Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pttypang

    veterán

    válasz dokee78 #64976 üzenetére

    Nem éri meg a penzt, amit rakoltenel, annyiert mar megkapnad a rr520-at, alapbol tarcsafekkel, kazettas 3*8-as rendszerrel, duplafalu felnikkel.

    Ha kazettasra akarod atalakitani a menetes agyas rendszert, akkor az sor, agy, valtokar cserejevel jar valoszinuleg minimum.
    Felteve, hogy az uj kerek fuzesehez megfelelo meretuek a kullok, akkor azok maradhatnak, de ha mar csereled, illene a noname helyett dt kullokkel fuzetni.

    Ez kb a kerek cserejenel 20k kornyeket surolja, akkor meg kell sor, valtokar, lanc.

    Szerintem hasznald az alapot, aztan majd meglatod. En is gondolkodtam, hogy lecsereljem, de az nagyon tavlati terv lett, mivel mukodik igy is, ezert csak a kazettas olcsobb fogas sor miatt lenne nekem jelenleg jobb, meg nyilvan ha valami eltorik/egyeb modon elromlik, akkor mar nem ugyanilyenre cserelem, ha van ra lehetosegem.

    Szoval ha cserelni szeretnel, akkor fekek, fekkarok amit mondanek elsonek, na meg persze kulso.

    Az elso hozzaszolasban a karbantartas resznel van par video linkelve, amik normalisak, azokban viszonylag megismerheto, hogy mi micsoda a kerekparon, a tobbit pwdig az egyes alkatreszekre keresgelessel megtudhatod, vagy testbikeon nezelodve a velemenyek kozott.

    Ha ujabbat szeretnel, akkor ezt a forumot tudom javasolni tovabbra is, vannak hozzaertok meg szakik, akiktol kerdezhetsz, meg neha a hozzam hasonlo hobbi kerekparosok is irkalnak.

    Plot twist: A rr340 "tuningolas" tortenetet en mar lefutottam, kifejtettek nekem tobben, hogy messze nem eri meg a penzt, amit rakoltenek, ugyhogy reszben hallgattam is a jo tanacsokra :)

    [ Szerkesztve ]

    Everybody lies.

Új hozzászólás Aktív témák