- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
ph Megvizsgáltuk az akár 7 méteres képet is vetítő, okos szolgáltatásokkal felvértezett projektort.
-
2024 - Íme a 24. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban végre elérhető lesz a V Rising teljes kiadása PS5-re, valamint befut újabb platformokra a Monster Hunter Stories sorozat.
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Csokicsibesz #266719 üzenetére
"ráadásul a vázad se jó hozzá, tehát teljesen más bringa kell, hogy használni lehessen."
Igazából ez a megoldás nem a bringát reszelgetni kívánóknak van kitalálva.
Pl. tárcsafékre váltáskor is váz csere kell.
Egy ilyen rendszer tök jó lenne elektromos bringán, vagy a videóban mutatott szíjhajtással is.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Csokicsibesz #266719 üzenetére
- Egyáltalán nem komplex, ilyen váltók hamarabb léteztek mint a láncváltó, több, mint 150 évnyi tapasztalat van a fogaskerekes váltók mögott. Az mondjuk tény, hogy teljesen más a gyártási folyamat, másféle anyagok és berendezések kellenek hozzá, de ez mondjuk egy manageri döntés meg pénz kérdése.
- Mivel ezt senki nem lépi meg a nagy gyártók közül, ezért csak kis manufaktúrák foglalkoznak ilyesmivel, tehát nem tud olcsó lenni.
- Mivel nem olcsó, nem terjed el.
- Mivel nem terjed el, nincs rá erőforrás hogy sz*rrá leaneljék és spóroljanak minden grammon, tehát nehéz marad.
- Mivel nem terjed el, nem szabványosítják és nem kapsz hozzá minden sarkon hozzá való vázat, amit nagy tömegben, és szintén szénné fejlesztve f*snak a gyártók.Ha mondjuk húzna egy nagyot a Shimano vagy a Sram, és megvennék a Piniont ( Effigeart, stb ) - lehet, hogy pont erre is játszanak - vagy fejlesztenének sajátot, és nyomnák, akkor pikk-pakk elterjedne.
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #266719 üzenetére
Nekem az is tetszik a láncváltóban, hogyha újat akar az ember, akkor rohadt egyszerű cserélni. Ennél ez az adott a vázba szerelve és kész. Másik, hogy otthon szerelni valószínűleg nem lehet, meg gondolom felhasználóként alkatrészt rendelni hozzá. Has elromlik valami akkor meg lehet gondolom a német szervizbe küldeni.
Ezzel szemben a legrosszabb esetben is vesz az ember egy új váltót és otthon kicseréli. Be kell utána állítani és kész is.
Amúgy a koncepció valamennyire tetszik, főleg mellé egy szíjhajtással, de hasonló áron szemrebbenés nélkül a SRAM wireless AXS váltót venném.
Mezga Aladár: A legfőbb outi váz ami nem támogatja a tárcsaféket, MTB-nél kábé 15-20 éve van legalább IS konzol. Idővel ez lesz outi fronton is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen