Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz sssent #22699 üzenetére

    Elméletben egyetértek, és gramm mániával tényleg nem értek egyet. De míg -5kg-ot lehet venni biciklinél 30-50k Ft-ért is, addig emberi testnél ez nem működik így. Továbbá akkor is könnyebb lesz tekerni a -5kg-os biciklit, ha valaki 100kg, meg akkor is könnyebb lesz ha ezt leadja 80kg-ra. Szóval nem kidobott pénz. De ez tényleg csak ezen a vonalon igaz (16kg-os tanyabike vs. 10kg-os modern SS vagy outi/trekking), annak nincs értelme hogy 200g-os külső vagy 250g-os... (de nem is erről volt szó)

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz sssent #22699 üzenetére

    Mi számít feleslegnek? Én például testtömeg indexet nézve a normál kategóriába tartozom (annak a felső szegletébe). Mondjuk én nem fogyókúrára használom a kerékpárt, csak szeretem hajtani, jó kikapcsolódás.

    Zsírtömegből van mit leadni, de erre inkább a futást választom a párommal együtt. Ő régebb óta kocog, bringázni is szoktunk együtt, de neki egy kosárkás, városi bringája van, azzal nem lehet komolyabban csapatni. Így közös edzésnek marad a futás a szigeten, míg a bringázást csak módjával, továbbra is kocakerékpáros módban, hogy ne terheljem túl a lábam. (Ezért is akarom a cross-trekkinget, mert kényelmesebb a geometriája, nem kell görnyedni rajta.)

    "Csomagos túránál is célravezetőbb előbb (inkább) a csomagon könnyíteni, már csak a perecbe hajtogatás/kettétörés elkerülése végett is."

    Ezt kifejthetnéd bővebben. Egy cross-trekkinget akarok megpakolni, nem egy országútit, de azt sem rogyásig. Gondolom a gyártónak van egy ajánlása a terhelhetőségre. Amit kinéztem gép (valamelyik Bergamont Helix), annak van csomagtartós-túrázós verziója is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák