- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #153865 üzenetére
Igaz . Anno az alacsony nyomás azért működött nálam szerintem, mert brutál vastag belsőket használtam brutál nehéz-vastag külsőkkel, amint áttértem könnyebb-vékonyabb külső-belső kombóra, rögtön lett egy felütéses defektem és majdnem estem is miatta egy nagyot .
Amúgy nemrég rájöttem, hogy tavaly még 1000-1500km-t montiztam, idén meg lassan 5000km-t úgy, hogy egy hónap kimaradt a bordatörés miatt, meg jóval keményebb terepeket is bevállalok, szal valszeg ez az oka annak, hogy régen szinte egyáltalán nem kaptam defektet, idén viszont már nem is számolom hányadik defektnél tartok . Szal simán többet tekerek = jobban kopik minden, több defektet kapok és hamarabb leamortizálom a cuccokat, ez normális.
A 3 bar meg aszfaltra kell, terepen "természetesen" maradok az 1.6-1.8 bar-nálFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen