- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Alaplap leszakadt csatlakozó, valóban javíthatatlan?
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz tknof1871 #99928 üzenetére
Egyrészt a sofőrnek jobbra is kell néznie, mert ha előznek valakit, simán telibe verik.
A másik, hogy ha a bringás figyeli az autó mozgását, és nincs meg a szemkontaktus, akkor álljon meg. Tolókocsival szar a bíróságra járni, még ha igaza is van.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz tknof1871 #99928 üzenetére
Aki csak balra néz jobb kanyarnál az hibásan közlekedik, az előző járműnek is elsőbbsége van! Ettől függetlenül ezek rohadt veszélyesek több okból is:
- az alsóbb rendű útról érkező kénytelen ráállni a kerékpárútra, hogy kilásson
- jobb kanyar a főútról, az alsóbbrendűre veszélyes mert amúgy itt a bringásnak van elsőbbsége akkor is
- ennél viszont nagyságrendekkel veszélyesebb a nagyívben balra, mert egy forgalmas főúton gyakran hirtelen kell menni. A bringa utat csak oldalra-balra hátra nézve láthatod és ott is takar a B oszlop rendesen. Itt szintén a bringásnak van elsőbbsége, de a kocsiból az egyik irányt gyakorlatilag nem lehet belátni, csak a kanyarodás egy bizonyos pontján. Ilyen esetben mindig félek kocsival, nehogy átmenjek valakin. Ha ott megyek bringával akkor meg általában elengedem a balra nagyívben jövőt, mert ritkán van rés és egyáltalán nem biztos, hogy lát.Szerintem aki ezt kitalálta annak jár az a bizonyos korbács, az ilyen vonalvezetés senkinek se jó, a bicikli sáv sokkal jobb ötlet. A letolós balesetek elég ritkák és általában kevésbé veszélyesek, mint az elsőbbség meg nem adós összemenések. Ezen utak általában kritikán aluli minőségű burkolatáról nem is beszélve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Futás, futópályák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Arena Breakout: Infinite
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen