- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Alaplap leszakadt csatlakozó, valóban javíthatatlan?
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Android szakmai topik
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
válasz tknof1871 #218055 üzenetére
Ha új alkatrészekkel dolgozol, kb. ugyanannyi. Persze nem számolva azzal, hogy itt-ott van némi alkatrészhiány, szal nem biztos, hogy meg tudod venni azt, amit kinéztél, csak azt, ami éppen van, ami lehet, hogy drágább.
Ha használt alkatrészekben gondolkozol, úgy a gyári árnál olcsóbban is megúszhatod, de lehet, hogy az olcsóbb a végén drágább lesz.
Pluszban még hozzászámolhatod a szükséges szerszámok árát is, ha most nincsenek. Állvány, monoblokkhoz célszerszám, racsnihoz célszerszám, stb. Ha ezek még nincsenek meg, erre is el lehet tapsolni egy fél bringa árát.[ Szerkesztve ]
-
válasz tknof1871 #218055 üzenetére
Olcsóbbra nem fog kijönni, az biztos. Plusz a saját melód. Építeni akkor van értelme, ha az évek során felgyűlt otthon egy rakás saját alkatrészed, szóval csak 1-2 dolgot kell venni, és kész a bringa, vagy nagyon brutál drága bringákat, ha sikerül az alkatrészeket egyesével összevadászni akcióban. De azoknál egy kerékszett, egy fék, vagy egy hátsó kazetta, vagy teleszkóp önmagában többe kerül, mint amit te el mersz képzelni pénzt egy komplett biciklire. Ebben a belépő kategóriában abszolút nem éri meg (hacsak az első variáció nem játszik). Ha ennél jobbat szeretnél, akkor inkább használt gépet nézegess, de az meg kissé mindig zsákbamacska, szóval lehet, hogy szerelgetni valód is bőven lesz vele, meg vásárolgatmod is kell hozzá még.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
válasz tknof1871 #218055 üzenetére
Sajnos a legtöbb esetben sokkal drágábban jössz ki. Egyrészt a gyártók a nagy volumenű gyártás miatt olcsóbban kapják meg az alkatrészeket, másrészt sok alsó polcos cuccot nem árulnak a népszerű webshopok és a nagykerek sem (így a boltosok sem tartják). Ilyen például a Microshift fogsor, váltok stb. Perzse a Shimano Tourney TY/TX/TZ felszereltség olcsón kijön, ami még jobb is a Microshiftnél. De vázat, villát szinte nem is kapni újan. Én is alig használt vázat vettem jófogásról. Ha talál is az ember új vázat, akkor nem nagy a választék és méret sincs sok. Például nekem kicsi lett volna a 17"-os Mali, Gepida, Csepel MTB váz.
Annyi előnye van a legózott biciklinek, hogy nem kell egyszerre mindent megvenni. Én is így tettem. Meg te válogathatod össze az egészet. Például szeretik a gyártók az olcsó első váltó mellé drágább hátsó váltót tenni, holott mindkettő ajánlott ha egy kategória. Főleg az első átdobó tud vacak lenni, ha olcsó (persze ha van).
Ami nekem viszont furcsa, hogy olcsó biciklikben 1x6, 1x7 váltó van, pedig a lánc nem szereti a kerszetbe váltást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest