók eladók, keress privátban.

  • junior19

    senior tag

    válasz Karaya #104643 üzenetére

    [link] Itt egy link a beállítások leírásáról, mi mire való.
    Neked igazából a fekete vágási szintet kellene ellenőrizni. Emeld fel a fényerő értékét, hogy a 16 alatti oszlopokat is lásd villogni. Kezd csökkenteni a Fényerőt, de amikor nézed a mintát, ne legyen a menü képe a kijelzőn, csak a minta. Amikor már a 16 és a balra lévő oszlopokat nem látod villogni, az a helyes Fényerő érték.
    Ha ezzel a csökkentéssel eltűnik a 17, 18, 19-es oszlop bármelyike is, akkor a gamma értéke magas azon a területen, kevés a fénykibocsájtás.
    A Kontraszt értéket nem szabad piszkálni, ha legalább a 235-ig látod villogni az oszlopokat!!! Nem szabad emelni rajta!
    A tévé mögötti fény is hatással van erre, simán betudja buktatni a sötét részleteket. Illetve azt is vedd figyelembe, hogy a plazmának sokkal kisebb fekete szint értéke volt, mint ennek az ips paneles kijelzőnek. Ezért nem igazán tud sötét részleteket megjeleníteni.
    A plazmád nem tudott nagy csúcsfénysűrűséget, viszont alacsonyabb fekete szint értéke volt. Ezt azzal tudnád kompenzálni, hogy csökkented a Háttérfény értékét, kb. 30-as értéken tudja azt, mint a plazmád. Ezzel csökken a fekete szint értéke is és csúcsfénysűrűség értéke is közelítene jobban. Ezek után kísérletezni a tévé mögötti fal megvilágítás erejével, csak annyit használni, hogy a fekete sötétebb legyen, ne szürke, s ne tüntesse el a 16 feletti információt.
    Ha ezeket pontosan beállítod, kikísérletezed a legjobb eredményt, akkor tudod a legjobbat kihozni a megjelenítésből.
    Ha megvannak ezek a dolgok, s írsz a változásokról, akkor még esetleg tovább tudunk lépni.
    De picit konkrétabb értékekkel, a 40-70 Háttérfény nem az. Konkrétan azt az értéket írd, amin ezeket a sötétebb jeleneteket nézed.

    codec project

  • junior19

    senior tag

    válasz Karaya #104657 üzenetére

    A kontrasztot sdr esetén. mindenképpen tedd vissza az alapállapotba, 80 vagy 85.
    Csökkentsd a fal megvilágítását, így csökkentheted a Háttérfény értékét is. Kb. annyi legyen csak a fal megvilágítása, hogy ne szürkének lásd a feketét. Így nézd meg a fekete vágás szintjét. Ne azt figyeld a fényerő beállításával, hogy jobban lásd a 16-tól jobbra látható oszlopokat. Ha megemeled a fényerőt 54-re, akkor jobban látod a sötét részleteket, de a fekete szintet is emeled. Ha jó fekete szint beállítás mellet, kevésbé láthatóak a 17 feletti oszlopok, akkor ott magas a gamma értéke.
    Vagy a gamma értékét emeled meg, ahogyan tetted, csak akkor az az egész szinten emeli, kimoshatja a képet. Érdemes kipróbálni ilyenkor a 20 pontos fehéregyensúly 5, 10, 15 pontok fényerejét emelni, közben figyelni a 17 feletti sávot.
    Nem ismerem azokat az anyagokat, amiket felsoroltál. Elképzelhető, hogy eleve sötétre van készítve.
    Én általában az ilyen esetekre a Casino Royal elejét, és a Dark Knight 06:36-os jelenetét szoktam nézni. Ott amikor felnéznek az égre, a jobb oldali épület részleteit fokozatosan szabad csak látni. Ha nem látsz részletet a jelenetben, akkor sötét a kép, ha az egész épületet látod, akkor pedig világos.

    codec project

  • junior19

    senior tag

    válasz Karaya #104664 üzenetére

    Az a leírás az AVSHD709 anyagát követi.
    Van olyan lejátszó és megjelenítő, amelyik képes a fehér feletti információt is megjeleníteni.
    A gyári kontraszt értékek általában jól vannak beállítva, ahogyan a fekete vágási érték is.
    Ha ilyenkor, mint az esetedben is, a megjelenítő képes a fehér feletti információ megjelenítésére, akkor nem kell a kontrasztot megemelni a 235-ös vágásáig, mert biztosan valamelyik színcsatornát vágni fogja. A cél pedig teljesül így is, hiszen a célunk a fehér vágás beállításakor, hogy ne veszítsünk információt a felső tartományban.
    Amíg látszik a 234-es oszlop is, nem kell a kontraszthoz nyúlni. Ha nem látszik, csak a 232-ig, akkor kell a kontrasztot csökkenteni, amíg a 234 is láthatóvá válik.
    A fehér vágásnál a cél az, hogy legalább a 234-es oszlop is látható legyen, ez pedig teljesül a gyári 80-as értéken is.

    codec project

Új hozzászólás Aktív témák