- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz karaszi87 #29261 üzenetére
Ez elég hülyén hangzik, hogy a munkahely kifizetteti a kárt. Vagy szándékos volt az eset? Nem inkább a munkahely a felelős? Megfelelően volt rögzítve a TV? Nem okozhatott volna balesetet?
Ne menj bele ilyen könnyen, hogy te fizeted a kárt.Ha mégis, akkor ha van lakásbiztosításod, abban általában van felelősségbiztosítás az ilyen esetekre. Ugyanúgy lehet valamilyen biztosítása a munkahelynek is.
Amúgy meg olyan nincs, hogy a káva már nem rendelhető. A vásárlást követő x évig a forgalmazó köteles az alkatrész ellátásról gondoskodni.
Szóval állj a sarkadra inkább.
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz karaszi87 #29267 üzenetére
Méghozzá milyen munkahely. (Átérzem a helyzetet, de egy ilyen főnök, akkor is egy orbitális cserépedény, és később ugyanígy ki lesz szolgáltatva neki a bnőd.)
Szóval az lenne az elegáns, ha közölnétek a főnökkel, hogy csináltassa meg és nyújtsa be a számlát a biztosítónak.
Aktív témák
LCD TV topic összevonásra került a LED TV topiccal.
Fáradjatok át a másik topicba a kérdésekkel!