Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Laca0

    addikt

    válasz #20844032 #26173 üzenetére

    Azt tudom javasolni mindenkinek, akinél ilyen szoftveres probléma felmerül, hogy bátran hívják az LG-t, jelentsék le hibára. Ha nem javítják ki ezeket a problémákat, az nekik sokkal többe fog kerülni a sok tévécsere miatt.
    Nálam annó az LW5590-nél először csak hangprobléma volt. Panelcsere után képprobléma lett. Újabb panelcsere után semmilyen USB-s HDD-t sem volt képes felvételre használni. Kérésükre feltettem a legújabb szoftvert, gyári visszaállítást alkalmaztam. Utána én kértem.... vissza a vételárat! Megtették. (eközben csak 1* vitték el a tévét, a többi helyszíni javítás volt, így nem okozott túl nagy kellemetlenséget)
    Azóta van LM620S, ami eddig teljesen jól végzi a dolgát. Bár nem próbáltam még minden funkcióját, egyenlőre amire szükségem van, azt jól tudja.

    Annyit még hozzátennék, hogy évek óta nem volt az LG-vel semmilyen PC hardver garanciális ügyem a vállalkozásom kapcsán, korábban példaértékű volt az ügyintézésük. Ami annyit jelent, hogy szó nélkül cseréltek mindent, amit visszavittem. Ez igaz volt a Samsung-ra is. Mindkettő nagyon megbízható márka a mi tapasztalataink alapján. Egy kivétel van: az LG optikai meghajtók. Azok sorra fekszenek meg gar lejárta után (ezért csak akkor veszünk, ha nincs samu raktáron).

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S

Új hozzászólás Aktív témák