Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz Hasaggymeg #153865 üzenetére

    Igaz :DDD . Anno az alacsony nyomás azért működött nálam szerintem, mert brutál vastag belsőket használtam brutál nehéz-vastag külsőkkel, amint áttértem könnyebb-vékonyabb külső-belső kombóra, rögtön lett egy felütéses defektem és majdnem estem is miatta egy nagyot :D .
    Amúgy nemrég rájöttem, hogy tavaly még 1000-1500km-t montiztam, idén meg lassan 5000km-t úgy, hogy egy hónap kimaradt a bordatörés miatt, meg jóval keményebb terepeket is bevállalok, szal valszeg ez az oka annak, hogy régen szinte egyáltalán nem kaptam defektet, idén viszont már nem is számolom hányadik defektnél tartok :D . Szal simán többet tekerek = jobban kopik minden, több defektet kapok és hamarabb leamortizálom a cuccokat, ez normális.
    A 3 bar meg aszfaltra kell, terepen "természetesen" maradok az 1.6-1.8 bar-nál :)

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Új hozzászólás Aktív témák