- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Computex 2024: Új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is elénk álltak a svédek.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz r.levente75 #81801 üzenetére
Ezt a sisakot veszem:
Ezt a cipellőt:
Ezt rendeltem mezből 50 dollárért (thermo):
Csak szerintem L-es kellett volna, nem XL-es. Majd kiderül.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #81800 üzenetére
Idézet Sheldon Brown-tól:"
New chains come pre-lubricated with a grease-type lubricant which has been installed at the factory. This is an excellent lubricant, and has been made to permeate all of the internal interstices in the chain. The chain and this lubricant need to be warmed during application.
This factory lube is superior to any lube that you can apply after the fact -- well, unless...see below.
Some people make the bad mistake of deliberately removing this superior lubricant. Don't do this!
The factory lubricant all by itself is usually good for several hundred miles of service if the bike is not ridden in wet or dusty conditions. It is best not to apply any sort of lube to a new chain until it is clearly needed, because any wet lube you can apply will dilute the factory lube.
""Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #81803 üzenetére
Hát ok, akkor elég lesz a gyári.
Köszi!Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
-=RelakS=-
veterán
Gondoltam, ma elmegyek bringázni, mert jó a hőmérséklet.
Az jó. Viszont mindenhol bokáig áll a vízItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
rétisün
veterán
válasz -=RelakS=- #81806 üzenetére
itt felénk 6 fok körül van, azért az nem olyan sok....persze ahhoz képest, hogy két napja mínuszok voltak meg tükörjég, szinte nyár van
tegnap egy kis kerülővel jöttem haza melóból, az a 30 km volt az idén az első, amit bringázásnak lehet nevezni.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
veterán
válasz -=RelakS=- #81809 üzenetére
Olyanom van nekem is, az eltort hatso agy tok jo ilyen celra Sor rament es tobb nem is kell.
Everybody lies.
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #81806 üzenetére
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zack
nagyúr
válasz ---Lasali--- #81813 üzenetére
Na jó. Ennyire azért én nem.
Nem fog összedőlni a világ, ha valamiből nem kapok azonnal...Kivárom az ebay-ről is.
Kesztyű, hátizsák, mez, cipő, sisak, nyereg...Alsógatyából nem kell KTM. Oda elég a Lonsdale is.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
fpeter07
veterán
válasz -=RelakS=- #81806 üzenetére
Jó idő volt. Csak sok volt vele az utómunka...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #81813 üzenetére
Pont az ilyenek tartják életben azt a téves felfogást, hogy a KTM valami jobb, valamivel több mint a többi neves gyártó. Hihetetlen, hogy emberek, hogy rá tudnak cuppanni egyes márkákra, hozzáteszem, teljesen értelmetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #81819 üzenetére
Van úgy,hogy zsákutca ez a túlzott márkahűség mert kevés gyártó gyárt minden kiegészítőt ami tényleg jó is.Pl.nagyon tetszenek a Kellis kulacstartók és gagyik a Cube nyeregtáskák és kulacsok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zack
nagyúr
válasz Runner_fxr #81819 üzenetére
Ez egy baromság. Az összes gyártó termékénél vannak fanatikusok. Ő erre költ, erre van ideje, ez teszi boldoggá. Nem azért, mert a KTM valamivel több, jobb.
Az előző Scott fully-hoz képest, zongorázni tudnám a különbséget, de nem azért mert ez KTM, az meg "szar" Scott, hanem mert ezen eleve jobb alkatrészek vannak, más kategória. Scott-ot is szerettem.
KTM-ről még rossz véleményt nem hallottam, és valószínű tudnak valamit, ha honlapjukon 3000-11000 dollár között vannak a bicók, és nem hinném, hogy ez a hype-ból fakadna. Szerintem egy stabil, jó komponensekből dolgozó prémium márka. Persze nem az egyetlen.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Hasaggymeg #81822 üzenetére
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
ShiTmano
aktív tag
Ha esetleg valakit érdekel.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Amúgy meg szinte senki nem úgy vásárolja első autóját,bringáját,óráját,hogy na nekem az a márka kell és semmi más.Színe,mérete,ára,elérhetősége stb.miatt egyik mellett döntünk,aztán ha nem NAGYON csalódtunk benne elkezdünk kardoskodni mellette,ajánlani másnak és védeni ha becsmérelik.Én is évekig figyeltem,hogy vásároljak egy újabb Schwinn Csepelt,de 13 év alatt annyira lemaradt a márka a többi mellett,hogy nem volt esélye bekerülni a selejtezőbe.Árérték aránya miatt lett végül Cube (aztán rájöttem,hogy a világ legjobb és legszebb bringája ) Amúgy az 1964 LTD KTM csak az ára miatt nem lett megvásárolva,sok számomra való szebb és jobbat mint az,akkor,2014 eleje, én nem láttam.Felára,ugyanolyan felszereltségű kockáéhoz viszonyítva legalább 30% volt.Mostanra már kockáék is kikupálódtak,nincs ekkora árkülönbség.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
r.levente75
addikt
+1
Szépek a ruhák, grat. Egy cipő nekem is esedékes lesz lassan. Húsz évvel ezelőtt még én is olaszból hoztam mezt magamnak, akkor nálunk ezek kuriózumnak számítottak. Nem volt az a pénz, amit ne adtunk volna meg érte. Ismerem ezt az érzést, teljesen megértelek.[ Szerkesztve ]
-
csƵ
őstag
Új MTB építése esetén van még értelme V-féket szerelni vagy inkább tárcsa legyen?
-
Tothgera30
Ármester
-
ShiTmano
aktív tag
Azt vedd figyelembe, hogy ha teljesen v-fékre építesz utána nem éri meg tárcsára cserélni.
1. Úgy értem, ha v-fékes aggyal szerelt kereket veszel, és tárcsára váltasz akkor adhatod el a kerekeidet komplett mert átfűzetni nem nagyon éri meg.
2. Ha tárcsás agyat veszel v-fékes felnivel egy ideig tudod használni v-fékkel, később ha van pénzed tárcsafékre, könnyedén át tudsz állni.
3. Ha az anyagiak nem számítanak akkor egyből tárcsa. Sokkal jobb.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #81815 üzenetére
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
zodo
nagyúr
Sziasztok!
Kihúztam a telet de lehet cserélném a kerékpárom, persze csak kicsiben ha más nem akkor kb egy Alpina ECO C10 vagy C20 árértékűre.
Lényeg hogy a mostani bicajt anno csak úgy "találomra" vettem és csöppet nagy a váz, valamint én is csak öregszek. Nem estem még (csak majdnem) de biztonság kedvéért (is) cserélnék.
Jelenlegi nyeregvázcső hossza: 53 cm
Néztem a vázméret kalkulátorokat a 163 cm magasságommal és 72 cm átlépési magasságommal kb 16-17" vagy 48 cm ideálisabb választás lenne pláne ha az említett C10 váz geometriáját venném alapul.
Aztán a 26" -os kerekeket is cserélném 28"-ra plusz biztos csere érett már hajtómű, bowdenek.
Hajtóműből is elegendőnek gondolnám a két tányéros kivitelt mert szinte soha nem használom a jelenlegi legkisebb tányért.Kérdéseim:
Hol tudnék a fenti vázból vagy hasonló kialakításúból 17 "-t akár használtan is vásárolni?
Ami fontosabb, egyáltalán megéri-e új gépet építeni kis pénzből max. 80k ?
(használt bicajt nem szeretnék venni hacsak rá nem dumáltok egyre) -
Acef
addikt
Milyen stucnid van, 12 cm-es?
Ez nagyon sokat ront a számodra amúgy is nagy váz miatti komforton, biztonságérzeten.Szerintem szerezz egy rövidebb előrenyúlású stucnit, és lehet, hogy egy ideig még megtartod a jelenlegi bringát. Így lesz időd gyűjtögetni (Ft), ...
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
A te magasságodhoz szerintem jelenleg ez a KTM Sorano Cross bringa nagyon korrekt döntés lenne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bunddog
tag
Hali!
Ez a sun cr18 felni vajon max mekkora nyomással használható? 6 bar körülit még bírhat? Nem nagyon találtam róla gyári infót.
