Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • deicide

    veterán

    válasz dqdb #14866 üzenetére

    Nekem azt mondták, hogy emelkedőn (10-15-20%, akár több száz méteren át) nagyon sok energia megy pocsékba nem lockolt telóval. Akkor ez most hülyeség?

    Live fast - On high - Repentless - Let it ride

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz dqdb #14866 üzenetére

    Lehet, hogy igazad van, én a súlyából kiindulva (1586g) nem gondoltam volna, de elvileg a leírásában azt írja, hogy Long Negative Coil Spring, ami rugóra utal. Nekem Mx Comp volt amiben szintén írja a rugót, viszont abból ha kiengedtem a levegőt teljesen összeült a villa. Volt 66 rcv és rc3-as villám is azok rugósak voltak, de ott a levegő csak pluszba keményített, azt levegő nélkül használtam, úgy volt jó a súlyomhoz.
    Viszont ez az mx comp összeült teljesen levegő nélkül.
    Egyébként a lock-nak én se nagyon látom értelmét ilyen villákba. Én az mx comp-ot túlfújtam amikor sokat jártam vele aszfalton, picit mozgott, de amikor hajtottam nem hintázott.

    dqdb: Azért egy hosszabb rugóutas Am/enduro gépen nem árt ha van lock, felfelé az már túl sokat rugózik feleslegesen. Egyébként én például azért is szeretem jobban az össztelós gépeket akár az Xc kategóriában is, mert sokkal jobb vele felfelé tekerni mint a merevvel, a hátsó kerék rugózása lehet elnyel egy kis energiát, de nem is pörög ki olyan könnyen a hátsó kerék mint egy merev gépen.

    Moric:: nem tűnik rossz gépnek egyébként, ha műszakilag rendben van akkor ok. ára továbbra is titok? :) Egyébként mennyi a komplett gép súlya?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák