- iPhone topik
- Mobil flották
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz sssent #22699 üzenetére
Elméletben egyetértek, és gramm mániával tényleg nem értek egyet. De míg -5kg-ot lehet venni biciklinél 30-50k Ft-ért is, addig emberi testnél ez nem működik így. Továbbá akkor is könnyebb lesz tekerni a -5kg-os biciklit, ha valaki 100kg, meg akkor is könnyebb lesz ha ezt leadja 80kg-ra. Szóval nem kidobott pénz. De ez tényleg csak ezen a vonalon igaz (16kg-os tanyabike vs. 10kg-os modern SS vagy outi/trekking), annak nincs értelme hogy 200g-os külső vagy 250g-os... (de nem is erről volt szó)
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz sssent #22699 üzenetére
Mi számít feleslegnek? Én például testtömeg indexet nézve a normál kategóriába tartozom (annak a felső szegletébe). Mondjuk én nem fogyókúrára használom a kerékpárt, csak szeretem hajtani, jó kikapcsolódás.
Zsírtömegből van mit leadni, de erre inkább a futást választom a párommal együtt. Ő régebb óta kocog, bringázni is szoktunk együtt, de neki egy kosárkás, városi bringája van, azzal nem lehet komolyabban csapatni. Így közös edzésnek marad a futás a szigeten, míg a bringázást csak módjával, továbbra is kocakerékpáros módban, hogy ne terheljem túl a lábam. (Ezért is akarom a cross-trekkinget, mert kényelmesebb a geometriája, nem kell görnyedni rajta.)
"Csomagos túránál is célravezetőbb előbb (inkább) a csomagon könnyíteni, már csak a perecbe hajtogatás/kettétörés elkerülése végett is."
Ezt kifejthetnéd bővebben. Egy cross-trekkinget akarok megpakolni, nem egy országútit, de azt sem rogyásig. Gondolom a gyártónak van egy ajánlása a terhelhetőségre. Amit kinéztem gép (valamelyik Bergamont Helix), annak van csomagtartós-túrázós verziója is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI Avata 2 + RC Motion 3
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Polar mirage kerékpár eladó olcsóbb lett!!!
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen