- Google Pixel topik
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
ph A vállalat vezetője a PC-piac 50 százalékát vinné a következő öt évben.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
hegyimorc
senior tag
válasz Véreshurka #103791 üzenetére
"Egyébként itt olvastam róla, hogy ugyan szerették a srácok a piniont, de voltak vele gondjaik..."
Ezt régebben én is olvastam, de érdemes azt if figyelembe venni, hogy mikori az amiről írtak, mert közben fejlesztik is. (pont a hajtókar változott az útjuk közben is, ha jól emlékszem)
Sok cikk pl a 18-as rendszer tömegét hasonlítgatja máshoz, holott közben eltelt pár év és lett 12-es ami könnyebb, majd a még könnyebb C változat. A 12 kevésnek tűnhet annak aki 3x10-hez szokott, de nekem pl a másik bringámon a SRAM 3x10 gyakorlatban is használható - tehát nem összevissza keresztbeváltott - fokozatai kb a 12-es pinion fokozataival egyeznek. (Csak a Pinionon ez teljesen egyenletes lépésekben van, a 3x10-en kevésbé)
Nekem egyetlen problémám volt az első 10e km alatt, egyszer elszakadt a váltóbowden. Nem teljesen, csak pár szál, az begyűrődött és már nem lehetett váltani. Ha ez terepen történik mintentől távol, akkor 4 imbuszcsavart kitekerek, leveszem a váltóról a fedelet, kiszedem a bowdent, és egy imbuszkulccsal még így is tudok váltani. Beállítom valami közepes fokozatra és váltóhasználat nélkül hazatekerek. (Szerencsém volt, a közelben szakadt el, simán hazatkertem abban a fokozatban amiben maradt)
Egyébként erről jut eszembe, hogy a bowdenezés is változott. Az első változatban egyetlen nagyon hosszú - kb sehol sem kapható - bowdent kellett használni, a későbbi változatokhoz két, bármilyen falusi bringaboltban is kapható bowden van.
Szóval aki ezekről próbál infohoz jutni, figyelje azt is, hogy mikori a cikk, mert a Shimanoról sem a pizicionálatlan SIS váltókról készült barlangrajzok alapján alkotunk véleményt
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen