Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sicc33

    aktív tag

    Részemről még egyszer utoljára a felhősödésről, mint szerviztapasztalat.

    Felvettem a kapcsolatot email-ben az ügyfélszolgálattal, mellékelve a képet is amit itt láthattatok. A válaszban az állt, hogy tényleg úgy néz ki, a felhősödés mértéke nagyobb mint kellene. Vegyem fel telefonon velük a kapcsolatot. Megtörtént. Hibafelvétel átadva a legközelebbi szerviznek. 1 órán belül keresetek is és másnapra bejelentkezett a szerelő!!! Kérdésemre, hogy ez nekem mibe fog kerülni a válasz: "természetesen semmibe" !

    Hurrá! Másnap délután ígéretének megfelelően megjelent az úr. Kezében egy papírt szorongatva, melyben a szervizmérnök utasításai álltak. Tömören, nem szó szerinti megfogalmazásban: ha normál fényviszonyoknál, átlagos műsorképnél (pl TV adás nem sok sötét képi elemmel) a jelenség nem tapasztalható, akkor nem hibás a panel.

    Szóval sötétben már ne nézd a Stargate Atlantis sorozatot, vagy olyan filmet ahol alul felül fekete sáv látható.
    Így mindenkit el kell keserítsek, nem lesz se javítás se csere, se semmi.

    Egy-két pozitív dolog volt a történetben. Maga az ügyfélszolgálat illetve a gyorsaság. Az úriember aki a helyszínre érkezett, rendkívül kedves, készséges. De a legfontosabb az én készülékem nem Magyarországon lett vásárolva, de a garancia így is érvényesíthető volt!

    Még egy apró info. Mikor bekapcsolta a készüléket az első mondata: az enyém sokkal rosszabb mint ez, igaz az még az LA sorozatból van. Illetve azt mondta, ha a két kóreai közül kell választani akkor az LG legyen :D !

    Remélem segítettem ezzel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák