- Magisk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Netfone
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stevenstyle
senior tag
válasz huncutka1029 #55792 üzenetére
Igen maga az upscaling illetőleg az fpr is a kérdések láttán be fog kerülni szerintem már holnap, ha gép elé kerülök. Jó ötlet szerintem is és igény is mutatkozik rá talán csak kis türelmet, mert telefonról nem esnék neki
-
MrBazsi
senior tag
válasz huncutka1029 #55792 üzenetére
Huncutka :Ez tényleg így van? akkor az korrekt az Lg-től!
azért megnézném a szerelő arcát egy webshopból vásárolt out of warranty matricás tv- javításánál mit mond.membrandj: szerintem az uhd a jobb választás, véleményem szerint sokkal szebb képe van mint az lb-nek digitális adásnál pláne érdemes a jobb minőségre törekedni. én az lb szériáról elmondtam a véleményem már, nem akarok vitába bocsátkozni senkivel, szerintem az lg legrosszabb sorozatú tvje, pocsék képpel.
Az ub szerintem sokkal jobb technológia, minőségben, képben egyaránt.[ Szerkesztve ]
-
iBoli
tag
válasz huncutka1029 #55792 üzenetére
Ez így teljesen jól hangzik. Csak azt nem tudom, hogy egyes webshopok miért tiltakoznak az LG márkaszervízbe viteltől. Kérdésemre kifejezetten az volt a válasz, hogy csak és kizárólag a boltba vihetem szervízre. Ezt akkor érteném, ha mondjuk "Out of Warranty" a készülék.
Vagy esetleg ezek a boltosok azért mondják ezt, mert nem EU-s a beszerzési forrásuk? Vagy csak egyszerűen nem tájékozottak? Mi az igazság ezt nem tudom....
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs