- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
ph Megvizsgáltuk az akár 7 méteres képet is vetítő, okos szolgáltatásokkal felvértezett projektort.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz ZolkoW #129024 üzenetére
A felni (valami brutál erős gumis szalag van benne és nagyon feszül) és gumi is mindkettő tubeless használatra alkalmasan jött a bringával csak azért belsővel szállították, hogy eldönthessem hogyan megyek, de kaptam a szelepeket és a Stans trutyit is.
Ja ja elsőre rádurrantottam trutyi nélkül a külsőt, ami mindenképpen jó ötlet volt, mert trutyival biztosan nem tudtam volna a peremen belülre visszatenni a külsőt és a nagy nyomás volt, ami a felnire feltolta a gumi peremét, azt kézzel nem lehetett volna megcsinálni, hogy a széléig kitolom. Aztán szelepmag ki és beletoltam a folyadékot. Felfújva sehol semmi nem jött ki belőle, néma csend. Ezért is jött a kérdés, hogy vajon kell egyáltalán a tömítő? -
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #129024 üzenetére
A világ talán első rövid kanalas SLX váltója?
Egy LX kanala került át az SLX felső részére, már majdnem feladtam, aztán kipattintottam valami műanyag gyűrűt a felső rugó házából, és úgy már bement a helyére. Mindkettő 9 sebességes, az SLX-nek csúnyán elhajlott a kanál része, az LX-nek meg nagyon lógott a felső forgáspontja. Még kiderülhet, hogy hiába volt az egész, és nem is máködik,vagy nem jobban, mint a szétkopott LX tette, de majd ha újból felszereltem, kiderül. Az látszik, hogy apróságokban mindig változnak ezek a dolgok is, a régi váltótartó fülre pontosan passzolt az LX, de az SLX alá kell majd tennem egy alátétet, mint ahogy a GX alá is kellett, különben a csavar túllóg a fülön belülre, és beleér a lánc...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen