Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vagabor

    aktív tag

    válasz baro32 #6703 üzenetére

    Érdeklődtem emailben, ezt a választ kaptam:

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Elnézését kérjük az elhúzódó javítási folyamat miatt.

    A készülék jelenleg alkatrészre vár, így sajnos a várható elkészülési időponttal kapcsolatban nem tudunk pontos információt megadni. Természetesen törekszünk a gyors javításra és ügyintézésre, de ilyen esetekben nem tudunk felelősséget vállalni az elkészülési időért, ugyanis az alkatrészeket minden esetben a gyártó biztosítja számunkra, azok érkezésére szervizünknek ráhatása nincsen.

    A javítás befejezéséig további türelmét szeretnénk kérni, amint megkapjuk az alkatrészt, gondoskodni fogunk a javításról, és jelentkezni fogunk.

    A www.tmx.hu oldalon a munkalapszám és a sorozatszám megadásával követhető a folyamat.

    Üdvözlettel,
    TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

    Utána megkérdeztem hogy mégis milyen alkatrész hibásodott meg amikor most volt szervízben, arra még nem válaszoltak.

    ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz

Új hozzászólás Aktív témák