Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PioDVD

    senior tag

    válasz Biga123 #74537 üzenetére

    Gyakorlatilag minden nem outlet-esre le lehet ezt írni. A különbség ott van, hogy mi történik nem egyértelmű hiba esetén. Azt kérdezd meg, ha az LG szerviz azt mondja, hibás a készülék, akkor ezt elfogadják és cserélik, vagy ők is vizsgálni akarják.

    Nem egyértelmű hiba: működik, de szerinted túl nagy a bevilágítás, túl foltos, akármi. A szerviz szerint cserés, ezt cserélik-e szó nélkül? Aqua-nál, emag-nál a cserekor jött a gond, amíg "csak" javítani kell, addig az LG megoldja. Természetesen a 3 (14) nap után.

    Azt is nézd meg, hogy mintha ez a cég (és klónja) szabná meg, hogy van 1 órád tesztelni a tv-t. Abba éppen belefér a pixel-hiba ellenőrzés, meg némi játék a beállításokkal. Illetve olvastam olyat, hogy sok tv-nél pár nap után halhat meg néhány pixel - mivel pár halott pixel nem gaeanciás, max. elállással tudsz megszabadulni a tv-től, de akkor jön az 1 órás limit túllépése. Én keresgélnék, hátha "rendes" elállásos helyen alig drágábban megkapható a tv.

    De persze Te döntesz.

Új hozzászólás Aktív témák