Keresés

Hirdetés

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G

    ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.

  • Broken Roads teszt

    gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.

Aktív témák

  • Djsaba

    senior tag

    válasz krx21 #27991 üzenetére

    Hát elvileg 24p-nél már folyamatosnak látod a filmet, ami igaz is, valamekkora részben. Mert ugye folyamatosnak látod a filmet, kivéve, a pörgősebb részeknél(általad írt oldal scrollozás és stb). De az hülyeség hogy, ez a felső határa is. Ez az a pont, mikortól folyamatosnak látod a képet. Ennél "sokkal" többet is képes feldolgozni a szem/agy . (Azt hiszem a régi 12p animációs filmeknél észre lehetett venni, hogy nem egészen folytonos, de talán nem ennyire egyszerű ez a dolog)

    De egy kicsit belegondolva, ha magasabbra emelnék ezeket a szinteket, lehet hogy a szem gyorsabb romlásához vezetne, és jobban taccsra küldené az agyadat, ami egy bonyolultabb filmnél még a figyelmet is elvonhatja, már akinél.. :)

    -=RelakS=-:Én szerintem az lenne az ésszerűbb, ha az alapnak megadott érték többszörösét vennék, biztos betudnák úgy is lőni. Szerencsére én is megoldottam monitoron, hogy 24p filmet, 3:2 pullolás nélkül tudjak nézni. Azaz 72hz-n.

    [ Szerkesztve ]

  • -=RelakS=-

    veterán

    válasz krx21 #27991 üzenetére

    60fps? A HFR a Hobbitokban nekem bejött (igaz, csak 48FPS), bár mintha az élőszereplőket 24FPS-el vették volna fel, mert igazán folyamatosnak csak a "tájképeket" láttam. Idézőjelben, mert gondolom szinte minden számítógéppel lett kreálva.

    Ezt a 24-hez ragaszkodást mondjuk nem nagyon értem. Vagy az a lényeg, hogy a 25 képkockás tv adásnál kicsit gyorsítják a mozit, 30-asnál meg a 3:2 pulldown-nal pont belefér 60 félképbe (bár ott meg akadozó lesz a mozgás emiatt)?
    Európai fejjel, meg a kerek számokhoz ragaszkodva a 25 lenne a jobb (amiből lehetne szép 50 meg 100Hz-et csinálni fejlődéssel/interpolációval)

    Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

Aktív témák