Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ehinol

    csendes tag

    Sajnos igazat kell adnom a szervizzel és az ügyfélszolgálattal kapcsolatban.. kb 1 órája hívtam fel Őket, hogy mi a problémám (leásd fentebbi postom) a fiatalember igazán segítőkész volt csak a sok ŐŐŐŐŐŐ-ből nehéz volt kivenni a "választ" a kérdésemre.. azt mondta amennyiben igénylem kijön a szervizes kolléga 3810ft ért megnézni, tud e valamit csinálni a tv-vel vagy beviszem Én a márkaszervizbe. Nagy nehezen eljutottunk odáig, hogy megkaptam a szerviz telefonszámát.. A beszélgetés így hangzott (röviden): Nem tudnak kijönni de én bevihetem a készüléket de ezen a héten már ne inkább majd hétfőn, bár ha igyekszem akkor holnap is bevihetem de jövőhéten tudnak vele foglalkozni.

    Alapjában véve mindenki normális és segítőkész volt, viszont arra a kérésre, hogy a lefényképezett hibajelenséget elküldjem e-mailben nem igazán reagálták le.. Mondjuk megértem mivel a bevizsgálás összege 4000ft+áfa annyit megmondhatott volna, hogy javítható e itthon a készülék vagy feltétlenül muszáj bevinnem. (Vidékről)

    Kocsival megyünk vagy Elvis Presley?

Új hozzászólás Aktív témák