Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • Enemy

    aktív tag

    A tegnapi napon vásároltam egy LG L7II készüléket.
    Volt már okos telefonom.Tetszett a külső, elolvastam a teszteket.
    A készülék választáskor korábbi L7 készüléket láttam, kipróbáltam. Az LG 4x HD készüléket szintén
    kipróbáltam. Mindkét készülék képe éles, kontúros, szép. A választás az L7II készülékre esett,bízva
    hogy a korábbi L7 bevált, ezen javítottak, tehát csak jobb lehet. A tájékozódás során több fórumot
    elolvastam és termékismertetőt láttam. Mindenhol dicsérték a készülék penge éles képét.
    Utolsó lehetőségként kikértem az eladó véleményét is.

    A készüléket megvásároltam. A fóliát otthon távolítottam el. Bekapcsolás után vettem észre hogy a
    kép csíkokra esik majd egységes képpé áll össze. Az álló kép szép. A készülék használata közben
    a kép csíkos. A készülék hosszabb oldalával párhuzamos csíkok ( ½ mm) láthatóak. A csíkok a
    használat közben a képernyő felület mozgatásakor minden felületen kivehetőek, telefonkönyvben a
    nevekhez tartozó képeknél, a telefon ikonoknál. A levelező programban a kijelölésnél szintén. A felső
    információs sávnál nem egységes szürke, hanem fekete fehér csíkos mely idővel egységes szürkévé
    áll össze, a folyamatos változás egy idő után fárasztja a szemet.

    Négy kollégámnak adtam a kezébe a készüléket. A problémát mind a négyen pármásodperc alatt
    kiszúrták, úgy hogy nem volt megadva mit kell keresni. Mindenkit zavart. Mindannyian régóta
    használnak okos telefont. Véleményük az volt, hogy vigyem vissza.
    A készülék használata zavaró. A korábbi gyengébb készülékemnek különb képe van. Számomra
    egy 54000 Ft-os készüléknél elvárható hogy a tájékoztatóban szereplő valós tényeknek megfeleljen.
    Sajnos a készülék átvételekor a számomra problémát jelentő jelenséget nem láttam.

    A készülékkel másnap az üzlet nyitásakor megmutattam.
    Megkértem az üzletben a problémámmal foglalkozó Szakembert hogy bontsunk ki egy másik
    készüléket. A zavaró hiba ott is megtalálható volt. Másik azonos készülék esetén is látható volt a
    probléma.
    Ti mit tennétek?

    „Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

  • mukibuci

    MODERÁTOR

    válasz Enemy #1 üzenetére

    itt a készülék topikja.

    72 órán belül cserélik a hibás készüléket, akár más tipusra is. Sajnos előfordulhat, hogy egy szállítmány hibás

    Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

Aktív témák