-
Runner_fxr
Ármester
Szerintem te félreértettél és nyilván magadra vetted amit mondtam. Elsősorban nem rád gondoltam. Hanem például azokra az emberekre akik képesek jóval drágábban megvenni egy KTM bringát csak azért mert azt hiszik most valami jobb terméket vettek. Persze, hogy nem rossz a KTM, senki nem is állított ilyet, hogy rossz lenne. A gond ott van, hogy amennyiért árulják, annyit nem ér. A gyártó csak alkalmazkodik a megnövekedett kereslethez, így elsősorban nem is őt hibáztatom. Egy halom olyan emberrel találkoztam már aki képes volt sokkal drágábban megvenni egy gyengébb felszereltségű bringát csak azért a három betűért! Na ez a baromság! Ettől még a KTM jó bringa marad, és nyilván akciósan, vagy használtan remek gépeket lehet kifogni, csupán teli áron megvenni baromság, mert egy halom alternatíva van, amivel semmivel sem jársz rosszabbul.
Tagadhatatlanul egy divatmárka lett, számomra ezért sem szimpatikus, tudnád hány ember akarta már nekem megmagyarázni, hogy a KTM az aztán valami űrtechnika a többi bringához képest, többnyire olyan emberek akik annyit értettek a bringákhoz mint tyúk az abc-hez, én ezeket mindig megmosolygom.[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz Runner_fxr #81840 üzenetére
Nem vettem magamra, nem is nekem válaszoltál.
Amit írsz, az igaz, de az összes nagy név bringái túlárazottak. Akik letettek valamit az asztalra, ott megtehetik, hogy drágábban adják. KTM meg ugye ott van a motorsportban is.
Ami volt Scott fully, az 400k környéke volt újonnan. Felszereltségben az sem ért annyit.
A mostani KTM-nek 2300€ volt az ára újonnan, de ez sem ér ennyit (nem ennyiért vettem ), bár ez közelebb áll a realitáshoz, mint a Scott 400k új ára, tehát ebben az esetben a Scott pofátlanabbul volt túlárazva.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #81820 üzenetére
Vettem egy Cube rövid gatyát, eredeti, Team verzió, 30K, az első felvételnél leszakadt a patent. Kicserélték, ez már jó, viszont a tépőzárja olyan gyenge, hogy kb leesik rólam, mert nem tudom a derékbőségét megfelelően beállítani, pedig jó méretet vettem. Már bánom, hogy nem egy Endura-t vettem. Szerintem meg is próbálom eladni, mert nagyon nem tudom megkedvelni.
zack: A Scott sem éppen egy olcsó márka, nem is rá gondoltam amikor az alternatívát említettem, bár hozzáteszem, nekem szimpatikusabb mint a KTM.
Egyébként meg ha már prémium gyártó, előbb adnék sok pénzt egy Mondraker-ért, Santa Cruz-ért, Intense-ért, Yeti-ért, Evil-ért. És még sorolhatnám, mint például egy KTM-ért. A motorsportot meg ne keverjük ide, az például az egyik ok ami miatt divat márka lett a KTM kerékpárban is.[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
válasz Runner_fxr #81840 üzenetére
Sokaknak valóban divatmárka, nekem az első bringám egy szputnyik turiszt volt, nem tudom még kik azok akik emlékeznek rá két színben volt annó. Nekem az a csodálatos zöld jutott, azt váltotta egy schwinn csepel, és utána Ausztriából hoztunk be egy KTM versenybringát, ami már tíz sebességes volt sis váltóval, rejtett fékbovdennel. Na az aztán csúcs gép volt az akkoriba illhon kapható gépekhez. Na ennek idestova több mint húsz éve.
Én egy elég régi fun vagyok KTM terén.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz r.levente75 #81843 üzenetére
Én úgy érzem, hogy a KTM túl van lihegve a kerékpáriparban, nem rossz, de annyira nem prémium mint amennyire gondolják magukról, meg amennyire a Fun-ok annak tartják. Egy halom prémiumabb kerékpárgyártó van. A KTM kb a Cube-al, Focus-al, Bergamont-al van egy ligában és nem az igazi prémium gyártókkal.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #81831 üzenetére
Elfelejtettem mondani,hogy 1000 euró felső határ és a hazai hozzáférés/kipróbálás is feltétel volt.
Ez volt az."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
Szia,
Bár én laikus szemszögből tudok hozzászólni, de tapasztalatom van, ugyanis világ életemben V fékes biciklikkel mentem, aztán tavaly nyár végén beújítottam egy tárcsafékesre. Hát ég és föld! Bár lehet van olyan V-fék, ami megközelíti a tárcsaféket, de az biztos teret is hajlít, vagy ilyesmi..
A V-fékkel mindig a szívás volt. Állítani, cserélni, elkopott, nem fogott, csúszott (+felni is kopik, bár ezek az újak már lehet nem, ezt nem tudom), csak a szívás van vele. Azt mondják, a tárcsafékkel több a macera, kényesebb, meg ilyesmi... Hát nem tudom. Nálam 1300km van eddig benne, és köszöni jól van, a hátsót kell talán légmentesíteni (vagy valami ilyesmi, nem jut eszembe a szakszerű kifejezés..), de szervízben max 2000Ft. Fékpofák alig koptak. V féknél meg kb 8x kapok idegbajt ennyi idő alatt.
Egy új MTB-nál meg szerintem szóba se jöhet a V-fék, egyértelmű a tárcsafék. Így utólag visszagondolva a V-fékre, egy krumplihoz tudnám hasonlítani.
Na remélem ez elég meggyőző volt.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
r.levente75
addikt
válasz Runner_fxr #81844 üzenetére
Az biztos, hogy most kiegyenlítettebb a verseny a gyártók közt, mint régen.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz TomMusic #81846 üzenetére
Maximálisan egyetértek!
Valamikor réges-régen (egy távoli galaxisban) elmentünk tekerni egyet. A lányomat felültettem magam mögé gyerekülésben. Nyár volt, dög meleg. Elértünk egy hosszú lejtőhöz, gondoltam lemegyek. Már félúton jártunk, mikor tudatosult bennem, hogy hiba volt. Lassan ereszkedtünk, de a v-fék egyre gyengébben fogott, és rugalmasabb lett a bowden. Persze még jobban húztam a kart, ettől jobban is melegedett. A lejtő aljához közeledve el is kezdtünk gyorsulni, már nem mertem erősebben húzni nehogy elszakadjon a bowden. A fékpofa szerintem már olvadozott. Szerencsére addigra leértünk. Igaz akkoriban 90kg körül mozogtam, a lányom kb 20kiló lehetett + a bringa súlya, na de akkor is! Pedig a fék sem volt gagyi. Avid SD5-FR5 kombó, jónak számított akkoriban.
Szóval akkor eldöntöttem, hogy soha többet v-fék, a lányom élete (meg az enyém is) többet ér annál. Vettem egy Juicy 5-ös féket 203-as tárcsával, fémes betéttel, (tényleg ég és föld a különbség) azzal a mai napig akkor és ott állok meg ahol akarok.
Konklúzió: a gumi mint fékpofa anyag lejtőzéshez alkalmatlan, nagyon hamar túlmelegszik, kilágyul. Persze Alföldön jó a v-fék is.Szubjektív véleményt hallottak.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #81834 üzenetére
Mi az elmúlt 3 szombaton mentünk pályabejárni, mindig más volt. Úgy voltunk, hogy jó lesz... ma (tegnap) olyan körülmények voltak, hogy ha nem itt van, nem ismerem a szervezőt, akkor nem megyek. Aztán a pályán elkapott a gépszíj.... remélem lesznek videók, meg képek. 10-20 cm mély 2 fokos pocsolyákon nyélen, 10 cm kásás hó, jég+sár... A rajt után 20 méterrel fázol már, mert tiszta víz mindened, undorító, de egy élmény volt. Remélem nem sírom el magam a bontásnál jövő héten...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ brutális elektromos roller BOYUEDA S3-11 - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Moonswatch Mission on Earth óra
- Hasbro Marvel Animated Series Venom bontatlan díszdobozos
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen