- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sicc33
aktív tag
Részemről még egyszer utoljára a felhősödésről, mint szerviztapasztalat.
Felvettem a kapcsolatot email-ben az ügyfélszolgálattal, mellékelve a képet is amit itt láthattatok. A válaszban az állt, hogy tényleg úgy néz ki, a felhősödés mértéke nagyobb mint kellene. Vegyem fel telefonon velük a kapcsolatot. Megtörtént. Hibafelvétel átadva a legközelebbi szerviznek. 1 órán belül keresetek is és másnapra bejelentkezett a szerelő!!! Kérdésemre, hogy ez nekem mibe fog kerülni a válasz: "természetesen semmibe" !
Hurrá! Másnap délután ígéretének megfelelően megjelent az úr. Kezében egy papírt szorongatva, melyben a szervizmérnök utasításai álltak. Tömören, nem szó szerinti megfogalmazásban: ha normál fényviszonyoknál, átlagos műsorképnél (pl TV adás nem sok sötét képi elemmel) a jelenség nem tapasztalható, akkor nem hibás a panel.
Szóval sötétben már ne nézd a Stargate Atlantis sorozatot, vagy olyan filmet ahol alul felül fekete sáv látható.
Így mindenkit el kell keserítsek, nem lesz se javítás se csere, se semmi.Egy-két pozitív dolog volt a történetben. Maga az ügyfélszolgálat illetve a gyorsaság. Az úriember aki a helyszínre érkezett, rendkívül kedves, készséges. De a legfontosabb az én készülékem nem Magyarországon lett vásárolva, de a garancia így is érvényesíthető volt!
Még egy apró info. Mikor bekapcsolta a készüléket az első mondata: az enyém sokkal rosszabb mint ez, igaz az még az LA sorozatból van. Illetve azt mondta, ha a két kóreai közül kell választani akkor az LG legyen !
Remélem segítettem ezzel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen